GOROD.cn.ua

Все для любимых водителей (новые штрафы)

20 Декабря 2012 09:44   Просмотров: 2284
Метки: новые штрафы
Нравится Рейтинг поста: + 1



ВР хоче прийняти законопроект:


Вводиться нова градація покарань за перевищення швидкості :
- до 10 км/год,
- від 10 до 30 км/год,
- від 30 до 50 км/год і вище.

Також на суму покарання впливатиме і категорія автомобіля.
Найлояльніше покарання чекає водіїв легкових автомобілів - 680 грн.
найстрогіше - для водіїв, що здійснюють пасажирські перевезення і перевозять небезпечні вантажі - до 1105 грн. штрафу.

Така ж "транспортна" градація вводиться і за порушення правил проїзду залізничних переїздів - штраф може скласти 1360 грн. А якщо повторно протягом року - 2720 грн.

За управління автомобілем в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння
водій легкового авто заплатить штраф 3400 грн
.,
а водій маршрутки - 8500 грн.
Водій бензовозу - 10500 грн.
При повторному порушенні штрафи збільшуються удвічі.


Плановані зміни вплинуть і на розмір інших штрафів :
- за порушення правил зупинки і стоянки, розмова по телефону під час руху - штраф повинен скласти 510 грн.;
- за управління несправним або переобладнуваним автомобілем - 680 грн. Повторне порушення протягом року - 2550 грн.;
- за порушення правил користування ременями безпеки - 425 грн.;
- за їзду без талона ТЕ - 510 грн., повторно протягом року - 1360 грн. або позбавлення водійських прав на термін від трьох до шести місяців;
- за порушення вимог дорожніх знаків або розмітки, правил проїзду пішохідних переходів - штраф може скласти 510 грн. Якщо при цьому була створена аварійна обстановка - штраф збільшується до 1700 грн. або водієві загрожує позбавлення прав на термін від 6 до 12 місяців;
- за відсутність у водія належних документів - 850 грн.


Оновлений документ може включити окремий пункт для гонщиків і організаторів несанкціонованих автомобільних перегонів. Штраф може скласти від 3400 грн. до 6800 грн. Крім того, в документі, над яким зараз працюють Мінюст, Мінтранс і МВС, прописана відповідальність не водія, а власника транспортного засобу у разі автоматичної фотофіксації правопорушення.

Конкретизується відповідальність водіїв за умисну перешкоду виконанню службових обов'язків інспектором ДАІ, виражене у відмові передачі документів для перевірки - штраф 680 грн. або адміністративний арешт до десяти діб.

Проект виключає відносно водіїв такий вид стягнення, як усне попередження. За будь-яке порушення - штраф!

Планується перерозподіл функцій між ДАІ і судами. Практично усі ситуації повторного порушення ПДР розглядатимуться судами. Державтоінспекція ж повністю прийматиме рішення за перевищення швидкості і управлінні автомобілем в стані алкогольного сп'яніння.

"Хочемо заспокоїти водіїв: ми не говоримо про підвищення сум штрафів по усіх порушеннях. Штрафи будуть підвищені в основному за грубі порушення. Такі як переїзд залізничних переїздів, водіння в нетверезому стані, перевищення швидкості. Наша мета - зробити адміністративний кодекс ефективнішим і поліпшити безпеку на дорогах", - заявив Євгеній Кравец, начальник прес-служби департаменту ДАІ України.

Автор книги "Аргументи Караваева проти штрафів ДАІ" Володимир Караваев дотримується дещо іншої думки:
"Як завжди у кінці року хочеться підвести деякі підсумки.
За офіційними джерелами упродовж 2010 року водіями здійснені понад 5 мільйонів правопорушень. За рахунок дорожніх штрафів державна казна поповнилася більш ніж на мільярд гривен. (невідомо, чи всі гроші пішли до казни)
Практично кожен з 9 мільйонної армії водіїв заплатив більше 100 грн. штрафу.

Судячи з офіційної і неофіційної інформації, в новому році боротьба за безпеку на дорогах посилитися.
Державтоінспекція, як і раніше, розраховує виключно на "каральні заходи".
Я переконаний, що бажаний результат досягнутий не буде.

Каральні заходи можуть усунути лише дві причини з чотирьох
, що тягнуть порушення ПДД - незнання Правил і умисне порушення водіями ПДД.

Каральні заходи не вплинуть на дуже небезпечну дорожню обстановку, що провокує багато порушень, і слабку правову підготовку інспекторів ДАІ, що досить дивно трактують законодавство, внаслідок чого і з'являються "протокольні" порушення.

Для кожного водія спілкування з інспектором Державтоінспекції неминуче.
Перше, що він  (ІНСПЕКТОР) з'ясовує для себе - чи знає водій свої права (не водія, а цивільні) і чи має намір ними скористатися.

З обізнаним водієм інспектор вимушений вважатися.
З тим, що не знає - він поступає на власний розсуд, що і називається посадовим свавіллям.
Саме тут з'являється значна кількість статистичних порушень, і як наслідок - штрафів. (і велика кількість відео у інтернеті)

Переважна більшість водіїв не мають уявлення про свої права.
У Правилах дорожнього руху права водія складаються всього з 7 пунктів.
В той же час права інспектора ДАІ перераховані в 46 пунктах.

Але у водія є ще і громадянські права, якими він повинен користуватися при спілкуванні із співробітником ДПС.

Ми вже почали проводити регулярні тренінги для водіїв, на яких ми роз'яснюємо їх громадянські права, учимо застосовувати отримані знання з практики і розкриваємо "Алгоритм захисту водія" - отаку формулу спілкування з інспектором ДАІ, - без штрафу і хабаря. Основа алгоритму - багаторічний досвід десятків тисяч водіїв, втиснутий в законодавчі рамки, виробляючий впродовж 5 годин нові способи і моделі поведінки з інспекторами Державтоінспекції".

ДЖЕРЕЛО:
autofanat.com.ua/index.phproadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php , censor.net.ua

Добавить в: