Блоги
-
Блог Inshe_mistoПро світлофори, розвиненість громадського транспорту і безкоштовні траліки 0'R
Ото дивина - їздив на чернігівських тролейбусах разів п"ять, а заплатив лише раз. Але я то не спеціально робив, просто кондукторів там не бачив. На першому номері катався, п"ятому, шостому, четвертому, восьмому і т. д., але платити довелося тільки у вісімці. Враження таке складається, що хтось спеціально заганяє комунальний міський електротранспорт в ... безвихідь, яму, могилу. Одним словом, він комусь дуже заважає. Створили для електротранспорту не досить позитивний імідж. Якщо буде вибір між тролейбусом і походом пішки - краще вже пішки.
Нутрощі шостого тролейбуса, чиясь рука і Н"ю Йорк.
Всього в Чернігові є десяток тролейбусних маршрутів. Якщо на деяких із них, вісімці, наприклад, мені зустрілися більш-менш пристойні машини, то на п"ятому таратайки такі старі. Зупинок у тролейбусах оголошувати не прийнято. Сиди й здогадуйся, де ти знаходишся. Місце ... -
читанкаЕксперимент визнати невдалим 0'R
Два тижні тролейбуси по маршруту №6 безпритульні - діє експеримент ЧТУ під кодовою назвою "сам собі кондуктор". Не знаю, які фінансові наслідки від такого нововведення для транспортників (а саме за цим критирієм, я впевнений, буде визначатися успішність/неуспішніть), а от для пасажирів лише мінуси.
Якщо раніше всі скаржилися на дебелих кондукторів, які в час пік штовхали всіх в салоні, то тепер негативна енергетика спрямована на собіподібних - таких же пасажирів. Вже зараз можу впеснено сказати: в разі якщо ЧТУ влаштує популярне останніми роками SMS-голосування щодо реакції пасажирівна експеримент, то більшість проголосує проти.
Вийшло як завжди: хотіли як краще... і далі за текстом. Зкопіювати Гомель не вдалося, і причин тому принаймні п'ять .
1. тролейбуси там ходять значно щільніше, великих перерв між ними в русі нема, а тому і давок нема. Можна спокійно пройти по салону нікого не турбуючи до кабіни водія і повернутися назад.
2. салон гоме ...