Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » На Валу та в міському парку культури з’явиться Wi-Fi

На Валу та в міському парку культури з’явиться Wi-Fi

На Валу та в міському парку культури з’явиться Wi-Fi
Вони додадуться до п’ятьох Wi-Fi зон, що нині діють у Чернігові (це сквери М. Попудренка та Б. Хмельницького, Алея Героїв, відрізок від Красної площі по проспекту Мира до готелю «Україна», сквер навпроти «МегаЦентру» біля пам’ятника воїнам-афганцям).
Про це повідомив Олексій Горбунов, керівник напрямку Інтернет одного з кабельних операторів Чернігова під час круглого столу в міській раді. І хоча сам проект досить дорогий, прокладення мережі тільки на Вал обійдеться близько 100 тис. грн., проте він того вартий.

Засідання «без бюрократичних перешкод і не для галочки» зініціював перший заступник міського голови Сергій Андрос, який запевнив, що влада хоче бути корисною, почувши конкретні пропозиції. Адже мета у всіх одна — популяризація туристичного іміджу Чернігова. «Для цього важлива консолідація фінансових ресурсів, коли державний і приватний капітал працюють в одному напрямку», — зазначив Сергій Андрос.

На думку Сергія Кнуренка, який представляв обласну агенцію регіонального розвитку «Вектор», складовими вдалої стратегії розвитку міста мають бути три «Т» — туризм, торгівля, транспорт. Щорічно Чернігів втрачає близько 10 млн. транзитних туристів, які проїжджають повз місто, а разом із ними — і потенційні мільйони гривень. А все тому, що на трасах не встановлені правильні креативні вказівники, глянувши на які чи не кожен захотів би відвідати місто. І запропонував проекти таких рекламних щитів, уточнивши правда, що вони 10-річної давнини.

Ярослав Сухомлин, відомий чернігівський медіа-менеджер, представив нову туристичну навігацію, що має включати вказівники кількох видів — для пішоходів, таблички для вулиць і будинків, інформаційні стенди та реклама у транспорті. При цьому при встановленні деяких об’єктів можна використовувати ті елементи, що вже є на вулицях міста. Наприклад, на проспекті Миру на стовпах із сітілайтами вельми органічно виглядали б вказівники.

Підсумки засідання підбивав начальник управління стратегічного розвитку міста та туризму міської ради Борис Атрощенко. Копітка праця на імідж міста, подальший розвиток туристичної інфраструктури, доступна інформація — на них має триматися розвиток турбізнесу, вважає Борис Атрощенко. Серед найближчих планів управління — обмін сітілайтами з різними містами, брендування транспорту, а також участь у різноманітних фестивалях, першим з яких буде фестиваль «Дружби» у Сеньківці.

Ірина Мокроусова, тижневик «Чернігівські відомості» №24 (1162)

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: Wi-Fi, Інтернет, «Чернігівські відомості», Ірина Мокроусова

Добавить в: