Мобильная версия сайта Главная страница » Блоги » Блог Олександра Гашпара » Що робити, якщо "Чернігівводоканал" відмовляється здійснювати повірку лічильників води? (Покрокова інструкція для споживача)

Що робити, якщо "Чернігівводоканал" відмовляється здійснювати повірку лічильників води? (Покрокова інструкція для споживача)

Нравится Рейтинг поста: + 3
                                     
 
    Про проблеми із Законом комунального підприємства "Чернігівводоканал" якось вже згадувалось на сайті в травні минулого року, де мова йшла, як завжди про повірку лічильників води, а саме хто має це робити і платити за їх повірку? 
     Але вже в жовтні "академик водного господарства"  Олександр Шкінь публічно заявив, що "Проблема повірки лічильників вирішена!"  Зокрема урядовою Постановою передбачалось, що витрати на повірку лічильників  включаються до тарифів на водопостачання та водовідведення.
   Яке ж було моє здивування, коли в останньому випуску тижневику "Семь дней" я побачив замітку про те, що "Чернігівводоканал" знову ухиляється від свого обов’язку проводити за свій рахунок повірку лічильників холодної води. А в реєстрі судових рішень продовжують з’являтися ухвали про відкриття проваджень у справах за позовами до «Чернігівводоканалу» , а також судові рішення про зобов’язання «Чернігівводоканала» здійснити повірку засобів.
   Річ в тім, що даний вид справ абсолютна не складний, Закон в даному випадку повністю на боці споживачів, судова практика однозначна – повірку лічильників холодної води має здійснювати КП «Чернігівводоканал» за свій рахунок, що він і робить, виконуючи судові рішення. Але в багатьох судових рішеннях, окрім вимоги про зобов’язання вчинити певні дії, містяться вимоги про стягнення з комунального підприємства витрат позивача (споживача) на правову допомогу //reyestr.court.gov.ua/Review/42147979 . В даному випадку якась юридична контора налагодила доволі «прибуткову справу», але свій прибуток ця юридична компанія отримує за наш з Вами рахунок, адже витрати на правову допомогу стягуються не з карману Шкіня, а з рахунку КП «Чернігівводоканал». Чи є це добре? Авжеж ні. Тому я і пишу цей пост, адже домогтися виконання «Чернігівводоканалом» своїх обов’язків під силу кожному, без особливих і зайвих годиновитрат.
Алгоритм дій для споживача доволі простий :
  Якщо прийшов час проводити повірку лічильників води, встановлених у Вашому помешканні і Вам про це повідомили співробітники «Чернігівводоканалу» - Ви скачуєте за посиланням Заяву про проведення повірки лічильників, https://docs.google.com/document/d/1_nAo-H8-gbwroUCSGyGJtEDTJXqLuKU6SEzrsuwsRbE/edit ,  котру заповнюєте своїми персональними даними і заносите її до канцелярії підприємства або відсилаєте її на адресу підприємства рекомендованим поштовим відправленням.


                                       
Чекаєте відповіді…..
      Якщо Вашу заяву задовольнили, то тут все зрозуміло – працівники «Чернігівводоканалу» приїжджають до Вас, демонтують лічильник і забирають його на повірку (при цьому жодної плати вимагати вони не мають права) , через місяць привозять назад, встановлюють його після чого, Ви їм красно дякуєте за належний рівень обслуговування (звісно що на словах, а не в матеріальному вигляді).
       Якщо ж Вам прийшла відповідь про відмову у задоволенні Вашої заяви з будь - якої підстави, то Вам необхідно буде скачати вже Позовну заяву про захист прав споживачів, https://docs.google.com/document/d/1YrsZm0EXbVCC0BNf-zTKgC9nThT5hILohtXw0YFmD8Q/edit  котру також потрібно буде заповнити Вашими відповідними персональними та іншими даними, роздрукувати в 3 примірниках , а до кожного з двох примірників додати копії Вашого договору з «Чернігівводоканалом», копію Вашої заяви на підтвердження факту Вашого звернення до «Чернігівводоканалу» з вимогою провести періодичну повірку лічильників, ну і звісно саму відповідь комунального підприємства, котра і буде підставою оскарження бездіяльності підприємства. Два комплекти позовних заяв разом з доданими документами Ви подаєте до суду за місцем свого проживання, ну а точніше за місцезнаходженням лічильників, котрі має повірити підприємство. Жодних платежів при цьому платити не потрібно, а на Вашому (3-ому) примірнику позовної заяви в канцелярії суду мають поставити штамп про прийняття Вашої позовної заяви.
                                        
Чекаєте виклик до суду….
Після того, як прийде ухвала про відкриття провадження по справі, до призначеного в ній часу Ви можете подати на адресу суду і на ім’я судді, що буде розглядати Ваш позов, заяву про розгляд справи без Вашої участі, якщо Ви не хочете або не можете з’явитися до суду. В тім можете і прийти в судове засідання і пояснити двома реченнями, яким чином «Чернігівводоканал» відмовив в повірці лічильників.
Чекаєте на рішення суду…..
Дзвоните до «Чернігівводоканалу» і питаєте, чи потрібно Вам подавати заяву до виконавчої служби, або працівники підприємства зроблять усе добровільно.
Чекаєте на прихід працівників «Чернігівводоканалу»…


    Ідентичний алгорітм дії, але трохи інші правові норми, треба застосовувати і для проведення повірки лічильників гарячої води, котру має проводити ПАТ "Облтеплокомуненерго". 

      Якщо ж якісь елементи алгоритму є не зрозумілими, то адреса поштової скриньки зазначена в моєму аканті.
     А наступного разу я розповім, як КП «Чернігівводоканал» прокладало напірний каналізаційний трубопровод по намивній території Лісковиці і як дивним чином труби під землею змінилися і стали відмінними від тих, що була в кошторисі на папері. Суд першої інстанції став на бік «Чернігівводоканалу», але Державна фінансова інспекція подала апеляційну скаргу і вже Київський суд буде досліджувати обставини «розпилу» багатомільйонного контракту.
   Далі буде.....
Добавить в: