GOROD.cn.ua

ПриватБанк поки не планує направляти спеціаліста до Семенівської громади

 

У вересні минулого року в Семенівці закрило­ся відділення ПриватБанку. На той час міська рада, підприємства громади, які користували­ся послугами банку, редакція газети, жителі Семенівщини доклали максимум зусиль, щоб цьому запобігти. Тоді у якості компромісу представниками ПриватБанку було запро­поновано надсилати свого уповноваженого спеціаліста до нашої громади, щоб надавати послуги клієнтам.



І ось минуло 5 місяців. За цей час жодного разу до нас не завітав представ­ник банківської установи. Більш того, як знущання, продовжуються дзвінки від ПриватБанку керівникам підприємств нашої громади з пропозицією відкривати рахунки в їхній установі. З мого боку на дану пропо­зицію пролунала відповідь: «Допоки в Семенівці не відкриється відділення, не пропонуйте нашій редакції обслуговування в вашому банку».

Чимало клієнтів Приват­Банку Семенівської грома­ди отримали обмеження по операціях з кредитними картками з різким знижен­ням кредитного ліміту.

Отже, минулого тиж­ня звернувся до керівни­ка Чернігівської філії АТ «ПриватБанк» Асі Бойко з проханням прояснити си­туацію з виїздом до нашої громади їх представника, озвучивши їй деякі про­блеми, з якими за цей час стикнулися наші земляки, які є клієнтами банку. Але, на превеликий жаль, не все сказане було почуте. На­приклад, на озвучену ситу­ацію щодо необхідності пе- ревипуску карток у зв'язку з їх втратою, пошкодженням чи фізичною зношеністю отримав відповідь: «У вас відновилося залізничне сполучення з райцентром, містом Новгород-Сіверський, сіли на поїзд, поїхали і замінили. Якщо людина не може самостійно з'їздити, можна у нотаріуса або ста­рости отримати довіреність на проведення фінансових операцій третьою особою. Чимало питань по картках можна вирішити, зателе­фонувавши на гарячу лінію 3700».
Після наведення при­кладів конкретних про­блем (зламалася картка, втрачена, не зчитується, заблокована або її «з'їв» банкомат) вдалося досягти домовленості, що якщо такі проблеми матимуть масо­вий характер, то буде роз­глянута можливість приїзду спеціаліста до Семенівки.

На початку лютого жителі Семенівщини активно звер­талися до редакції з подіб­ними проблемами. З понад 60-ти клієнтів ПриватБанку 32 людини мають пробле­ми, які не можна вирішити без відвідування банку.

Вже 3-го лютого о 12.10 вся інформація була пе­редана до Чернігівської дирекції філії АТ «Приват­Банк».
У понеділок, 6-го лютого, під час телефонної розмо­ви з керівником Чернігівсь­кої філії АТ «ПриватБанк» Асею Бойко було отримано відмову у виїзді спеціаліста до Семенівської громади з посиланням на потенційну загрозу з боку рф. З розмови стало зрозуміло, що найближчим часом очіку­вати на приїзд банківського працівника не варто.

Отже, напевно, ця банківська установа не за­цікавлена в наданні послуг клієнтам на деяких прикор­донних територіях, навіть попри те, що ще у 2017 році ПриватБанк став держав­ним. На мою думку, було б доцільніше привезти до Семенівки спеціаліста, аніж відправляти три десятки клієнтів до Новгород-Сіверського чи Корюківського відділень, тим паче, що під час повітряної тривоги і в цих містах банківські уста­нови не працюють.

Змушені звернутися з проханням про поновлення банківського обслуговуван­ня на звільнених територіях до вищого керівного органу «Приватбанку», можливо, хоч там нам посприяють.

Джерело: газета “Життя Семенівщини”, від 09.02.2023, Сергій ВИСОЦЬКИЙ

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: Семенівка, Приватбанк