За останні 4 роки це вже третій вузькоколійний паровоз, який взялися ремонтувати в локомотивному депо Сновськ.
Фахівці локомотивного депо Сновськ реанімують легенду Гайворонської вузькоколійки — німецький паровоз Гр-280.
Наприкінці квітня вузькоколійний паровоз Гр-280 (1950 р.), який протягом останніх 30 років безупинно катав українських та іноземних туристів у Гайвороні, був відправлений на ремонт до локомотивного депо Сновськ, що на Чернігівщині. За останні 4 роки це вже третій вузькоколійний паровик, який взялися ремонтувати у Сновську. В минулому році тут же було відновлено до робочого стану паровоз 159 №4-95 (1938 р.), який було демонтовано з постаменту у Чернівцях, а ще раніше проходив ремонт Гр-336 (1951 р.) — зірка Київської дитячої залізниці.
Зважаючи на поважний вік паровоза, його тривалу, регулярну експлуатацію та відсутність поточних ремонтів протягом останніх 30 років, локомотив давно потребував посиленого підіймального ремонту, і ось, нарешті, він його дочекався. Попереду величезна купа роботи, зокрема: ремонт топкової частини парового котла, виготовлення нового баку тендера та зольника, ревізія арматури і гарнітури котла, парових машин, елементів паророзподільчого механізму, колісних пар, буксових вузлів, ресорного підвішування, ударно-зчіпних пристроїв, гальмівного обладнання, пароповітряного насоса, турбогенератора та електричного обладнання, замінити теплоізоляційний матеріал і обшивку котла та багато інших робіт. Ремонт паровоза планується завершити до кінця 2024 року, але зважаючи на великий обсяг ремонтних робіт його відновлення може затягнутися.
Джерело: телеграм-канал "Будні паровозника"
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.