Третє покоління бренд-представників: школа амбасадорів вивчатиме мікрорайони та їх унікальну говірку
Третє покоління бренд-представників Чернігова.
Одне з новаторств для України і своєрідна власна традиція – школа амбасадорів запрацювала в онлайн форматі, незважаючи на карантинні виклики від початку року. Все заради того, аби 20 її учнів та учениць, а з ними ще сотня людей, по-новому поглянули на здавалося б зовсім невизначні об’єкти свого міста.
Катерина Литвин, заступниця начальника Управління культури та туризму: «Якщо говорити про основні зміни в програмі, то ми ставимо акцент на вивчення історії, приєднання того чи іншого мікрорайону до міста, показати формування нашого міста, як великого вже, і зацікавити, і залучити людей з мікрорайонів до того, щоб проводити екскурсії, розкривати і вивчати історію свого мікрорайону, і власне – бути активними учасниками».
Крім тематики, інакшим буде і підхід до самого процесу навчання. А це окремі уроки з релігії, культури чи архітектури, які викладатимуть спеціалісти у цій сфері.
Катерина Литвин, заступниця начальника Управління культури та туризму: «Тепер до нас доєднується Володимир Пилипенко, і Олександр Бондар достатньо активний. Робота з психологами також залишається. Крім того, ми доєднуємо і Володимира Суховерського, тому що хочемо розказати нашим амбасадорам розвиток музичної освіти. Доєднуються і живописці, митці і мистецтвознавці. Тому, я впевнена, що школа буде однозначно цікава».
Бобровиця, Кордівка, Кавказ чи Млин. Про існування деяких мікрорайонів, а також ще хоча б щось про ті, де саме проживають, більшість містян знають неймовірно мало. Тому найближчі кілька місяців учні та учениці третьої школи вивчатимуть їх історичні особливості. Зокрема, і в частині мови.
Цього тижня у Туристично-інформаційному центрі за допомогою соцмереж почали збирати специфічну чернігівські говірку, щоб потім розказати містянам та гостям про полі, крундук або поленю.
Катерина Литвин, заступниця начальника Управління культури та туризму: «Власне амбасадорам буде поставлена задача показати, протестувати і разом створити спільну екскурсію містом легенд, але з використанням отої чернігівської говірки. Я впевнена, що на момент 1 квітня буде всім абсолютно цікаво послухати таку екскурсію і походити містом легенд».
У ТІЦі кажуть, досліджуватимуть місцеву лексику до кінця місяця, а потім оформлять в єдиний документ, тому закликають чернігівок і чернігівців долучатися до обговорення на сторінках у Фейсбуці, так вдасться знайти і дати визначення більшій кількості слів, а також почати відроджувати їх використання не лише в екскурсіях, а й в побудуванні.
Сюжет телеканалу «Дитинець»
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.