GOROD.cn.ua

Леді-бармени в «Отамані готують» до 30 видів коктейлів

Найбільш популярні серед клієнтів "Aperol Spritz", "Джангл Джус", "Лонг Айленд". Авторський нпоїв дівчата не мають, зате всі ті, що налічує меню закладу, - розроблені здебільшого разом за пропозицією керівниці бару Людмили Коковихіної, готують без шпаргалки. Можуть виконати найвишуканіше індивідуальне замовлення клієнта стосовно коктейлів, адже заклад користується виключно якісними алкогольними напоями, приміром коктейлі на основі рому "Капітан Морган" золотий чи білий або "Джин Гордон". Як розповіла Людмила Борисівна, працівниці закладу постійно навчаються, переглядаючи спеціальну літературу "Біблія бармена", навчаючись онлайн. А ще її дочка Альона навчалась в Італії барному мистецтву, тому багато чоого запозичила саме від неї. До речі, найперші коктейлі в Сосниці з'явились саме у кафе-барі "Отаман".



У «Отамані» дві леді-бармени, до того ж обоє з Менщини і обоє мають бухгалтерську освіту. Досвідченіша Альона Миголь, вона працює барменом більше трьох років. Починала з офіціанта. До приїзду в Сосницю дівчина навчалась у Чернігові, потім там працювала офіціанткою, мала досвід в кафе на Менщині. За словами Людмили Борисівни, Альона творча натура. Їй доручають оздоблення зали до свят.

Напарниця Альони – Настя Гриценко. Щойно добігав навчальний рік у технікумі, а вона вже працювала у кафе «Отаман». Це її перше місце роботи. Розпочинала з кухарки.

Професії бармена дівчата набули у кафе, тепер дякують Людмилі Коковихіній та Любові Делеуровій за науку. Дуже люблять свою роботу. На зарплату теж не жаліються, навіть під час карантину. Звісно нинішня ситуація в країні внесла свої корективи.

Набагато зменшилося клієнтів. Дівчата бармени почасти допомагають на кухні, адже більше з’явилось замовлень на винос. Але не забувають і про свої обов’язки: до блиску натерті всі склянки, бездоганне знання меню що по бару, що по кухні. Та найбільш важливим у роботі бармена є вміння спілкуватися з людьми. Окрім традиційної привітності, щирої посмішки та позитивного посилу, бармен повинен тонко відчувати настрій клієнта. Такий підхід допомагає визначитися яка це людина і допомогти у її виборі.

Часто бармен є відмінним психологом і аніматором, щоб підняти настрій навіть найпохмурішим відвідувачам.

– Найбільш вживаними лишаються горілка й коньяк та коктейлі на їх основі. Спостерігається й приємна тенденція – у наших відвідувачів росте культура вживання алкоголю. Буває, що клієнти замовляють більш вишукані напої, - зазначили дівчата.

Джерело: Газета "Вісті Сосниччини" №6 (10083) від 06.02.2021, Олена Кузьменко

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: Сосниця, "Отаман", Коковихіна, Миголь, Делеурова, Кузьменко