На комунальному підприємстві "Чернігівське тролейбусне управління" працює понад 1100 інженерно-технічних працівників, робітників службовців Очолює підприємство Валерій Всеволодович Головченко. До цього часу працював слюсарем, начальником ремонтних майстерень, заступником директора, головним інженером автобусного парку м, Чернігів. З 31 березня 1992 року - начальник підприємства "Чернігівське тролейбусне управління".
Головний інженер Микола Петрович Дубина працює на підприємстві з 1973 року одразу після закінчення Харківського інституту інженерів комунального господарства. Але спочатку був інженером-технологом, начальником служби рухомого складу. Посаду головного займає уже понад двадцять років. Водночас Микола Петрович - перший заступник начальника тролейбусного управління. Він здійснює технічне керівництво підприємством, керує службами рухомого складу, енергогосподарства, відділом головного механіка, визначає технічну політику. Талановитий, вдумливий керівник. В умовах затяжної глибокої кризи йому вдалося утримати підприємство, стабілізувати його виробничі показники і визначити орієнтири на майбутнє.
На посаді заступника начальника управління працює Олександр Олександрович Васильков. Його визначають чіткість, зібраність, пунктуальність, великі організаторські здібності.
Понад тринадцять років службу руху очолює Вячеслав Андрійович Коваленко. А взагалі він працює у тролейбусному ще з 1973 року. Спочатку був водієм, на профспілковій роботі підприємства. У його обов'язки входить забезпечення виконання всіх техніко-економічних показників, запланованих цій службі, організація правильного своєчасного виконання наряду роботи поїзних бригад, дотримування вимог про режим роботи машино-бригад і принципу закріплення рухомого складу.
Одна з головних ланок служби руху - начальники маршрутів. Це вони стежать за технічним станом працюючих на маршруті тролейбусів, організовують і проводять інструктивні наради водив, забезпечують ведення на кінцевій стадії документації, здійснюють керівництво роботою операторів кінцевої станції в частині забезпечення регулярного руху тролейбусів, якості перевезення пасажирів, організовують безпеку руху.
Кожного ранку на лінії виходять тролейбуси з благословення диспетчерів. Сьогодні на цій службі зайняті Валентина Петрівна Михієнко, Євдокія Миколаївна Киричанська Людмила Панасівна Мошенко, Зоя Іванівна Гончар, Світлана Анатоліївна Устименко. Вони пильно стежать за комплектуванням бригад, при необхідності доукомплектовують їх до потрібної кількості, контролюють вихід рухомого складу на маршрути. Згідно з розкладом і в заданому напрямкові забезпечують своєчасну зміну поїзних бригад, контролюють документи графіка заїзду. Під час негоди у разі необхідності вводять спеціалізований режим руху, постійно підтримують зв'язки з оператором диспетчерської служби.
У службі руху Є така важлива посада, як технік-графіст. Її обіймає Людмила Миколаївна Ісаєва. Непосвяченій людині важко зрозуміти суть цієї роботи.. Людмила Миколаївна бере безпосередню участь у складанні маршрутного розкладу руху тролейбусів, згідно з плановим випуском, експлуатаційною швидкістю руху, діючим положенням про режим роботи поїзних бригад.
В обов'язки старшого нарядника Олени Павлівни Іваненко входить ведення персонального обліку відпрацьованого робочого часу поїзних бригад, вона корегує місячний графік технічного обслуговування згідно з графіком роботи водіїв, своєчасно повідомляє поїзні бригади про внесені зміни у добові графіки.
Клавдія Єгорівна Ситченко, Марія Олександрівна Булка, Наталія Валеріївна Колегова - одні з найкращих операторів. Вони постійно дбають про забезпечення безпечного і регулярного руху тролейбусів на закріплених за кінцевою станцією маршрутах.
Важливу роль у роботі служби відіграють водії. Сьогодні на підприємстві з гордістю називають імена водіїв - Олександра Трохимовича Шимка, Василя Олександровича Чуйченга, Олександра Миколайовича Борисова, Михайла Івановича Гулака. Федора Дмитровича Павелка, Любові Іванівни Олійник, Володимира Андрійовича Пивовара, Євгенії Михайлівни Шаповаленко, Олександра Клавдійовича Бухоніна, Любові Сергіївни Джур.
Службу рухомого складу очолює Віктор Іванович Шевченко. Перш ніж пов'язати життя з тролейбусниками, Віктор закінчив середню школу, служив у Військово-Морському Флоті. У 1555 році моряк Віктор Шевченко зійшов на берег. Прибувши до рідного міста, з часом розпочав працювати в тролейбусному управлінні. Освоїв багато спеціальностей. Спочатку розпочинав з токаря, потім був мийником. Згодом - ревізор безпеки руху, майстер цеху планових ремонтів і, зрештою, - начальник служби рухомого складу. Працюючи, заочно здобув фах у Київському технікумі міського електротранспорту.
У Віктора Шевченка є бойовий заступник - Андрій Михайлович Шевчук. Тривалий час служив в армії. Звільнившись у запас, ось уже два роки здійснює контроль за якістю ремонту, виконанням затверджених обсягів робіт по профілактичному обслуговуванню рухомого складу.
Інженер служби ремонту рухомого складу Ігор Олександрович Ісаєв свою трудову діяльність розпочинав електромонтером у бригаді технічного обслуговування № 2. Нині здійснює технічне керування службою рухомого складу, розробляє заходи для поліпшення її роботи, забезпечує контроль за технічно правильною експлуатацією рухомого складу, допомагає впроваджувати нову техніку і передові технології, застосовує передові технології на реставрації і відновленні запасних частин.
Віталій Михайлович Єдомаха - один зі старожилів, працює на підприємстві з перших років його заснування. Тривалий час очолював службу рухомого складу, а, досягнувши пенсійного віку, продовжує трудитися і нині. Віталій Єдомаха здійснює адміністративне і технічне керівництво, забезпечує виконання плану випуску тролейбусів на лінії.
Трудовий стаж заступника начальника цеху планових ремонтів Михайла Івановича Ковбича також вимірюється десятками років.
Близько чверті віку свого життя пропрацював на підприємстві Володимир Андрійович Лозниця. Сьогодні він - начальник зміни.
Серед найкращих працівників служби - слюсар-електрик Олександр Миколайович Пенський, слюсар-механік Іван Іванович Молочко, слюсар Віктор Михайлович Раєвський, токар Валерій Іванович Хорошок. Електрообмотник двигунів Ольга Никифорівна Гринюк.
Виробничий відділ підприємства 38 років очолював Григорій Федорович Кононенко. З квітня 2004 року важелі управління Григорій Федорович передав Олені Вікторівні Сімаковій. У компетенції відділу - планування технічного розвитку підготовки і підвищення ефективності виробництва, визначення виробничих потужностей підприємства, розробка питань реконструкції і технічного переозброєння на поточний і перспективний періоди, він разом з іншими відділами розробляє заходи спрощення структури управління і вдосконалення організації виробництва. У відділі працює і Михайло Григорович Коробко.
Костянтин Іванович Житников очолює віддіп головного механіка. Після закінчення Чернігівського філіалу Київського політехнічного інституту деякий час працював на люпиновому заводі, потім на виробничому об'єднанні "Чернігівський радіоприладний завод". З 1996 року в тролейбусному управлінні очолив відділ головного механіка. К.І.Житников забезпечує безперебійну роботу діяльності технологічного та котельного обладнання, верстатного парку, вантажопідйомних механізмів, електричних мереж до 1000 вольт, крім тролейбусних ліній. Здійснює контроль над ремонтом обладнання, організовує випробування і здачу в експлуатацію відремонтованого обладнання.
Відділ головного механіка обслуговує чотири кінцеві диспетчерські пункти -"Бобровиця", "Завод автозапчастин", "2-а міська лікарня", "ВАТ Хімволокно" - у плані тепло-і водопостачання, електрообладнання, каналізаційних мереж.
Людмила Анатоліївна Коротких - начальник планово-економічного відділу. Вона здійснює керівництво роботою працівників планово-економічного відділу, виконує доручення начальника управління, здійснює керівництво підготовкою проектів перспективних і річних планів, розробляє прогресивні техніко-економічні нормативи матеріалів і трудових витрат, забезпечує своєчасне доведення планових показників до виробничих підрозділів, бере участь у розробці заходів по ефективному використанню виробничих потужностей, матеріальних і трудових ресурсів.
Складним бухгалтерським господарством відає Валентина Володимирівна Марченко.
Центральна служба підприємства, яку очолює Костянтин Дмитрович Гузій, контролює і регулює виконання графіка водіями тролейбусів. Автогараж забезпечує автотранспортні перевезення. В його інвентарі - 28 машин. Крім машин загального призначення, - легкових, вантажних, автобусів, - є і спеціальні. Це автовежі, автокрани, аварійні машини, пересувні лабораторії. Всі вони служать для ліквідації аварійних ситуацій на лінії, на тягових підстанціях. Тривалий час автогараж очолює Микола Іванович Бешун.
Безпека руху організовує безпечну роботу автотранспорту в умовах міста, контролює виконання водіями правил дорожнього руху. Цю службу очолює Григорій Іванович Борисенко.
Відділ технічного контролю очолює Микола Іванович Новиченко. Службу відділу збору проїзної плати і контролю очолює Валентин Іванович Андрієнко.
З 1965 року працює на підприємстві Юлія Антонівна Захарова. Після закінчення Чернігівської середньої школи № 19 прийшла вона на молоде, щойно створене підприємство. Спочатку була електромонтером на тягових підстанціях, згодом інспектором по кадрах, нині - начальник відділу кадрів. Очолює роботу по забезпеченню управління кадрами робітників і службовців потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації відповідно з рівнем і профілем одержаної ними підготовки і ділових якостей, організовує облік особливого складу, видачу довідок, заповнення трудових книжок, веде установлену документація по кадрах, організовує табельний облік, складання і виконання графіка відпусток, контролює стан трудової дисципліни в підрозділах, забезпечує складання установленої звітності.
Служби.. Їх багато в тролейбусному управлінні. За браком місця про всі написати неможливо. Кожна з них важлива і відповідальна.