GOROD.cn.ua

Чи варто залишати безоплатний проїзд певним категоріям громадян?

Чи варто залишати безоплатний проїзд певним категоріям громадян?
Ціни на продукти харчування, пальне, одяг, взуття ростуть чи не щодня. Не відстає і вартість проїзду в міському транспорті. Так, щоб проїхати в автобусі, з 14 квітня треба заплатити вже не 1,75 грн, а 2 грн. І це ще не межа. У маршрутці дістатися до потрібного пункту призначення можна за 2,5 грн. Поки що.

Як ставляться до такого подорожчання жителі Чернігова? Чи варто залишати безоплатний проїзд певним категоріям громадян, чи краще було б видавати їм доплату до пенсії чи зарплати як компенсацію? Про це та інше дізнавалася «Деснянка».

Антоніна Іванівна, пенсіонерка:
- Кожного дня по кілька разів користуюся громадським транспортом. Оскільки в країні криза, зрозуміло, що підвищення цін не оминути. Як на мене, то за проїзд в автобусі максимум можна заплатити дві гривні, а в маршрутці - три. У тролейбусі маю можливість їздити безкоштовно, але якщо б до пенсії доплачували певну суму для оплати проїзду, я була б тільки «за».

Ігор, підприємець:
- Міськими автобусами користуюся щодня. Подорожчання поки що для мене не дуже відчутне. Думаю, що ціна від 1,5 до 2,5-3 грн за користування громадським транспортом не буде занадто бити по кишені, а от 60 грн, щоб доїхати до Києва, - дорого. Пільги на проїзд обов'язково мають бути, адже є категорія людей, які не мають можливості його оплатити.

Наталія, працює в приватній фірмі:
- На роботу ходжу пішки, тому їздити в громадському транспорті доводиться дуже рідко. Але все одно до збільшення ціни ставлюся негативно. На мою думку, в маршрутці платити більше ніж три гривні, а в автобусі більше ніж дві - це вже занадто. Оскільки пенсії в нашій країні маленькі, вважаю, нехай пенсіонери і надалі користуються безкоштовним проїздом у тролейбусах.

Оксана Григорівна, медсестра:
- Для мене здорожчання досить відчутне. Якщо людина отримує пенсію і зарплату, то може заплатити і три гривні за проїзд, але якщо у неї лише пенсія чи невелика заробітна плата, то не більше ніж дві. Вважаю, що ні в якому разі не можна відміняти пільги на проїзду транспорті. Якщо хтось отримує мінімальну пенсію, чим тоді йому платити за квиток у тролейбусі?
А щоб зробити так, аби пільговикам доплачували якусь суму до пенсії чи зарплати, то треба довго вираховувати, скільки ж саме додавати, адже комусь треба їздити більше, а комусь менше. Відповідно і сума у всіх мала би бути різною. Тому нехай усе буде так, як є.

Олександр, студент:
- У міських автобусах і маршрутках їжджу часто. Ціну, яку нині сплачують люди за проїзд, вважаю не дуже високою. Та й три гривні за маршрутку - це ще нормально. А от незахищеним верствам населення потрібно компенсувати подорожчання. Але як саме, варто подумати спеціалістам.

Ігор, військовослужбовець:

- Кожен день доводиться їздити в маршрутках. Поки що за 2,5 грн. Але якщо вартість проїзду підвищиться, треба збільшувати і заробітну плату, щоб ціна не била по гаманцю. Категорія пільговиків, гадаю, має теж існувати.

Марія Коробко, тижневик «Деснянка» №17 (493)

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: безоплатний проїзд, міський транспорт, «Деснянка», Марія Коробко