В гаражі "ЧЕРНІГІВВОДОКАНАЛУ" залишився ще один "Фольксваген" майже за 900 тисяч!
10 Июля 2013 11:33
Просмотров: 3004
Метки: машини для лісничих, Чернігівводоканал, прірва для грошей, боргова яма
Метки: машини для лісничих, Чернігівводоканал, прірва для грошей, боргова яма
Чернігівське Управління Боротьби з Організованою Корупцією (ЧУБОК) вітає новопризначеного прес – секретаря КП "Чернігівводоканал" . 
Але одночасно з привітанням, управління хоче застерегти її від активних дій, до котрих вона вдалась одразу по призначенню на цю посаду і котрі полягають в погрозах на адресу мешканців міста, що були розміщені в комунальній газеті і на сайті міськради. В цих повідомленнях новопризначений керівник прес-служби погрожує громадянам, котрі вирішили полити огірки чи помідори на своєму городі, штрафом у 1800 гривень, посилаючись на якесь недатоване, без номеру, рішення міськвиконкому, де начебто зазначено, що «Громадянам, які мають в особистому користуванні присадибні ділянки, дозволяється використовувати воду з міського водопроводу на полив із 23:00 до 6:00, без використання шлангів, не перевищуючи норму поливу 6 літрів на 1 квадратний метр, 90 днів на рік» .
Звісно, і так було завжди і напевно буде ще довго - за все платить пересічний українець, в даному випадку пересічний чернігівець. Він заплатить штраф за полив свого городу, він оплатить і полив галявин і квітників перед будівлями органів державної влади і місцевого самоврядування, а головне – розплачуватися за борги "Чернігівводоканалу" буде не лише він сам, цих боргів вистачить ще і на його дітей.
Мабуть усі пам’ятають історію із «Фольксвагеном - Каравелла», з котрим в лютому 2012 року трапився якісь «полтергейст» на трассі Чернігів - Київ. Адже саме дією «потойбічних» сил пояснив керівник комунального підприємства, прикрий інцидент з майже новим авто. Факт його знищення в пожежі усіляко приховувався від громади, адже купили автомобіль в 3 рази дорожче його реальної вартості.
Телеканал «Дитинець» й досі не отримав обіцяної відповіді на своє запитання від в.о. начальника обласного ДСБЕЗ Д.М. Ценова (дивна фамілія для борця з економічними злочинами), а прокуратура міста, скеровану з прокуратури області скаргу, щодо цих відверто корупційних і скоріш за все злочинних дій закинула в свою улюблену глибоку шухляду, де їй компанію складають десятки таких же «скерованих за належністю скарг і заяв», котрі замість прокуратури буде витягувати на світло наше управління.
На початку 2013 року колишній прес -секретар КП пожалівся, що "2012 рік не був багатим на великі досягнення, як 2011-й"
Як з’ясувало наше управління в 2011 році «Чернігівводоканал» дійсно став багатим на "великі досягнення". Управління, переглядаючи нещодавно ухвалені рішення міської ради, зясувало, що "Чернігівводоканал" не обмежився лише одним «Фольксвагеном». В гараж «Чернігівводоканалу» в 2011 році заїхало три цікавих автомобіля.
Перший – це автомобіль Subaru для лісничого (державний номер СВ3693АТ) за 249251,00 грн. Ось як пояснює свій вибір службового автомобіля "кум" мера м. Чернігова, котрий до речі має вчений ступень академіка (адже він знає японську!!!) - О.Шкінь
Другий – «Газель» ГАЗ-27057 , додаткові чотири букви і одна цифра до моделі котрої і ВП6ТК мабуть пояснюють її вартість в майже 1 млн.200 тисяч гривень ( державний номер СВ 6404 АТ)
Ну й третім автомобілем виявився ще один «Фольксваген», не «Caravella», як попередній, а «Transporter», але за вартістю останній переплюнув Каравеллу майже на 80 тисяч гривень – його первісна вартість складає 881092,00 грн. (державний номер СВ 8344 АТ).
Таким чином автопарк «Чернігівводоканала» став самим коштовним поміж усіх комунальних підприємств , установ і організацій.
З повним переліком транспортних засобів комунального майна можна ознайомитися тут. Автопарк «Водоканала» налічує 73 одиниці, (разом з згорілою Каравеллою), техніки, загальною вартістю понад 20 мільйонів гривень (рядки переліку 608-680), майже третина від загальної вартості усього коммунального автопарку.
Та й взагалі цей перелік є вельми цікавий. Чому «Чернігівводоканал» і пан Шкінь не економить наші з вами гроші, чому він постійно жаліється на їх брак? Взяв би приклад з міської ради, котра купила «Toyota Corolla» вдвічі дешевше, ніж її реальна вартість, усього за 87701,00 грн. (рядок 2 Переліку), або взагалі бере у автомобілі у безкоштовні позички. Або брав би приклад з закладів охорони здоров’я міста, котрі знають де вигідно придбати авто, про що свідчить:
Рядок 106 – автомобіль ВАЗ -2121 2008 р.в. (д.н. СВ 6058 АО) – міська лікарня №1 придбала усього за 4300,00 грн.!!!(управління обов’язково повідомить громаду про місце, де на одну зарплату можна придбати російський позашляховик);
Рядок 122 – за дивним збігом це також «Фольксваген – Транспортер», 2005р.в. (д.н. СВ 1950 АВ), з гаражу міської лікарні №2, але коштував він в 50 разів дешевше, ніж «VW Transporter» водоканалу, усього лише 17010,00 грн.;
Рядок 123 і рядок 133 – що не кажіть, а керівництво міської лікарні №2 заслуговує поваги. В гаражі лікарні стоїть Daimler Chrysler, 2005 р.в. (д.н. СВ 9189 АН), придбаний усього за 68485,00 грн. Останнє придбання лікарні - “Hyundai Sonata”, 2011 р.в. (д.н. СВ 7999АТ) за ціною, дешевшою, ніж «Жигулі», що стоять в попередньому рядку 132. Представницький автомобіль за 59982,00 грн. – хіба це не є піклування про ефективне використання бюджетних коштів.
Рядок 139, каже про те, що головлікарі лікарні №2 і лікарні №3 добре знають де брати дешеві авто. Наше управління теж би не відмовилось від пікапа Fiat Ducato, 2010 р.в. (д.н. СВ 1074 АТ) за ціною 24918,00 грн.
Керівництво лікарень скоріш за все низькі ціни автомобілей може пояснити вдячністю деяких з своїх паціентів, хоча Кримінальний Кодекс дає чітке визначення такому виду вдячності і називається він неправомірною вигодою. (Що стосується міської лікарні №2, де процвітає коррупція від санітарок, котрі пропонують такий вид платних послуг "як уважне ставлення до хворого" до головлікаря, котрий з лікувального закладу зробив суто комерційну структуру - то це буде тема окремої публікації після отримання відповідей і розясненнь МОЗ України).
Ну а що стосується "Чернігівводоканалу", то тут все зрозуміло - "кумовство" з "коррупцією" переплилися і злилися в одне ціле. Громадянин Соколов О.В. веде тісні перемови зі Світовим Банком про виділення кредитних коштів, його "кум" -громадянин Шкінь О. з цих коштів, на закупівлях техніки і обладнання відриває ласі шматки, і те, що його діяльність на цій посаді досі не є предметом кримінального провадження свідчить, що свої непогані кусені від кредиту Світового банку напевно отримали і правохоронні органи.
Згідно Наказу по підприємству "Чернігіводоканал" від 03.01.2012р. №3 "Фольксваген - Каравелла" и "Субару" лісничого призначалися для забезпечення службової діяльності управління КП. А от "Газель" и "Транспортер" , за котрі підприємство виклало 2 мільйона гривень ( а це дорівнюється сумі боргу КП перед "Чернігівобленерго")
- використовуються за необхідністю (по заявках), тобто нагальної необхідності в цих автомобілях підприємство не мало.
Що таке використання автомобілів за необхідністю можна побачити на нещодавному прикладі, коли 03.07.2013р. в сріблясту "Тойоту Кемрі" СВ 1000 АХ (це авто позичене міським головою у афганців для своїх представницьких поїздок), що стояла припаркована біля кафе "Дежа Вю" поруч зі скандальним "Тойота -центром" з 18.20 до 19.10 години вечора, сів не міський голова, а якісь сивоволосий чоловяга, а на пасажирське сидіння вмостилася його супутниця і вони рушили в бік центра міста. А чи знаєте, хто буде відповідати, якщо цей водій хильне в одному з таких закладів зайвого і вгатиться у стовб - правильно спілці афганців за це авто заплатимо ми з вами, зі своїх кишень.
Отже підсумовуючи
громада купує чиновникам дорогі автомобілі
громада обслуговує їх і заправляє пальним
громада відповідає за ці автомобілі своїм майном і коштами
а "Чернігівводоканал" погрожує тим, що буде підглядати за місцевими жителями - хто і як поливає свої городи. Таке враження, що керівництво "Водоканалу" сподівається, що відповідати за свої дії вже не доведеться.
Керівництву "Чернігіводоканалу" хочеться нагадати деякі положення чиннної Конституції, де записано, що влада земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, є об'єктами права власності Українського народу. І якщо "Чернігіводоканал" не питає дозволу у громади на купівлю коштовних автомобілей, то чому громада має питати у Водоканалу - коли, скількі і яким чином їй брати воду з водогону. Це називається справедливість, котрої ЧУБОК буде вимагати і домогатися в усіх сферах життя міста.

Але одночасно з привітанням, управління хоче застерегти її від активних дій, до котрих вона вдалась одразу по призначенню на цю посаду і котрі полягають в погрозах на адресу мешканців міста, що були розміщені в комунальній газеті і на сайті міськради. В цих повідомленнях новопризначений керівник прес-служби погрожує громадянам, котрі вирішили полити огірки чи помідори на своєму городі, штрафом у 1800 гривень, посилаючись на якесь недатоване, без номеру, рішення міськвиконкому, де начебто зазначено, що «Громадянам, які мають в особистому користуванні присадибні ділянки, дозволяється використовувати воду з міського водопроводу на полив із 23:00 до 6:00, без використання шлангів, не перевищуючи норму поливу 6 літрів на 1 квадратний метр, 90 днів на рік» .
Звісно, і так було завжди і напевно буде ще довго - за все платить пересічний українець, в даному випадку пересічний чернігівець. Він заплатить штраф за полив свого городу, він оплатить і полив галявин і квітників перед будівлями органів державної влади і місцевого самоврядування, а головне – розплачуватися за борги "Чернігівводоканалу" буде не лише він сам, цих боргів вистачить ще і на його дітей.
Мабуть усі пам’ятають історію із «Фольксвагеном - Каравелла», з котрим в лютому 2012 року трапився якісь «полтергейст» на трассі Чернігів - Київ. Адже саме дією «потойбічних» сил пояснив керівник комунального підприємства, прикрий інцидент з майже новим авто. Факт його знищення в пожежі усіляко приховувався від громади, адже купили автомобіль в 3 рази дорожче його реальної вартості.
Телеканал «Дитинець» й досі не отримав обіцяної відповіді на своє запитання від в.о. начальника обласного ДСБЕЗ Д.М. Ценова (дивна фамілія для борця з економічними злочинами), а прокуратура міста, скеровану з прокуратури області скаргу, щодо цих відверто корупційних і скоріш за все злочинних дій закинула в свою улюблену глибоку шухляду, де їй компанію складають десятки таких же «скерованих за належністю скарг і заяв», котрі замість прокуратури буде витягувати на світло наше управління.
На початку 2013 року колишній прес -секретар КП пожалівся, що "2012 рік не був багатим на великі досягнення, як 2011-й"
Як з’ясувало наше управління в 2011 році «Чернігівводоканал» дійсно став багатим на "великі досягнення". Управління, переглядаючи нещодавно ухвалені рішення міської ради, зясувало, що "Чернігівводоканал" не обмежився лише одним «Фольксвагеном». В гараж «Чернігівводоканалу» в 2011 році заїхало три цікавих автомобіля.
Перший – це автомобіль Subaru для лісничого (державний номер СВ3693АТ) за 249251,00 грн. Ось як пояснює свій вибір службового автомобіля "кум" мера м. Чернігова, котрий до речі має вчений ступень академіка (адже він знає японську!!!) - О.Шкінь
Другий – «Газель» ГАЗ-27057 , додаткові чотири букви і одна цифра до моделі котрої і ВП6ТК мабуть пояснюють її вартість в майже 1 млн.200 тисяч гривень ( державний номер СВ 6404 АТ)
Ну й третім автомобілем виявився ще один «Фольксваген», не «Caravella», як попередній, а «Transporter», але за вартістю останній переплюнув Каравеллу майже на 80 тисяч гривень – його первісна вартість складає 881092,00 грн. (державний номер СВ 8344 АТ).
Таким чином автопарк «Чернігівводоканала» став самим коштовним поміж усіх комунальних підприємств , установ і організацій.
З повним переліком транспортних засобів комунального майна можна ознайомитися тут. Автопарк «Водоканала» налічує 73 одиниці, (разом з згорілою Каравеллою), техніки, загальною вартістю понад 20 мільйонів гривень (рядки переліку 608-680), майже третина від загальної вартості усього коммунального автопарку.
Та й взагалі цей перелік є вельми цікавий. Чому «Чернігівводоканал» і пан Шкінь не економить наші з вами гроші, чому він постійно жаліється на їх брак? Взяв би приклад з міської ради, котра купила «Toyota Corolla» вдвічі дешевше, ніж її реальна вартість, усього за 87701,00 грн. (рядок 2 Переліку), або взагалі бере у автомобілі у безкоштовні позички. Або брав би приклад з закладів охорони здоров’я міста, котрі знають де вигідно придбати авто, про що свідчить:
Рядок 106 – автомобіль ВАЗ -2121 2008 р.в. (д.н. СВ 6058 АО) – міська лікарня №1 придбала усього за 4300,00 грн.!!!(управління обов’язково повідомить громаду про місце, де на одну зарплату можна придбати російський позашляховик);
Рядок 122 – за дивним збігом це також «Фольксваген – Транспортер», 2005р.в. (д.н. СВ 1950 АВ), з гаражу міської лікарні №2, але коштував він в 50 разів дешевше, ніж «VW Transporter» водоканалу, усього лише 17010,00 грн.;
Рядок 123 і рядок 133 – що не кажіть, а керівництво міської лікарні №2 заслуговує поваги. В гаражі лікарні стоїть Daimler Chrysler, 2005 р.в. (д.н. СВ 9189 АН), придбаний усього за 68485,00 грн. Останнє придбання лікарні - “Hyundai Sonata”, 2011 р.в. (д.н. СВ 7999АТ) за ціною, дешевшою, ніж «Жигулі», що стоять в попередньому рядку 132. Представницький автомобіль за 59982,00 грн. – хіба це не є піклування про ефективне використання бюджетних коштів.
Рядок 139, каже про те, що головлікарі лікарні №2 і лікарні №3 добре знають де брати дешеві авто. Наше управління теж би не відмовилось від пікапа Fiat Ducato, 2010 р.в. (д.н. СВ 1074 АТ) за ціною 24918,00 грн.
Керівництво лікарень скоріш за все низькі ціни автомобілей може пояснити вдячністю деяких з своїх паціентів, хоча Кримінальний Кодекс дає чітке визначення такому виду вдячності і називається він неправомірною вигодою. (Що стосується міської лікарні №2, де процвітає коррупція від санітарок, котрі пропонують такий вид платних послуг "як уважне ставлення до хворого" до головлікаря, котрий з лікувального закладу зробив суто комерційну структуру - то це буде тема окремої публікації після отримання відповідей і розясненнь МОЗ України).
Ну а що стосується "Чернігівводоканалу", то тут все зрозуміло - "кумовство" з "коррупцією" переплилися і злилися в одне ціле. Громадянин Соколов О.В. веде тісні перемови зі Світовим Банком про виділення кредитних коштів, його "кум" -громадянин Шкінь О. з цих коштів, на закупівлях техніки і обладнання відриває ласі шматки, і те, що його діяльність на цій посаді досі не є предметом кримінального провадження свідчить, що свої непогані кусені від кредиту Світового банку напевно отримали і правохоронні органи.
Згідно Наказу по підприємству "Чернігіводоканал" від 03.01.2012р. №3 "Фольксваген - Каравелла" и "Субару" лісничого призначалися для забезпечення службової діяльності управління КП. А от "Газель" и "Транспортер" , за котрі підприємство виклало 2 мільйона гривень ( а це дорівнюється сумі боргу КП перед "Чернігівобленерго")
- використовуються за необхідністю (по заявках), тобто нагальної необхідності в цих автомобілях підприємство не мало.
Що таке використання автомобілів за необхідністю можна побачити на нещодавному прикладі, коли 03.07.2013р. в сріблясту "Тойоту Кемрі" СВ 1000 АХ (це авто позичене міським головою у афганців для своїх представницьких поїздок), що стояла припаркована біля кафе "Дежа Вю" поруч зі скандальним "Тойота -центром" з 18.20 до 19.10 години вечора, сів не міський голова, а якісь сивоволосий чоловяга, а на пасажирське сидіння вмостилася його супутниця і вони рушили в бік центра міста. А чи знаєте, хто буде відповідати, якщо цей водій хильне в одному з таких закладів зайвого і вгатиться у стовб - правильно спілці афганців за це авто заплатимо ми з вами, зі своїх кишень.
Отже підсумовуючи
громада купує чиновникам дорогі автомобілі
громада обслуговує їх і заправляє пальним
громада відповідає за ці автомобілі своїм майном і коштами
а "Чернігівводоканал" погрожує тим, що буде підглядати за місцевими жителями - хто і як поливає свої городи. Таке враження, що керівництво "Водоканалу" сподівається, що відповідати за свої дії вже не доведеться.
Керівництву "Чернігіводоканалу" хочеться нагадати деякі положення чиннної Конституції, де записано, що влада земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, є об'єктами права власності Українського народу. І якщо "Чернігіводоканал" не питає дозволу у громади на купівлю коштовних автомобілей, то чому громада має питати у Водоканалу - коли, скількі і яким чином їй брати воду з водогону. Це називається справедливість, котрої ЧУБОК буде вимагати і домогатися в усіх сферах життя міста.