Мобильная версия сайта Главная страница » Блоги » Громада має знати! » ВИКОНКОМ МІСЬКРАДИ НЕ МОЖЕ НАЙБЛИЧИМ ЧАСОМ ПІДВИЩИТИ ПЛАТУ ЗА ПРОЇЗД В РАМКАХ ЗАКОНУ, МОЖЕ ЛИШЕ В ОБХІД

ВИКОНКОМ МІСЬКРАДИ НЕ МОЖЕ НАЙБЛИЧИМ ЧАСОМ ПІДВИЩИТИ ПЛАТУ ЗА ПРОЇЗД В РАМКАХ ЗАКОНУ, МОЖЕ ЛИШЕ В ОБХІД

10 Июля 2013 18:03   Просмотров: 2474
Метки: правова імпотенція, жага наживи
Нравится Рейтинг поста: + 1
  В Чернігові нажаль і досі не має порядку, котрий встановлював би для пасажирських перевізників читки вимоги за якими вони мали б діяти в разі виникнення в них бажання підняти свої тарифи. І тому, якщо не має затвердженого міськрадою єдиного порядку, то в даному випадку слід керуватися різними нормативно – правовими актами.  Мною направлявся запит до виконкому Чернігівської міської ради, в котрому я  просив назвати перевізників, котрі звернулися з клопотанням про підвищення вартості проїзду і перелічити документи, що надалися кожним з цих перевізників. У відповідь мене  повідомили, що з клопотаннями звернулися ПАТ «Такосервіс» і КП «ЧТУ», а з документами запропонували ознайомитися в управління транспорту.  Зясувалось, що окрім клопотання і власних розрахунків перевізники більше нічого виконкому не надали, а отже це означає, що рішення виконкому про підвищення вартості проїзду лише на підставі звернень двох перевізників , з наданням останніми лише розрахунків визнається протиправним і скасовується дуже просто. Хоч якби пану Вороніну не хотілось би ввести мене в оману, але вимоги законодавства є вимогами законодавства.
По – перше що стосується ЧТУ – Є такий документ , де є чітка норма в передостанньому абзаці
Документ z0906-07, чинний, поточна редакція — Редакція від 14.04.2009, підстава z0304-09
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства з питань
житлово-комунального
господарства України
25.07.2007 N 96

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 серпня 2007
за N 906/14173


ПОРЯДОК
формування тарифів на послуги міського
електричного транспорту (трамвай, тролейбус)

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування
за місяць до прийняття рішення щодо зміни державних регульованих
тарифів на послуги з перевезення пасажирів
трамваями та
тролейбусами погоджують з Мінекономіки та Мінжитлокомунгоспом
підготовлені згідно з цим Порядком розрахунки тарифів на зазначені
послуги.
{ Пункт 4.3. розділу 4 доповнено абзацом третім згідно з
Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства
N 384 ( z0304-09 ) від 17.12.2008 }

Начальник управління транспорту дуже погано, або прикидається що погано, знає чинне законодавство. Без відповідних міністерських погоджень виконком не має права підвищити плату за проїзд в тролейбусі.

Тепер, що стосується автобусних перевізників :
Не зможе виконком підвищити плату за проїзд на всіх маршрутах лише на підставі розрахунків одного перевізника. Розрахунки тарифів мають бути по кожному маршруту для кожної марки автобуса окремо з техніко-економічним обґрунтуванням всіх статей витрат, виконані у відповідності до «Методики розрахунків тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту», затвердженою Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009 № 1175 .
Окрім цього мають бути подані висновки Мінекономіки та Мінтрансзв’язку щодо погодження розрахунків економічно - обґрунтованих тарифів на транспортні послуги для перевізників, які здійснюють перевезення пасажирів у звичайному режимі руху, висновки Державної інспекції з контролю за цінами стосовно економічної обґрунтованості витрат на надання послуг з перевезення пасажирів та територіального відділення Антимонопольного комітету України в порядку ст. 14 Закону України «Про захист економічної конкуренції» про можливість підвищення ціни, адже тут йде річ про анти конкуренті узгоджені дії.

А отже враховуючи, що цих перелічених документів, котрі мали б надати перевізники, немає, то і законних  правових підстав у виконкому міськради, приймати рішення про підвищення вартості проїзду теж не має.
 
Добавить в: