У вересні минулого року в Семенівці закрилося відділення ПриватБанку. На той час міська рада, підприємства громади, які користувалися послугами банку, редакція газети, жителі Семенівщини доклали максимум зусиль, щоб цьому запобігти. Тоді у якості компромісу представниками ПриватБанку було запропоновано надсилати свого уповноваженого спеціаліста до нашої громади, щоб надавати послуги клієнтам.
І ось минуло 5 місяців. За цей час жодного разу до нас не завітав представник банківської установи. Більш того, як знущання, продовжуються дзвінки від ПриватБанку керівникам підприємств нашої громади з пропозицією відкривати рахунки в їхній установі. З мого боку на дану пропозицію пролунала відповідь: «Допоки в Семенівці не відкриється відділення, не пропонуйте нашій редакції обслуговування в вашому банку».
Чимало клієнтів ПриватБанку Семенівської громади отримали обмеження по операціях з кредитними картками з різким зниженням кредитного ліміту.
Отже, минулого тижня звернувся до керівника Чернігівської філії АТ «ПриватБанк» Асі Бойко з проханням прояснити ситуацію з виїздом до нашої громади їх представника, озвучивши їй деякі проблеми, з якими за цей час стикнулися наші земляки, які є клієнтами банку. Але, на превеликий жаль, не все сказане було почуте. Наприклад, на озвучену ситуацію щодо необхідності пе- ревипуску карток у зв'язку з їх втратою, пошкодженням чи фізичною зношеністю отримав відповідь: «У вас відновилося залізничне сполучення з райцентром, містом Новгород-Сіверський, сіли на поїзд, поїхали і замінили. Якщо людина не може самостійно з'їздити, можна у нотаріуса або старости отримати довіреність на проведення фінансових операцій третьою особою. Чимало питань по картках можна вирішити, зателефонувавши на гарячу лінію 3700».
Після наведення прикладів конкретних проблем (зламалася картка, втрачена, не зчитується, заблокована або її «з'їв» банкомат) вдалося досягти домовленості, що якщо такі проблеми матимуть масовий характер, то буде розглянута можливість приїзду спеціаліста до Семенівки.
На початку лютого жителі Семенівщини активно зверталися до редакції з подібними проблемами. З понад 60-ти клієнтів ПриватБанку 32 людини мають проблеми, які не можна вирішити без відвідування банку.
Вже 3-го лютого о 12.10 вся інформація була передана до Чернігівської дирекції філії АТ «ПриватБанк».
У понеділок, 6-го лютого, під час телефонної розмови з керівником Чернігівської філії АТ «ПриватБанк» Асею Бойко було отримано відмову у виїзді спеціаліста до Семенівської громади з посиланням на потенційну загрозу з боку рф. З розмови стало зрозуміло, що найближчим часом очікувати на приїзд банківського працівника не варто.
Отже, напевно, ця банківська установа не зацікавлена в наданні послуг клієнтам на деяких прикордонних територіях, навіть попри те, що ще у 2017 році ПриватБанк став державним. На мою думку, було б доцільніше привезти до Семенівки спеціаліста, аніж відправляти три десятки клієнтів до Новгород-Сіверського чи Корюківського відділень, тим паче, що під час повітряної тривоги і в цих містах банківські установи не працюють.
Змушені звернутися з проханням про поновлення банківського обслуговування на звільнених територіях до вищого керівного органу «Приватбанку», можливо, хоч там нам посприяють.
Джерело: газета “Життя Семенівщини”, від 09.02.2023, Сергій ВИСОЦЬКИЙ
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: Семенівка, Приватбанк