GOROD.cn.ua

Чому виникають розбіжності у показниках за газ та що робити

Не там поставили кому.

Чернігівка Світлана разом з дочкою показують нові квитанції на газ. Показання лічильника, що Світлана подавала власноруч, та розрахунок, який зробила газова компанія, різняться. У квартирі, про яку йдеться, ніхто не проживає вже рік, тому кожного місяця цифри однакові, - стверджує Світлана.



Світлана, чернігівка: «Я кожного місяця першого числа передають показники лічильника. Звісно, що за весь рік показники не змінилися, тому що ніхто там не проживає. Так було і цього разу. 1 грудня я передала показники лічильника 1029. А 17 числа прийшла квитанція, в якій показники зовсім інші – 1062».

Жінка розповідає, що у першу чергу звернулась у «Клієнтський простір 104.ua» регіональної газової компанії. Де у відповідь на свою проблему отримала неоднозначні роз’яснення.

Світлана, чернігівка: «Нічого довести не вдалося. Навіть не прийняли до уваги те, що я сфотографувала лічильник на телефон. Сказали, що я десь помилилась і не там поставила кому».

Щоб з’ясувати проблемні питання, до «Клієнтського простору» вирушила і знімальна група телеканалу «Новий Чернігів». Перед входом величезна черга. Хтось з абонентів стоїть тут ще з ранку, хтось тільки займає чергу. Як виявилося, не одна Світлана має подібні запитання.

Наталія, чернігівка: «Вже як три місяці не збігаються показники лічильника з тими, які я передаю і які надходять в квитанціях. Моя цифра менша. Виходить, що я переплачую».

Співробітники «Клієнтського простору» проблему розбіжності показників не заперечують. Адже з подібним вже не раз мали справу. Пояснюють, помилки можуть виникати через різні чинники. Частіше технічні. Неодноразово виникали ситуації, коли сам споживач подавав дані невчасно або ввів помилкові цифри.

Алла Леоненко, менеджер з регіонального розвитку клієнтського простору 104.ua: «Є розбіжності в платіжних документах, які наші споживачі отримали. Це або якісь помилки, або було зафіксовано контрольний показник лічильника, відповідно до якого проведений перерахунок, можливо технічні збої, оскільки велике навантаження в період з 1 по 5, бо починають всі передавати показники лічильника, а це для системи велика напруга».

За словами Алли Леоненко, якщо у споживача є розбіжності у показниках, потрібно надати фото лічильника та показники у «Клієнтський простір 104.ua». Потім слід оформити відповідну заявку і до споживача відправлять контролера для звірки даних. Усю процедуру можна здійснити і в онлайн режимі через Вайбер-бот. В разі підтвердження даних, здійснюється перерахунок показників, відповідно і розмір плати.

Сюжет телеканалу «Новий Чернігів»

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: показники лічильника, газ, розбіжності, платіжка, «Новий Чернігів»