Чернігівка поскаржилась на страхову компанію «Кредо»
11 серпня 2018 року з 46-річною мешканкою Чернігова Оленою Сміховською, провізором за професією, стався нещасний випадок: вона оступилася, впала і пошкодила зв'язки лівої ноги. На допомогу приїхав чоловік і відразу відвіз її до травматологічного пункту Чернігівської міської лікарні №2.
Доктор Присмицький Олексій Миколайович встановив діагноз «пошкодження зв'язок лівої ноги», про що Олена отримала відповідну довідку.
11.08.18
Також була надана можлива допомога: зроблена R-g-графія та накладена асептична пов’язка. Крім цього лікар проконсультував та зробив рекомендації у вигляді подальших компресів та ліків.
Олена є клієнтом ПриватБанку, а саме, має зарплатну карту. При видачі карти, як і всім потенційним клієнтам, їй запропонували укласти договір страхування з якоюсь страховою компанією «Кредо», яка знаходиться в Запоріжжі. За умовами договору від 06.06.17 року вона була застрахована на суму 50 000 гривень, і щомісяця повинна була вносити регулярний платіж в сумі 20 гривень.
В договорі страхування дуже чітко прописано, що страховими випадками згідно Договору і Правил страхування є події, які сталися внаслідок нещасного випадку. Всі ці події вказані, в тому числі «Ушкодження кінцівок. Розмір виплати від 1 до 100%».
Вказаний і номер телефону колл-центру страхової компанії 0800 500 206, за яким треба зателефонувати у разі настання страхового випадку.
Розуміючи, що все в житті може трапитися, Олена погодилася на укладення договору з цією страховою компанією, і згодом ПриватБанк справно знімав з її заробітної карти щомісяця по 20 гривень. Тобто, за рік і 3 місяці, клієнтка ПриватБанку за умовами договору страхування передала цій компанії 300 гривень.
Після того, коли з Оленою стався нещасний випадок, вона згадала про страховку і зателефонувала за вказаним в договорі телефоном. Оператор відповів, що даний випадок є страховим, їй необхідно надати у відділення довідку з травмпункту, і чекати відповіді від компанії. Що вона і зробила.
Після цього, по вайберу прийшло повідомлення про те, що заявка прийнята, і вказано ім'я страхового агента - Алла та номер її телефону.
Чекаючи відповідь, Олена неодноразово зверталася до свого страхового агента по імені Алла, щоб поцікавитися на яку суму страхування вона може претендувати, і коли очікувати надходження коштів. Але зв'язатися так і не змогла. Незрозуміло було, чому її звернення постійно перемикали і чому їй доводиться по 5 хвилин слухати музику? І хто взагалі вирішує який відсоток від 50 тис. грн. від 1 до 100 їй належить? Тому що, як не дивно, в договорі про це не сказано ні слова.
А коли прийшла відповідь від компанії Кредо, у листі чорним по білому було сказано, що «пошкодження зв'язок лівої ноги» кваліфікується як не страховий випадок, і що дана медична довідка не може служити підтвердженням факту настання страхового випадку оскільки не відповідає зазначеним вимогам та інше.
Олена знову звернулася до свого страхового агента, яка відповіла, що вона надала не всі документи. На твердження: «У договорі страхування немає переліку необхідних документів», їй нічого не відповіли.
У відділенні ПриватБанку по вулиці Рокосовського, 43, де їй видавали зарплатну карту і оформили страховий договір, відповіли: «Ну вас таки не змія і не кліщ вкусив!» Також їй не повернули навіть 300 гривень (15 міс.*20 грн.)!
Нижче скріншот з відгуками про страхову компанію «Кредо» в інтернеті.
А так виглядає нога майже через місяць - 06.09.18
Олена розірвала договір з цією компанією, і звернулася до нас в редакцію, щоб розказати про свій випадок.
Ми, в свою чергу, зв'язалися з прес-службою ПриватБанку в Чернігові , щоб отримати коментар:
За розмір виплат і перелік необхідних документів відповідає безпосередньо страхова компанія. Банк зі свого боку надав всю необхідну інформацію клієнту, співробітники ПриватБанку зробили все можливе для надання допомоги в поданні заявки на отримання страхової виплати від СК “Кредо” . У разі компенсації страхових випадків банк є посередником і виплачує суму, озвучену страховою компанією. Всі питання по даній ситуації доцільніше адресувати до представників СК “Кредо”.
За останні 8 місяців поточного року СК “Кредо” було відшкодовано 31 157 страхових випадків на суму 101 280 918.97 гривень. У Чернігівському РУ ПриватБанку здійснено 806 страхових виплат на суму 2 373 235 грн.»
Gorod.cn.ua
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: Сміховська, СК Кредо, ПриватБанк