На початку вересня ми писали про дорожню проблему мешканців вулиці Низової в Острі (Козелеччина) — прямо попід їхніми будинками постійно їздили перевантажені лісовози і настільки розбили дорожнє покриття, що рухатись ним легковими машинами стало просто небезпечно. Крім того, від постійних вібрацій почали тріскатися стіни будинків, обсипалися стелі, псувалася сантехніка. Остерці оббивали пороги різних інстанцій із двома проханнями: залатати горезвісну дорогу, щоб коливання через потік важковагового транспорту були не такими відчутними, і встановити контроль над вагою лісовозів, які там проїжджають. І ось справа нарешті зрушила з мертвої точки.
Ще тоді, у вересні, в ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» нам повідомили, що вирівнювання проблемної ділянки Низової заплановане на вересень-жовтень цього року. Та минуло два місяці, а мешканці вулиці жодних змін не помітили. Усе залишилось, як і було. Як виявилось, виконати ремонтні роботи в озвучений період дорожникам завадила погода.
— Якою ж була наша радість, коли на вулиці з ’явилися працівники і техніка! — каже 33-річна місцева мешканка Віта Бабко. — Звісно жаль, що капітального ремонту Низової ми цього року не дочекалися і навряд чи дочекаємось наступними роками, та в сучасних реаліях добре й те, що маємо на сьогодні.
— На вулиці Низовій ми виконали аварійні роботи з ліквідації руйнувань і деформацій шарів дорожнього одягу — провели ямковий ремонт, а на частині, яка була в найгіршому стані, вирівняли дорожнє покриття асфальтобетонною сумішшю, — пояснив заступник директора з розвитку мережі автомобільних доріг ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» Сергій Майко. — Раді були б зробити цей ремонт раніше і в більшому обсязі, та, на жаль, фінансування обмежене. Чудово розуміємо проблеми людей і стараємось виконати свою роботу по максимуму, та через обставини виходить це не завжди.
Усього було відремонтовано майже пів кілометра Низової, суцільне ж вирівнювання здійснено на ділянці близько ста метрів дороги.
— Оцей найгірший шматочок якраз і був біля мого дому, — каже Віта Бабко. — Уже ніяких нервів не вистачало! Від коливань пішли тріщини на стінах будинку, у туалеті лопнув унітаз і ми мусили його замінити.
До Агентства місцевих доріг у нас претензій немає, бо всі свої обіцянки вони виконали — дорожнє покриття залатали, узбіччя попідсипали землею, щоб у дощ вода не стікала у двори, навіть потрібні знаки, яких ми роками тут не бачили, встановили. За все це ми дуже-дуже вдячні! Та коли я зараз сиджу в будинку, то відчуваю, що коливання після ремонту дороги меншими не стали, бо важка техніка й далі їздить нашою вулицею. Тільки-но проїде якийсь черговий лісовоз, як стіни й підлога дрижать, а шибки починають дзвеніти. Що робити, вже просто не знаємо. Ну хіба не можна якось обмежити цю їзду важковаговиків попід хатами?
Сказати по правді, ще з початку повномасштабного вторгнення росіян проведення габаритно-вагового контролю на дорогах області фактично не здійснювалась. Передусім тому, що багато пунктів контролю були пошкоджені під час активної фази бойових дій. Фіксувати порушення габаритно-вагових норм працівники Чернігівського відділу Укртрансбезпеки почали лише із жовтня цього року.
Також фахівці проводять документальні перевірки вантажних і пасажирських перевезень в області. Так, із початку року вже складено близько 1700 актів про порушення на вантажні транспортні засоби та 752 акти — на пасажирські. Загальна сума застосованих адміністративно-господарських штрафів склала понад 21 мільйон гривень!
Нагадаємо, згідно з чинним законодавством за порушення габаритно-вагових норм передбачається накладення штрафу: від 5% до 10% від встановленої норми — 8 500 гривень, від 10% до 20% — 17 000 гривень, від 20% до 30% — 34 000 гривень, понад 30% — 51 000 гривень.
— Ну що ж, чекатимемо, може, Укртрансбезпека нарешті зверне увагу і на нашу вулицю, — зітхає Віта Бабко.
Ми ж у свою чергу й далі будемо стежити за ситуацією навколо Низової.
Джерело: газета “Гарт”, Катерина Дроздова
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.