Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Людям про людей » Кожний день перукарки Аліни починається з власної зачіски

Кожний день перукарки Аліни починається з власної зачіски

 



Для неї щоденне миття голови - це в першу чергу необхідність, один з елементів особистої гігієни. І у цьому не потрібно ніяких стимулів.

- Для мене шок починати день з брудною головою, - ділиться Аліна Сурапко - перекурка і власниця перукарні "Аліна". - Колись бувало ми із села приїжджаємо у Чернігів, зустрічаємо бабульок-пенсіонерок із розкішними укладками і думаємо: звідки таке бажання, щоб помити, накрутити, підчесати волосся. І тоді я собі сказала, що в мене так буде завжди. Напевно, через це я пішла у цю сферу. Зачіска - це дуже важливо.

У переддень 8 Березня ми знову буде­мо говорити про красу. Так, у кожного свої стандарти краси. Звісно, на першому місці внутрішня краса - коли людина посміхаєть­ся, вона випромінює радість, захоплення - це красива і щаслива людина. Але сьогодні зупинимося на красі, яку створює перукар, без послуг яких мало хто обходиться. Бо гарна стрижка створює ті емоції, коли лю­дина посміхається - все взаємопов’язано.
Бути перукарем - це не тільки стригти лю­дей, робити красиві зачіски. Це вміння під­тримати розмову, підбадьорити, щось по­радити - одне слово любити працювати з людьми.
Аліна вирішила стати перукарем, хоч уяв­лення ніякого не мала. Вона народилась і виросла в Конятині. Ніколи не стригла собі волосся, як часто буває у дітей. І зачісками не цікавилась. Хоча був випадок, коли вона із двоюрідною сестрою поголили ляльку під нуль. Мама вибір доньки - стати перукарем - не сприйняла, радила обрати серйознішу професію. Проте Аліна твердо вирішала бути перукарем. Після 11 класу вона всту­пила у Чернігівське вище професійне учи­лище №9. Як пригадує тепер, вчитись було важко.

- Я думала. Що взяла ножиці в руки, як ми зазвичай ріжемо папір, так і підстригла. Насправді навіть взяти ножиці в руки треба було по-іншому. Я одна не з перших у гру­пі, хто почав стригти. Вперше я підстригла свого клієнта через півроку навчання. Був страх не справитись. А практикувались ми на клієнтах, які приходили у перукарню при училищі. Вони знали, що їх стрижуть учні училища. Ми працювали під керівництвом свого майстра, яка увесь час нам казала: «Головне не відрізати багато, щоб я могла у будь-якому випадку відкоригувати». Ну і слава Богу в мене все вийшло, - пригадує Аліна.

Навчалася теперішня майстриня за спеціаль­ністю «Перукар універсальний» і стрижки вивча­ли як жіночі, так і чоловічі. Тому нині у роботі вико­нує будь-які стрижки. Цікавіше їй працювати саме із стрижками, ще виконує фарбування. А ось за­чісками вже не займається, каже, що зазвичай це вранішня робота. Працювати їй легше з чоловіка­ми. Хоча і чоловіків, і жінок звертається порівну. За день вона максимум може виконати 10 стрижок. Все залежить від складності. А ще вона у своїй ро­боті намагається не поспішати, щоб виконати ба­жання клієнта якісно.

Свою трудову діяльність Аліна розпочала 10 ро­ків тому у Чернігові, відразу після закінчення учили­ща. Потім була відпустка по догляду за сином, по­тім працювала у Сосниці. Але завжди мріяла мати власну перукарню. І мрія здійснилася. За це вона вдячна своїм знайомим, друзям, просто клієнтам, які вірили в неї і підтримали, навіть підштовхнули до мрії. Фінансово допоміг батько, хоч не обійшло­ся і без позички. Але про обрану справу Аліна жод­ного разу не пошкодувала і в жодній іншій сфері вона не працювала, увесь час перукарем.

Буває різний настрій, але спішить на улюблену роботу, обслуговує першого клієнта і настрій покра­щується, бо робить роботу, яка до душі. Так само бувають різні обставини і у клієнтів. Але справжній майстер-перукар має тонкий дар зцілю­вати. Є клієнти, які йдуть у перукарню за позити­вом. Такі відкривають двері і перше, що вони ка­жуть: нема настрою, жаліються на погане життя, обурюються, бо все не так, все погано. Але у про­цесі роботи і спілкування виявляється, що то абсо­лютно не проблема. І коли наступний клієнт запи­тує: як справи? Той відповідає піднесено: «Як при­йшов голитись - було все погано. А ось Аліна зро­била зачіску, я помолодів мінімум на 5 років, ще й настрій на висоті». В таких ситуаціях клієнти ра­дять брати гроші не тільки за стрижку, а й за послу­ги психолога. Та Аліна розуміє, що від того, з яким настроєм піде людина в багатьох випадках зале­жить її успіх. Бо найбільша і найкраща для неї на­города - це вдячність клієнтів, їхні посмішки і зви­чайно їхні наступні візити.

Щораз обслуговування клієнта Аліна починає із запитання: як стригти. Навіть якщо це постійний клієнт вона обговорює форму стрижки. Та як про­фесіонал вона додає кілька власних штрихів, щоб стрижа «заграла» по-новому.
Із своєї практики майстриня каже, що кардиналь­но міняти стрижку мало хто наважується. Проте є і такі, хто повністю довіряється майстрині і просить зробити щось нове, сучасне, модне. До речі, мода на стрижки змінюється кожний сезон. Але не всі модні стрижки пасують всім. Отож сліпо слідувати моді не варто. Нині в моді всі відтінки кольору ка- пучіно, лате. Аліна радить не експериментувати із чорним кольором. Він мало кому підійде.
- Ось сьогодні, саме той випадок, коли потріб­но повертатись із чорного кольору до попередньо­го. Цей процес не тільки вартує грошей, а й часу, - розповідає перукарка. І додає, що сьогодні вона увесь день буде працювати з однією клієнткою, по­вертаючи колір волосся.

Якщо говорити про те, чи можна в домашніх умо­вах правильно доглядати за волоссям, то Аліна каже, що можна і потрібно.

Є багато різних засобів, які можна купити і як мі­німум користуватися бальзамами, наносити маски, олійки, термозахист. Щоб мати красиве, доглянуте волосся, треба обов’язково це робити. Піклуватись про волосся треба постійно.
На запитання: що робити, щоб не полисіти чи щоб не набратись лупи Аліна відповідає доступ­но. Випадіння волосся в більшості залежить від ор­ганізму людини, спадковості і цю проблему треба розглядати глибше, а не тільки доглядаючи за во­лоссям. А ось поява лупи - це неправильний до­гляд, а саме неправильно підібраний шампунь, не правильне миття голови.

До речі, про те, як правильно мити голову? Здавалось такого запитання можна і не задавати, адже цю процедуру роблять всі. Та виявляється, зустрічаються люди, навіть інтелігентні, з вищою освітою, які не правильно миють голову і навіть про це не підозрюють. Отже миючи голову, ми маємо два рази наносити шампунь. Ми миємо саме шкі­ру голови. А той шампунь, який стікає по довжині, буде достатнім для миття волосся. При цьому вра­ховуємо тип волосся і правильно підбираємо шам­пунь, бо універсального немає. Як часто мити голо­ву? Це вже питання індивідуальне. Аліна притри­мується відповіді, що мити голову потрібно за по­треби. І коли людина миє голову щодня, то в цьому нічого поганого чи шкідливого нема. Краще помити голову і бути упевненою, ніж не помити і постійно відчувати на собі погляди, а ще зустріти знайомого, з яким не бачились «сто» років і ніяковіти та потім шкодувати, що не помита голова. Якщо довге во­лосся, то можна зібрати в пучок і піти, але так може зробити школярка, молода мама, а якщо це жінка у розквіті, вона повинна мати зачіску, ні, не суперську, а звичайну.

Хто ж займається стилем самої майстрині? - по­цікавилися ми. Аліна сказала, що має два перука­рі: фарбується вона у майстра з Чернігова, з яким працювала не один рік. А стрижки виконує їй май­стер із Сосниці.
Стилю і смаку Аліна дотримується не лише у стрижках. Вона любить у всьому гармонію, щоправ­да, каже, не завжди може на все приділити макси­мум часу. Приміром, затишок у своїй орендованій кімнаті вона створює самостійно. Тут можна поба­чити природні декорації з квітів, гілочок, настінні метелики-картинки. Меблі, власна спецформа теж підібрана нею у чорно-червоних тонах. Спочатку вона вибрала чорний колір, а червоний додала, щоб добавити яскравості і вийшло зі смаком.

Любить вона, щоб підвіконня потопало у квітах. Раніше доглядала та мала на продаж орхідеї.

Поза перукарнею величезне задоволення їй при­носить спорт. Але зізнається, що на спорт вона на­лаштовувалась цілих півроку, і вважає, якщо є ве­личезне бажання, то час знайдеться, треба лише спробувати один раз. Величезне задоволення їй приносить і відпочинок на природі, хоч не так часто їй це вдається.

Вона вдячна своїм друзям, які завжди її підтриму­ють. Серед них є колишні клієнти різного віку і різ­них професій. І взагалі, більшість клієнтів перукар­ні «Аліна», з якими майстриня працює не один рік, - це ніби одна велика сім’я. Є знайомі з числа пе­рукарів, і це не конкуренти, а люди, з якими мож­на обговорити різні професійні питання, щось взя­ти корисного чи поділитися своїм досвідом. На по­чаткових стадіях роботи Аліна не соромилась звер­татись до свого майстра з училища.

У перукарні є свої традиції. У день відкриття, 3 червня, зал сяє кульками, а клієнти можуть одер­жати сюрприз, подаруночки у вигляді цукерок.

Реакція клієнтів на цукерочку з індивідуальним написом завжди позитивна, спочатку була і неочі- кувана. Але нині скляна вазочка із цукерками тут не новизна. Школярі вже звикли, що у Аліни можна по­смакувати цукерочками, тому й просять батьків йти стригтися саме до тієї тьоті, в якої є цукерки. Та що казати за дітей, дорослі клієнти залюбки в першу чергу просять цукерочку, запитуючи, чи можна взя­ти. Ось така весела традиція у перукарні «Аліна».
Аліна вважає, що свято 8 Березня має бути. По- перше, щоб кожна жінка ще раз відчула себе краси­вою, бажаною, щасливою.

- Треба себе балувати, - дає пораду Аліна. - Прийняла душ, нанесла всі масочки, навела красу і щаслива. Якщо вам на себе не вистачає часу, то не кажіть, що вас хтось не поважає, не цінує, не дякує. Треба, щоб всі ці «не» ви самі до себе перекресли­ли. Кожна жінка красива і заслуговує на найкраще. Любіть себе і будуть щасливі ті, хто поряд з вами!
Зі святом, дорогі жінки! Миру нам, радості і до­бра!

Джерело: "Вісті Сосниччини", Олена КУЗЬМЕНКО

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: перекурка, зачіски

Добавить в: