Якість "Київстар" 2010
Нещодавно в Києві відбувся прес-тур «Якість 2010», організований провідним оператором мобільного зв’язку – компанією «Київстар» для журналістів центрального регіону України. Захід складався з 2-х частин: офіційної та неофіційної.
Офіційна частина проходила в прес-залі головного офісу компанії «Київстар» і тривала трохи більше години. Спікерами заходу були представники вищого керівного складу компанії: Керсті Віклунд – віце-президент, технічний директор, Олександр Дорофій – заступник технічного директора та Сергій Климов - заступник технічного директора.
Пані Віклунд, яка розпочала спілкування з представниками провідних ЗМІ Чернігова, Житомира, Черкас і Вінниці, розповіла присутнім про те що з 1997 по 2009 р. було вкладено $ 3 млрд. інвестицій у розвиток мережі «Київстар», яка є однією з найбільших мереж мобільного зв’язку в Україні та однією з кращих у світі. Важко не погодитися з цими словами віце-президента, оскільки Керсті Віклунд має величезний досвід роботи в кращих компаніях мобільного зв’язку по всьому світу. Далі вона зазначила, що технічна складова «Київстару» базується навколо потреб клієнта, котрий є главою всіх процесів. Для обслуговування 22 млн. клієнтів використовується 12500 базових станцій і 31 платформа для додаткових сервісів. Якість зв’язку вимірюється щоденно на основі показників, які відслідковуються. Більше того, показники якості інших мереж теж відслідковуються за допомогою компанії Ericsson, котра передає звіти за основними технічними показниками. Тому абсолютно обґрунтовано спеціалісти компанії «Київстар» стверджують, що якість зв’язку провідного оператора №1 у країні.
Ще один спікер - заступник технічного директора Олександр Дорофій розповів, що в компанії «Київстар» використовується лише обладнання компанії Ericsson – провідного виробника у світі. Використання устаткування від єдиного виробника дозволяє уникати конфліктів обладнання, що дуже важливо для безперебійної роботи мережі. Тестування послуг та обладнання проводиться на спеціальному сегменті мережі, і тільки після цього нові послуги стають доступними всім користувачам. Технічно мережа побудована так, що вихід з ладу одного елементу не призводить до значних проблем, окрім того, спеціальне програмне забезпечення реагує на будь-які відхилення від норми. У групі компаній Telenor показники якості «Київстара» одні з кращих. Судіть самі: 1 розрив на 150 дзвінків, або ж 1 розрив на 300 хвилин розмови, швидкість передачі даних у форматі EDGE 120 кбіт/с!
Заступник технічного директора Сергій Климов розповів журналістам про те, що в мережі «Київстар» щоденно відбувається 15 млн. з’єднань, тільки за 1 годину відправляється 2 млн. СМС-повідомлень, загальна тривалість усіх дзвінків складає 343 млн. хвилин! У 2009 р. у мобільного оператора була покращена пропускна здатність передачі даних у форматі EDGE, була введена в дію міська мережа «Домашній Інтернет», відбувалася підготовка до запуску мереж 3G. Також були введені додаткові послуги: Екстра-гроші, Додатковий номер, СМС-виклик, Довірена особа. Також пан Климов ознайомив присутніх з планами компанії на найближче майбутнє:
Розгортання фіксованої мережі
Впровадження мережі 3G
Покращення покриття до Євро-2012 (дороги, стадіони, готелі)
Енергозбереження та зниження викидів СО2
Підбиваючи підсумки зустрічі, спікери зазначили, що лідерство в якості компанії «Київстар» досягається завдяки таким факторам, як:
Підтримання якості послуг
Моніторинг якості мережі
Участь у розробці національних стандартів якості зв’язку
Вивчення технічних показників і думок користувачів
Після офіційної частини заходу на представників ЗМІ очікувала неофіційна – похід у київський дельфінарій «Немо», де журналісти отримали масу позитивних емоцій і вражень!
Спікери Прес-туру
Керсті Віклунд
Олександр Дорофій і Сергій Климов
Представники ЗМІ
Шоу в дельфінарії
Журналістська братія
Андрій Соколов
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: прес-тур, «Якість 2010», Андрій Соколов