«Чернігівобленерго» не повертає переплату жительці Краснопілля за електроенергію
Среда, 16 Октября 2019 20:09 | Просмотров: 3006
«Чернігівобленерго» не повертає переплату жительці Краснопілля Надії Павлюк. Жінка каже, після того, як надання послуг з електропостачання розділили між собою 2 компанії - «Чернігівобленерго» та «Енера Чернігів» - за спожиту в січні електроенергію платила двічі. В серпні написала заяву на ім’я керівника АТ «Чернігівобленерго» з проханням повернути гроші. Досі цього не відбулося. Як це пояснюють в енергокомпанії, далі в сюжеті.
Жителька Краснопілля Надія Павлюк показує платіжки за електроенергію. За спожиту в січні отримала рахунок на 219 гривень від «Чернігівобленерго», через місяць на цю ж суму – від «Енери». Тоді ці 2 компанії розділили між собою надання послуг – «Чернігівобленерго» розподіляє електроенергію, «Енера Чернігів» - постачає.
«Першого лютого – це платилося за січень. Воно пішло на «Обленерго», бо ми ще не знали, що у нас буде ця «Енера». У лютому нам вже принесли ось такі платіжки».
З лютого за електроенергію почала платити «Енері». В наступних платіжках значився борг 219 гривень, хоча, каже жінка, за електроенергію розраховувалась вчасно.
«Другого серпня ми поїхали до них розбиратися в РЕМ у Короп. Вони нам ще раз нарахували заплатити. Поїхали ми, ось квитанції, заплатили ще раз вже на рахунки «Енера». Вони сказали: «Платіть, бо відріжемо. А в «Обленерго» нехай повертають».
У Коропському РЕМі Надії порадили написати заяву на ім’я керівника АТ «Чернігівобленерго» і почекати місяць. Жінка каже – з тих пір минуло три.
«Це ми заплатили, і заплатили ще раз. Отакі суми – куди вони пішли? Нам ніхто їх не повернув по сьогоднішній день».
Заступник комерційного директора з технічного забезпечення АТ «Чернігівобленерго» Іван Заровний каже – ймовірно, Надія Павлюк не може отримати гроші через помилки в заяві.
«Дійсно, затримки такого плану бувають, однак найчастіше вони пов’язані з тим, що споживач або невірно вказав якісь свої дані, або картка, яку він вказував, перестала бути активною і ми не можемо ці кошти зарахувати. Якщо пройшов місяць і споживач досі не отримав коштів, то можна звернутися або до підрозділу, або на гарячу лінію товариства із запитанням про стан розгляду заяви».
Досі АТ «Чернігівобленерго» повернуло споживачам, які написали заяви щодо переплати, близько 20 мільйонів гривень, сказав Іван Заровний.
UA: Чернігів
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.