О математике в 3 классе. Кратко....
14 лютого 2016 19:56
Переглядів: 10570
Мітки:
Мітки:
ПРИКЛАД 1:
Знайди значення одного виразу стовпчиком.
Використай результат для обчислення решти виразів способом округлення.
а) 394 + 487
б) 398 + 487
в) 494 + 387
г) 594 + 187
д) 294 + 491
е) 487 + 388
Для тих, хто давно не був у школі я поясню.
Спосіб округлення, це коли ми якесь число доводимо до вигляду найближчого більшого цілого.
Наприклад: 37+28.
37 округлюємо до 40 (додали 3)
28 до 30 (додали 2)
Розвязок звели до : 40+30 = ..... а потім віднімаємо 3 і 2.
Тобто: 37+28= 37+3-3 + 28+2-2 = 40+30-3-2=70-3-2=67-2=65
Ось таким чином дітей вчать розвязувати такі приклади.
Приклад 1 розвязується трошки інакше.
Тут використовують результат першого прикладу, щоб розвязувати наступні.
Покажу як це потрібно робити реально, а потім покажу, як це пропонується в інтернеті.
Реально:
а)
394
+
487
------
881 - беремо для наступних прикладів.
г)
594+ 187 =
дивимось на числа і порівнюєм з першим прикладом.
594 більше за 394 на 200
187 меньше за 487 на 300
Тобто для розвязування нам потрібно попередній результат "881" збільшити на 200 та зменьшити на 300.
Робимо: 594+187 = 881+200-300 = або 881-300+200 = 581+200 = 781.
Тобто 594+187 =781.
Ось таким чином потрібно розвязувати у школі.
А тепер подивимось, яким чином рекомендують розвязувати:
Розв’язання:
+394
487
881
394 + 487 = 881
394 + 490 = 884
884 – 3 = 881
594 + 187 = 781 (перший доданок збільшили на 200, другий зменшили на 300 , тому сума зменшилася на 100)
594 + 200 = 794
794 – 3 = 791
Спробуйте розваязати науступні приклади самі ))))
П.С. У підручнику "Богданович, Лишенко" я так і не знайшов пояснення методики розвязування таких прикладів
Знайди значення одного виразу стовпчиком.
Використай результат для обчислення решти виразів способом округлення.
а) 394 + 487
б) 398 + 487
в) 494 + 387
г) 594 + 187
д) 294 + 491
е) 487 + 388
Для тих, хто давно не був у школі я поясню.
Спосіб округлення, це коли ми якесь число доводимо до вигляду найближчого більшого цілого.
Наприклад: 37+28.
37 округлюємо до 40 (додали 3)
28 до 30 (додали 2)
Розвязок звели до : 40+30 = ..... а потім віднімаємо 3 і 2.
Тобто: 37+28= 37+3-3 + 28+2-2 = 40+30-3-2=70-3-2=67-2=65
Ось таким чином дітей вчать розвязувати такі приклади.
Приклад 1 розвязується трошки інакше.
Тут використовують результат першого прикладу, щоб розвязувати наступні.
Покажу як це потрібно робити реально, а потім покажу, як це пропонується в інтернеті.
Реально:
а)
394
+
487
------
881 - беремо для наступних прикладів.
г)
594+ 187 =
дивимось на числа і порівнюєм з першим прикладом.
594 більше за 394 на 200
187 меньше за 487 на 300
Тобто для розвязування нам потрібно попередній результат "881" збільшити на 200 та зменьшити на 300.
Робимо: 594+187 = 881+200-300 = або 881-300+200 = 581+200 = 781.
Тобто 594+187 =781.
Ось таким чином потрібно розвязувати у школі.
А тепер подивимось, яким чином рекомендують розвязувати:
Розв’язання:
+394
487
881
394 + 487 = 881
394 + 490 = 884
884 – 3 = 881
594 + 187 = 781 (перший доданок збільшили на 200, другий зменшили на 300 , тому сума зменшилася на 100)
594 + 200 = 794
794 – 3 = 791
Спробуйте розваязати науступні приклади самі ))))
П.С. У підручнику "Богданович, Лишенко" я так і не знайшов пояснення методики розвязування таких прикладів
Ваш РєРѕРСентар