Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » В'ячеслав Чаус шукає перевізників, які погодяться возити містян без надмірних компенсацій з бюджету міста

В'ячеслав Чаус шукає перевізників, які погодяться возити містян без надмірних компенсацій з бюджету міста

 

У Чернігові в перші 2 дні травня раптово утворилася кризова ситуація з транспортними перевезеннями. Це сталося через те, що начальник Чернігівської міської військової адміністрації Дмитро Брижинський не підписує платіжні доручення, а отже, не пропускає оплату часткової компенсації з бюджету міськради за здійснені в березні громадські перевезення. Розмір таких виплат (компенсації) розраховується на основі щомісячних звітів з «Дозор» та від Чернігівської транспортної компанії, а також вартості кілометра на конкретному маршруті. У бюджеті на 2024 рік передбачена щомісячна компенсація перевізникам становила близько 6 млн грн. В березні вона зросла до 9 млн. гривень. Саме ця різниця у 3 млн. в сторону збільшення, є головним аргументом, чому Дмитро Брижинський не підписує відповідні документи.

З цього приводу вже висловилися, як самі перевізники так і в.о. міського голови Олександр Ломако

Свою думку з приводу транспортного травневого колапсу також сьогодні 2 травня у своєму телеграм-каналі озвучив і В'ячеслав Чаус голова Чернігівської військової адміністрації.



"О 7:00, як тільки автобуси не вийшли на маршрути в обласному центрі, прийняв рішення скликати Раду оборони області. Одночасна відмова перевізників (приватного транспорту) виконувати умови договору - це саботаж під час війни. Це не лише нарощує соціальну напругу, а й ставить під сумнів реагування за необхідності евакуації.

Доручив правоохоронним органам розібратися в ситуації: вивчити як безпекову складову, так і економічну, через призму ефективного використання місцевого бюджету та діяльності конкретних підприємств.
Доручив профільному департаменту ОДА розглянути можливість збільшити кількість транспортних одиниць на приміських маршрутах, що курсують і містом. А також актуалізувати перелік перевізників, які готові надавати послугу у міжконкурсний період.

Завдання номер один для всіх – негайно розблокувати транспортну ситуацію.

А тепер трохи математики: щодня всі мешканці Чернігова, які користуються і не користуються громадським транспортом, сплачують (бо гроші міського бюджету – це кошти мешканців міста) 4 приватним перевізникам не лише за послуги, а й інвестують в розвиток приватного транспорту, маючи комунальний. Нещодавно тариф на перевезення був знову збільшений і став чи не найбільшим в Україні – 17 грн.
У програму компенсації, яку розробляла сама ж міська рада, закладено 75 млн грн, по кошторису – 6 млн в місяць. А вже було 8 і от - 9… Тенденція насторожує.
До слова, ці ж перевізники сьогодні вийшли на приміські маршрути, що мають за маршрутом кілька зупинок по Чернігову та везуть по місту за ті ж 17 грн. Компенсації такі маршрути не мають. Але ж їдуть, вигідні.

Добре, що таких штучно створених проблем не було в березні 2022 року. Погано - війна ж не закінчилася", - написав Чаус.

Gorod.cn.ua

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: Чаус, транспорт, перевізники

Добавить в: