Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » На всеукраїнській конференції презентували доопрацьований туристичний логотип Чернігова

На всеукраїнській конференції презентували доопрацьований туристичний логотип Чернігова

На всеукраїнській конференції презентували доопрацьований туристичний логотип Чернігова
У Чернігові відбулася всеукраїнська відкрита конференція на тему «Брендинг та іміджева стратегія м. Чернігів як інструмент розвитку туризму».

Метою заходу став пошук оптимальної іміджевої стратегії Чернігова як інструменту розвитку регіонального туризму з урахуванням позитивного досвіду інших українських міст.

В роботі конференції взяли участь голова Чернігівської обласної ради Анатолій Мельник, заступник Чернігівського міського голови Анна Романова, представники Чернігівської, Львівської та Черкаської міських рад, відомі фахівці у сфері маркетингу територій, історики та науковці, які займаються дослідженням Чернігівщини, журналісти провідних чернігівських засобів масової інформації.

До присутніх звернувся голова обласної ради Анатолій Мельник: «Сьогоднішня конференція є конкретним кроком в плані популяризації області на туристичній мапі. Приємно відмітити, що ми маємо можливість спостерігати конкретний приклад соціального партнерства. Адже в цій залі зібралися як представники влади, так і бізнесу, неурядових громадських організацій та засобів масової інформації».

Геннадій Друзенко, фахівець з маркетингу, один з авторів туристичної стратегії Кам'янець-Подiльського: «У світовому масштабі галузь туризму – одна з найперспективніших. Останнім часом багато міст почало активно боротися за туриста, але в Україні не всі розуміють, хто ж це такий. Є дуже чітке визначення: турист – це той, хто відвідує місце інше ніж місце його проживання, має перебувати у цьому місці не менше однієї ночі, і його візит не є ціллю заробітку. Саме таких гостей потрібно зацікавити, щоб вони приїздили до міста. Наша ж статистика часто рахує туристами тих, хто насправді такими не являються. Звідки й дивні показники, начебто й туристи є, але користі від них місто не відчуває».

Тетяна Бойко, директор агенції "Prime media", представила презентацію «Маркетинг території: можливості, технології і перспективи міста»:
«Як показує досвід міст-піонерів у сфері маркетингу, гроші – далеко не головне. Ідеї та творчі, активні городяни – ось головний ресурс мiста. Для формування привабливості міста для туристів необхідний не тільки пошук ексклюзивності, а також бажання не на словах, а на ділі займатися маркетингом міста, причому в самому широкому розумiннi цього слова. Сьогоднішня конференція - це один з перших кроків до формування розуміння, куди взагалі потрібно рухатись, і що саме необхідно робити з наявним у нас потенціалом, щоб сподобатися потенційним туристам та стимулювати їх залишати в Чернігові гроші».

Під час конференції була презентована концепція позиціювання Чернігова, як «Міста легенд», допрацьований логотип міста та зразки сувенірної продукції з його використанням.

Загалом, на думку учасників заходу, позицiонування міста Чернігова як одного з найстародавніших та найкрасивіших культурно-історичних осередків України з багатими туристичними можливостями, стане карт-бланшем для розвитку здорового інвестиційного клімату регіону та неодмінно прокладе дорогу новим культурно-дипломатичним та економічним зв’язкам нашого міста та області.












Gorod.cn.ua

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.


Теги: конференція, стратегія, «Місто легенд»

Добавить в: