Сделать стартовой Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » В'ячеслав Чаус шукає перевізників, які погодяться возити містян без надмірних компенсацій з бюджету міста

В'ячеслав Чаус шукає перевізників, які погодяться возити містян без надмірних компенсацій з бюджету міста

 

У Чернігові в перші 2 дні травня раптово утворилася кризова ситуація з транспортними перевезеннями. Це сталося через те, що начальник Чернігівської міської військової адміністрації Дмитро Брижинський не підписує платіжні доручення, а отже, не пропускає оплату часткової компенсації з бюджету міськради за здійснені в березні громадські перевезення. Розмір таких виплат (компенсації) розраховується на основі щомісячних звітів з «Дозор» та від Чернігівської транспортної компанії, а також вартості кілометра на конкретному маршруті. У бюджеті на 2024 рік передбачена щомісячна компенсація перевізникам становила близько 6 млн грн. В березні вона зросла до 9 млн. гривень. Саме ця різниця у 3 млн. в сторону збільшення, є головним аргументом, чому Дмитро Брижинський не підписує відповідні документи.

З цього приводу вже висловилися, як самі перевізники так і в.о. міського голови Олександр Ломако

Свою думку з приводу транспортного травневого колапсу також сьогодні 2 травня у своєму телеграм-каналі озвучив і В'ячеслав Чаус голова Чернігівської військової адміністрації.



"О 7:00, як тільки автобуси не вийшли на маршрути в обласному центрі, прийняв рішення скликати Раду оборони області. Одночасна відмова перевізників (приватного транспорту) виконувати умови договору - це саботаж під час війни. Це не лише нарощує соціальну напругу, а й ставить під сумнів реагування за необхідності евакуації.

Доручив правоохоронним органам розібратися в ситуації: вивчити як безпекову складову, так і економічну, через призму ефективного використання місцевого бюджету та діяльності конкретних підприємств.
Доручив профільному департаменту ОДА розглянути можливість збільшити кількість транспортних одиниць на приміських маршрутах, що курсують і містом. А також актуалізувати перелік перевізників, які готові надавати послугу у міжконкурсний період.

Завдання номер один для всіх – негайно розблокувати транспортну ситуацію.

А тепер трохи математики: щодня всі мешканці Чернігова, які користуються і не користуються громадським транспортом, сплачують (бо гроші міського бюджету – це кошти мешканців міста) 4 приватним перевізникам не лише за послуги, а й інвестують в розвиток приватного транспорту, маючи комунальний. Нещодавно тариф на перевезення був знову збільшений і став чи не найбільшим в Україні – 17 грн.
У програму компенсації, яку розробляла сама ж міська рада, закладено 75 млн грн, по кошторису – 6 млн в місяць. А вже було 8 і от - 9… Тенденція насторожує.
До слова, ці ж перевізники сьогодні вийшли на приміські маршрути, що мають за маршрутом кілька зупинок по Чернігову та везуть по місту за ті ж 17 грн. Компенсації такі маршрути не мають. Але ж їдуть, вигідні.

Добре, що таких штучно створених проблем не було в березні 2022 року. Погано - війна ж не закінчилася", - написав Чаус.

Gorod.cn.ua

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: Чаус, транспорт, перевізники

Добавить в:
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.
 

Комментарии (9)

Добавить комментарий
Anonim 2 Мая 2024 г. (14:15) #[1]
"".. Беда, коль пироги начнет печи сапожник, А сапоги тачать пирожник: ...
Anonim 2 Мая 2024 г. (16:15) #[2]
Ответ на [1]
100%! К сказаному можно добавить: ...а пиарщик нацепит на себя шеврон ТЦК!
Anonim 2 Мая 2024 г. (15:54) #[3]
Звичайно треба розвивати комунальний транспорт, а "транспортних бариг" гнати із міста, бо вони за копійку зрадять місто і громадян, грошей їм все мало, підняли проїзд на 40% у березні, а тут ще давай дотацію 36 млн. на рік!!! На початку війни у Харкові міський транспорт працював, бо на 85% комунальний транспорт у Харкові, а у Чернігові, на початку війни у березні 2022, всі "транспортні бариги" зразу припинили послуги перевезення і втікли. От і думайте громадяни Чернігова
ZakharAl3 2 Мая 2024 г. (17:14) #[4]
Ответ на [3]
От і думаю. До війни були обшарпані рути та газелі які розвалювались а ходу. Які зникли з міста на початку бойвих дій. А тепер замість их їздять автобуси великої вмісткості. До війни вартість пального була 30 грн. за літр, а зараз 50 грн за літр. От тепер сижу та думаю.
Anonim 2 Мая 2024 г. (22:14) #[5]
Ответ на [4]
Ці нові автобуси були подаровані незрозуміло з якого дива приватним структурам, нібито як місту, я не знаю точно, але по факту перевізники не копійки не вклали, а просто рублять бабло.
Anonim 2 Мая 2024 г. (23:15) #[6]
Ответ на [4]
Погано думаєш. Пальне було по 30 і проїзд по 7, а тепер пальне по 50 і проїзд по 17. Рахувати мабуть не вмієш. А маршрутки були пошарпані, бо транспортні бариги дуже жадібні, людей возили як скот
Anonim 2 Мая 2024 г. (21:32) #[7]
Як ті гуманітарні автобуси стали приватними?
Anonim 4 Мая 2024 г. (11:13) #[8]
Ответ на [7]
Кума розповідала?
просили 240-350 гривень. 6 Мая 2024 г. (20:43) #[9]
при расходе бенза 10л/100км хватит на экскурсию вокруг Чн, еще и останется ))
 

Ваш комментарий

Имя:
Комментарий:
  Если у вас не получается оставить комментарий,
пожалуйста, обновите ваш браузер до последней версии