Електромонтер-водій Володимир Фещенко, машина якого підірвалася на міні — знову в строю
Машину оперативно-виїзної бригади Ріпкинської дільниці Чернігівського РЕМ ми зустріли на лісовій дорозі, що веде до білоруського кордону, — саме туди вперше після тривалого лікування виїхав 51-річний електромонтер-водій цієї оперативно-виїзної бригади Володимир Фещенко. Нагадаємо: 15 квітня о 5.50 машина «Toyota Hilux», якою Володимир Васильович і його напарник Максим Чередниченко їхали на відновлення лінії між селами Вербівка та Аткильня Добрянської ТГ, підірвалася на протитанковій міні. Дивом енергетики залишились живими, але через отримані травми працювати не могли. Максим повернувся в стрій раніше — 28 травня, а ось Володимир на свою першу після того вибуху зміну вийшов лише 26 липня. Того фатального квітневого дня лікарі діагностували в нього мінно-вибухову травму, закриту черепно-мозкову травму, струс головного мозку, посічення м'яких тканин обличчя та закриту травму шийного відділу хребта. Остання і відправила Володимира Фещенка на лікарняний аж на три місяці.
— Перший місяць було особливо важко. Та вдома все дано потроху щось робив. Діти вже дорослі, живуть окремо, є старенька мама, якій без допомоги ніяк. Тому домашнє господарство було на мені. Щоправда, за потреби допомагали колеги, наприклад як із посадкою картоплі. Взагалі наслідки тієї травми я відчуваю і зараз, особливо на зміну погоди. — То в шиї болить, то прокидаюсь від болю в потилиці. Та це вже не так страшно. Як сказав лікар, стан для мого віку — не гірший, ніж в інших, треба ж враховувати, що мені не 20 років. - сміється Володимир Васильович.
І зізнається — увесь цей час про той день практично не згадував:
— Було чим займатися. Та й зараз недуже про це думаю. Робота на Ріпкинській дільниці, хоч нерідко вона й небезпечна, мене не лякає. Коли виїжджаємо на аварійні відновлення місцеві мешканці часто показують, де біля їхніх населенних пунктів можуть бути закопані вибухонебезпечні предмети, далеко не завжди там є якісь знаки. Воно й не дивно. Якщо міни закладалися два роки тому, то таблички вже мало де залишились. Територія обслуговування нашої дільниці в основному проходить лісом та болотами — десь рослинність піднялася і ті знаки попадали, десь їх затопило. Ми й раніше завжди добре приглядалися, коли на відновлення виїжджали і зараз так робимо, але ж... тут не вгадаєш. Як тоді... Проте до цього ми вже звикли, тож як такого страху немає. Як на мене то взагалі — ну яка робота може бути кращою?
В АТ «Чернігівобленерго» Володимир Фещенко працює з 1995 року.
- Вітчим працював в енергетиці, то порадив і мені піти в тоді ще Ріпкинський РЕМ на роботу водієм. Навіть тоді коли про саме відновлення ліній я мало що знав, ніколи не садів у машині в очкуванні, поки хлопці виконають свою роботу, завжди йшов допомагати чим міг. А пізніше мене відправили на навчання і я став уже електромонтером. Роботу свою я люблю. Єдине — для енергетиків зараз настав непростий час. Ми ж бо звикли, що наше основне завдання - знайти пошкодження в мережах, оперативно його усунути і дати людям світло, а з цими плановими відключеннями електроенергії стали неначе вороги — люди бачать нашу машину і вже лаються, бо знають, що ми приїхали на відключення Дуже хочеться, щоб цей період якомога швидше закінчився.
Отже нарешті оперативна пара готова до роботи.
— Щоправда, на службі ми з Максимом поки що не перетнулися, — каже Володимир Васильович. — Я вийшов з лікарняного, а він пішов у відпустку. Але, думаю, разом ми введемо ще не на одне відновлення.
Джерело: газета “Гарт”, Катерина Огієнко
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: Фещенко, міна, лектромонтер