Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » Чи варто залишати безоплатний проїзд певним категоріям громадян?

Чи варто залишати безоплатний проїзд певним категоріям громадян?

Чи варто залишати безоплатний проїзд певним категоріям громадян?
Ціни на продукти харчування, пальне, одяг, взуття ростуть чи не щодня. Не відстає і вартість проїзду в міському транспорті. Так, щоб проїхати в автобусі, з 14 квітня треба заплатити вже не 1,75 грн, а 2 грн. І це ще не межа. У маршрутці дістатися до потрібного пункту призначення можна за 2,5 грн. Поки що.

Як ставляться до такого подорожчання жителі Чернігова? Чи варто залишати безоплатний проїзд певним категоріям громадян, чи краще було б видавати їм доплату до пенсії чи зарплати як компенсацію? Про це та інше дізнавалася «Деснянка».

Антоніна Іванівна, пенсіонерка:
- Кожного дня по кілька разів користуюся громадським транспортом. Оскільки в країні криза, зрозуміло, що підвищення цін не оминути. Як на мене, то за проїзд в автобусі максимум можна заплатити дві гривні, а в маршрутці - три. У тролейбусі маю можливість їздити безкоштовно, але якщо б до пенсії доплачували певну суму для оплати проїзду, я була б тільки «за».

Ігор, підприємець:
- Міськими автобусами користуюся щодня. Подорожчання поки що для мене не дуже відчутне. Думаю, що ціна від 1,5 до 2,5-3 грн за користування громадським транспортом не буде занадто бити по кишені, а от 60 грн, щоб доїхати до Києва, - дорого. Пільги на проїзд обов'язково мають бути, адже є категорія людей, які не мають можливості його оплатити.

Наталія, працює в приватній фірмі:
- На роботу ходжу пішки, тому їздити в громадському транспорті доводиться дуже рідко. Але все одно до збільшення ціни ставлюся негативно. На мою думку, в маршрутці платити більше ніж три гривні, а в автобусі більше ніж дві - це вже занадто. Оскільки пенсії в нашій країні маленькі, вважаю, нехай пенсіонери і надалі користуються безкоштовним проїздом у тролейбусах.

Оксана Григорівна, медсестра:
- Для мене здорожчання досить відчутне. Якщо людина отримує пенсію і зарплату, то може заплатити і три гривні за проїзд, але якщо у неї лише пенсія чи невелика заробітна плата, то не більше ніж дві. Вважаю, що ні в якому разі не можна відміняти пільги на проїзду транспорті. Якщо хтось отримує мінімальну пенсію, чим тоді йому платити за квиток у тролейбусі?
А щоб зробити так, аби пільговикам доплачували якусь суму до пенсії чи зарплати, то треба довго вираховувати, скільки ж саме додавати, адже комусь треба їздити більше, а комусь менше. Відповідно і сума у всіх мала би бути різною. Тому нехай усе буде так, як є.

Олександр, студент:
- У міських автобусах і маршрутках їжджу часто. Ціну, яку нині сплачують люди за проїзд, вважаю не дуже високою. Та й три гривні за маршрутку - це ще нормально. А от незахищеним верствам населення потрібно компенсувати подорожчання. Але як саме, варто подумати спеціалістам.

Ігор, військовослужбовець:

- Кожен день доводиться їздити в маршрутках. Поки що за 2,5 грн. Але якщо вартість проїзду підвищиться, треба збільшувати і заробітну плату, щоб ціна не била по гаманцю. Категорія пільговиків, гадаю, має теж існувати.

Марія Коробко, тижневик «Деснянка» №17 (493)

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: безоплатний проїзд, міський транспорт, «Деснянка», Марія Коробко

Добавить в: