Мобильная версия сайта Главная страница » Блоги » Блог Олександра Гашпара » Без клізми, очищення влади буде малоефективним.

Без клізми, очищення влади буде малоефективним.

9 Ноября 2014 06:59   Просмотров: 5661
Метки: люстрація, стеценко, нілов, станкевич, шекера
Нравится Рейтинг поста: + 1
 Йшов тут якось повз будівлю по вулиці Шевченко, 42 - на склі парадного входу оголошення з фото. Здалеку здалося що оголошення з розділу їх розшукує міліція, аж ні - то сама міліція і була. Точніше один з міліціянтів, дільничний інспектор залишив таким чином свої координати. Але ж фамілія цього міліціянта не давала спокою усю дорогу додому, поки не прийшов  і не забив в пошуковик його фамілію.
                          
У зв’язку з прийняттям люстраційного Закону  в Чернігові вже почалися звільнення прокурорів і міліціянтів, але схоже на те, що дехто зміг або відкупитися або домовитися, адже Закон, як відомо один для всіх. Може він не досконалий, може він і не враховує практику європейського суду з прав людини, але, якщо він є і його неконституційність не доведена в установленому законом порядку його потрібно виконувати. Але з виконанням Законів щось у нашому суспільстві завжди не складається.

Вимоги до кандидатів на люстрацію, згідно з Законом «Про очищення влади» дуже прості: якщо теперішній міліцейський або прокурорський посадовець був керівником, заступником керівника Генеральної прокуратури України, МВС, СБУ або територіального (регіонального) органу прокуратури України, Служби безпеки України, Міністерства внутрішніх справ України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову та/або митну політику, податкової міліції в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах у місті Києві , і займав цю посаду не менше року у період з з 25 лютого 2010 року по 22 лютого 2014 року, або був слідчим або прокурором, котрий порушував карні справи , виносив підозри і подав до суду клопотання про обрання запобіжних заходів проти учасників Євромайдану, то будь ласка на вихід з речами на найближчі 10 років.
Хто повинен пакувати речі, але чомусь продовжує займати свої посади й надалі, наведено у списку. І почнемо якраз з Нілова.

  Підпадає під критерій очищення влади, передбачений п.11ч.2ст.3 Закону
НІЛОВ АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ, капітан міліції Чернігівського МВ УМВС України в Чернігівській обл., який, будучі слідчим слідчого відділу міськвідділу міліції виніс підозру у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст.382 КК України, приватному підприємцю Леоніду Сенченко, а також клопотав перед Деснянським районним судом м. Чернігова про обрання йому запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту. 

Ухвалою Деснянського районного суду від 27 січня 2014 року Леоніда Сенченко було звільнено від від кримінальної відповідальності на підставі ст. 1 Закону України «Про усунення негативних наслідків та недопущення переслідування та покарання осіб з приводу подій, які мали місце під час проведення мирних зібрань» 
А згідно з ухвалою Деснянського районного суду від 04.03.2014р. Леоніда Сенченко було звільнено від кримінальної відповідальності за відсутністю в діянні складу кримінального правопорушення. 
________________________________________________________________________________
Підпадає під критерій очищення влади, передбачений п.12ч.2ст.3 Закону
СТАНКЕВИЧ Ю.В. старший помічник прокурора м.Чернігова – є працівником прокуратури який здійснював процесуальне керівництво, підтримував клопотання про застосування запобіжних заходів, підтримував державне обвинувачення у суді стосовно того ж підприємця Леоніда Сенченко,  котрий, згідно з ухвалою Деснянського районного суду від 27 січня 2014 року був звільнений від кримінальної відповідальності відповідно до Закону України "Про усунення негативних наслідків та недопущення переслідування та покарання осіб з приводу подій, які мали місце під час проведення мирних зібрань" від 29 січня 2014 року № 737-VII 
____________________________________________________________________________________________________
Підпадають під критерій очищення влади, передбачений п.8ч.1, п.4ч.2 ст.3 Закону

РАПУТА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ - начальник Чернігівського МВ УМВС України в Чернігівській області, полковник міліції
За інформацією багатьох джерел, обіймаючи посаду начальника Сумського відділу міліції в період з квітня 2012 року по липень 2014 року, у січні 2014 року віддав наказ про розгін акцій мирного протесту в місті Суми під час котрого, відносно осіб, що брали участь в цьому протесті була застосована фізична сила, а деяких учасників було затримано, зокрема Олександра Ревенко. Прокуратура м. Сум інкримінувала йому вчинення кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 341 КК України – “Захоплення державних або громадських будівель чи споруд”.


Філашкін Вадим Сергійович - в.о. начальника УМВС Чернігівської області, З 2011 по 2012 - перший заступник начальника управління – начальник кримінальної міліції Миколаївського міського управління УМВС України в Миколаївській області.
В 2012 році був переведений до Сумської області де по 2013 перебував на посаді заступника начальника УБОЗ – начальника відділу боротьби з міжнародними організованими злочинними групами.
З 2013 по 2014 - начальник Комінтернівського районного відділу Харківського міського управління ГУ МВС України в Харківській області.

Гончар Максим Олексійович – полковник міліції, начальник управління карного розшуку УМВС, займає посаду начальника даного управління з 2010 року.

ДАНІШЕВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР БОРИСОВИЧ - заступник прокурора Чернігівської області. З березня 2005 року по квітень 2014 року обіймав посаду прокурора Чернігівського району Чернігівської області. 

КРИВОВ’ЯЗ В’ЯЧЕСЛАВ ПАВЛОВИЧ - заступник прокурора Чернігівської області.З травня 2013 року по квітень 2014 року обіймав посаду прокурора Борзнянського району Чернігівської області. 
 
ШЕКЕРА АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ – заступник прокурора м. Чернігова, обіймає дану посаду з 2011 року. Головний бюрократ міської прокуратури, котрий займається виключно тим, що пересилає звернення громадян в інші органи.  (Тим більше, окрім того, що він отримує прокурорську зарплату, на котру не заслуговує за результатом своєї роботи, він ще одночасно і отримує пенсію в розмірі 90% своєї зарплати , а ще цікаво скількі він бере за невиконання своїх обовязків? )  

ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ ПЕТРОВ - заступник прокурора м. Чернігова, з 2011 року по 2014 рік обіймав посаду прокурора Коропського району

АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ КРИВОРУЧКО- прокурор м. Чернігова, до призначення на посаду з 2011 року по 2014 рік займав посаду прокурора Корюківського району.

Підпадають під критерій очищення влади, передбачений п.8ч.1ст.3 Закону

СТЕЦЕНКО ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ – прокурор Чернігівської області, котрий в період з З березня 2011 р. по липень 2012 р. обіймав посаду заступника начальника управління Генеральної прокуратури України. В 2004-2005 роках обіймав посаду прокурора Київської області. Був фігурантом журналістських розслідувань. Був особистим протеже Рената Кузьміна, котрого в свій час взяв до себе на посаду старшого помічника прокуратури, згодом зробивши його своїм заступником . 

________________________________________________________________________________
Підпадають під критерій очищення влади, передбачений п3,.4ч.2 ст.3 Закону

МАЛИШ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ - підполковник міліції, начальник Управління громадської безпеки УМВС України в Чернігівській області, обіймав посаду у період з 21 листопада 2013 року по 22 лютого 2014 року та не був звільнений в цей період з відповідної посади за власним бажанням.
 

ЯЩЕНКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ - заступник начальника Чернігівського міського відділу УМВС України в Чернігівській області обіймав посаду у період з 21 листопада 2013 року по 22 лютого 2014 року та не був звільнений в цей період з відповідної посади за власним бажанням. Окрім цього під час проведення масових заходів в місті Чернігові, перешкоджав роботі журналіста місцевого видання.  /

   Отже шановні міліціянти та прокурори, починайте пакувати усе нажите непосильною працею, бо рано чи пізно це доведеться зробити, адже якби суровим він не був, але то є такий Закон. Якщо ви, звісно, не забули чому Вас вчили на юрфаках. Судячи з вашої роботи на своїх посадах  про верховенство Закону ви забули, тож і втрата для міста буде невеличка.
Добавить в: