Долаючи економічну кризу та всілякі негаразди, чернігівські тролейбусники повсякчас удосконалюють роботу по якісному обслуговуванню пасажирів, розвитку матеріально-технічної бази підприємства, вихованню молодої зміни. У 2003 році було перевезено 80 мільйонів пасажирів. Послугами скористався мало не двічі кожен житель України. У 2004 році парк налічував 148 електротранспортних машин.
Що характерно, в експлуатації перебували навіть ті машини, які двадцять років тому вийшли у свій перший рейс. Ремонтники свято оберігають старі тролейбуси, які уже стали своєрідною реліквією, історією підприємства. Дев'яносто відсотків машин вичерпали свій техніко-експлуатацінний потенціал, але ремонтники докладають усіх зусиль, аби машинам подовжити тривалість життя.
Ремонтно-технічна база складається з трьох основних підрозділів: цех капітальних і середніх ремонтів, перший і другий цехи технічних оглядів.
Досвідчені майстри відновлюють вузли і деталі, фарбують кузови. Інколи доводиться за дешевою ціною купувати розукомплектовані верстати, щоб потім на місці зібрати по частинці. Так виходить економічно дешевше і вигідніше. На озброєнні ремонтників - ливарне, хромувальне, точильне обладнання. Всі пластмасові деталі виготовляються на місці.
Широко розгорнуте реставраційне виробництво. Більше тисячі деталей відновлюється або виготовляється на підприємстві.
Так організовано роботу, коли, скажімо, машина вийшла з ладу на лінії, на допомогу прийдуть аварійники. Вони забезпечують майже всім необхідним для ремонтних робіт поза парком.
Крім пересувної служби, на місцевих зупинках обладнали невеличкі майстерні, які виконують дрібний ремонт на зразок електрообладнання.
Інколи тролейбуси виходять з ладу з незалежних від них від них обставин.
Причиною ЦЬОГО Є вкрай незадовільні дороги. Адже, коли над тобою зависла контактна мережа, вибоїну не об'їдеш, і не перескочиш. Трапляється, що з ладу інколи виходять такі вузли, яким би, здавалося віку не буде.
І все ж попри негаразди, тролейбуси курсують і будуть курсувати старовинним Черніговом.
У 2002 році велику допомогу з транспортом надав президент України Леонід Кучма.
Парк поповнили сім нових машин, виготовлених у Дніпропетровську. Чотири нові машини надійшли до Чернігова значно раніше. За останні десять років придбано 15 тролейбусів. Завдяки висококваліфікованим спеціалістам, організації виробництва та належній ремонтній базі, вдалося зберегти більш як 94,5% (138 од.) тролейбусів які відпрацювали нормативний термін 10 років. Фактично строк служби автомашини становить 12-18 років з пробігом 1 -1,2 млн. км. при нормі 720 тисяч.
Сьогодні на вулицях Чернігова курсують тролейбуси різних типів. У 2004 році, коли відзначалося сорокаріччя, в Чернігові функціонувало 11 маршрутів. Довжина контактної мережі становила 103 км, діяло 10 тягових підстанцій, на які у дві зміни виходило 117 тролейбусів.
За весь період було перевезено 2,6 мільярда пасажирів, покрита відстань у 328 мільйонів кілометрів. В управлінні працювало понад 1100 чоловік.
Характерною ознакою було те, що на підприємстві останнім часом пішла молодь. Поряд з ветеренами працюють молоді водії тролейбусів: Микола Олійник, Віктор Костенко, Андрій Гуз, Максим Москаленко, молоді кондуктори: Юлія Сіра, Тетяна Левченко, Віталій Бокач, Раїса Заєць, Світлана Шумило, Ольга Цокур, Тетяна Шеляга, Олена Веремієнко, Наталія Самоткан
За активну участь у проведенні щоквартальних оглядів-конкурсів на краще підприємство та за стабільну роботу останніх десяти кварталів, і в зв'язку з 40-річчям відкриття тролейбусного руху в Чернігові генеральний директор корпорації підприємств МЕТ України "Укрелектротранс" Станіслав Бейкул нагородив колектив КП "Чернігівського тролейбусного управління" Почесною грамотою.
СТОРІНКИ ІСТОРІЇ
5 листопада 1964 року - відкриття тролейбусного руху в Чернігові.
1965 рік - тягові підстанції переведено з ручного керування на телеавтоматику за рацпропозиціями робітників ЧТУ.
1967 рік - заміна на ТП ртутних випрямлячів на надійні кремнієві.
1968 рік - переведено котельню депо з твердого палива на газове.
1968 рік - введено Будинок культури.
1969 рік - побудовано житловий будинок на 100 квартир.
1970 рік - збудовано гуртожиток на 150 місць.
1972 рік - введено в експлуатацію цех капітальних ремонтів.
1972 рік - збір плати за проїзд у тролейбусах переведено на касовий.
1974 рік - введено будівлю служби руху.
1982 рік - побудовано 5 будиночків на базі відпочинку.
1987 рік - обладнання пересувних пунктів харчування.
1988 рік - введено 54-квартирний будинок для малосімейних.
1989 рік - введено в експлуатацію мийно-прибиральний комплекс.
1989 рік - розширено територію депо до 5 га, було 3,8 га.
1997 рік - перехід на кондукторне обслуговування пасажирів.
1997 рік - введено додаткову будівлю енергослужби.
1999 рік - введено новий адмінкорпус
2002 рік - придбано сім тролейбусів. 2002 рік-збудовано прохідну та каплицю.
2002 рік - відеонагляд за виходом тролейбусів.
2003 рік - обладнано комп'ютерну мережу у адмінбудівлі.
2004 рік - розширено будівлі служби експлуатації та диспетчерської ЗКВ.