Читачка сайту Gorod.cn.ua Інна Калюжна поскаржилась на відсутність пандуса у переході біля готелю «Україна».
«Вже близько місяця не можуть поставити бильця на місце і відновити роботу пандуса, як підійматися від готелю «Україна» до «Укрпошти». Мами з колясками і я в тому числі змушені тягнути коляску вручну на верх і точно так же на низ, при спуску. Дуже незручно, тим паче в такому місці, я вже мовчу як бідним людям з інвалідністю пересуватися...», - пише Інна.
Ми адресували це питання речниці Управління ЖКХ Чернігівської міськради Тетяні Корж. Тетяна повідомила, що даний підземний перехід обслуговує КП "Паркування і ринок" (робочий телефон 60-44-53). Можна звернутися до них напряму або через міський колл-центр за номером 0 800 509 35 0. Також у контакт-центрі працює додаток, через який можна передавати запити, описати проблему і при цьому додавати фото і відео, що допомагає комунальникам зорієнтуватися в об'ємах робіт.
“Рекомендуємо з будь-яких питань сфери ЖКГ, у тому числі з подібних, звертатися саме до колл-центру, щоб зафіксувати заявку. Вони після її фіксації інформують відповідальних осіб про проблему і містянам не треба шукати, чия ж це зона відповідальності”, - наголосила Тетяна.
Тож рекомендуємо Інні Калюжній подати заявку до кол-центру.
Gorod.cn.ua
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.