ЦІКАВО 30 листопада в центральному офісі компанії «Київстар» за участю журналістів з Чернігова та Житомира відбулось засідання «Прес-клубу 067» на тему «Ринок контент-послуг: вчора, сьогодні, завтра».
З журналістами спілкувалися начальник відділу управління і розвитку взаємовідносин с контент-партнерами департаменту послуг мультимедіа компанії Леся Запорожець та менеджер зі зв’язків з громадськістю Київської філії компанії Наталія Дадівєріна.
Зустріч відбулась в динамічній та стрімкій атмосфері, притаманній «Київстар»: лаконічна та чітка презентація, наглядні та доступні для розуміння приклади, уважність до найдрібніших деталей і головне – вичерпні відповіді на важливі питання, яких виявилось чимало.
– Цей ринок почав розвиватися близько 10 років тому, – розповіла Леся Запорожець, начальник відділу управління і розвитку взаємовідносин с контент-партнерами департаменту послуг мультимедіа. – Першими контент-послугами були чорно-білі картинки та монофонічні мелодії і сигнали. Потім вже з’явилися поліфонічні мелодії, JAVA-ігри тощо. Зараз на цьому ринку і картинки, і мелодії, і рінгбектони, активно розвиваються інформаційні сервіси.
- Контент-послуги поділяються на брендовані та небрендовані. Більшість питань виникає саме до небрендованих послуг, тому що їх надає контент-провайдер.
На сьогоднішній день контент-ринок достатньо насичений, тому лише інноваційних підхід може сприяти його розвитку. Традиційно «Київстар» пропонує своїм клієнтам ексклюзивні новинки – зокрема послуга Pay Per Click, яку можуть отримали лише абоненти цього оператора. Її суть в тому, що користувач може одним кліком сплатити завантажену на свій телефон JAVA-гру (тарифікація здійсниться автоматично).
- Водночас, у нашого абонента перед тим, як зняти гроші з рахунку, ми ще раз перепитаємо: чи ви згодні з тим, що зараз у вас знімуть таку-то суму грошей за таку-то послугу? – пояснює Наталія Дадівєріна, менеджер зі зв’язків з громадськістю «Київстар».
- Ми також піклуємось про належну якість контент-послуг, які отримують наші абоненти у контент-провайдерів. Компанія удосконалила договори, які укладаються із такими компаніями і ми ретельно слідкуємо за їх дотриманням. У випадку порушень діють жорсткі штрафні санкції. Все повинно бути чесно та законно, - провайдер повинен вказувати інформацію про вартість послуг, за яким абонент може уточнити, всі питання щодо таких послуг, або вирішити усі питання, що раптом виникли, - говорить Леся Запорожець, начальник відділу управління і розвитку взаємовідносин с контент-партнерами департаменту послуг мультимедіа.
Демонструючи активну соціальну позицію, «Київстар»добровільно відмовився від розміщення на власних WEB і WAP-ресурсах «дорослого» контенту — еротики, азартних ігор, реклами тютюну і алкоголю а також активно співпрацює з МВС України щодо нерозповсюдження та видалення нелегального контенту з мережі.
Поліна Губова
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.