Чернігівський тролейбус

Чернігівський тролейбус First Previous Next Last

НАМ - 25 РОКІВ


    У 1989 році тролейбусники відзначали своє 25-річчя. Численний колектив працював чітко, плідно, виважено. Начальник тролейбусного управління О.М.Гетьманов вручає почесну грамоту начальнику цеху планових ремонтів Ю.О.Фелісюку. (Фото 1982 р.) - ПОРЯД - Електрогазосварник Василь Петрович Булка, Фото 1987 рік     На десяти маршрутах, протяжність яких складала 100,5 кілометра, у години "пік" виходило 135 тролейбусів. Закінчувалося будівництво тягової підстанції №10. Було розширено відстійний майданчик для тролейбусів, введено в експлуатацію мийно-прибиральний комплекс. Тролейбусники справили новосілля - отримали 74 квартири, поселилися в гуртожитку для малосімейних.
    Великий вклад у розвиток підприємства внесли раціоналізатори і новатори виробництва.

За чверть віку вони зекономили 425 тисяч карбованців, запровадили 1015 раціоналізаторських пропозицій. Тільки у 1988 році від їх запровадження економічний ефект склав 19,7 тисячі карбованців.     Раціоналізаторам і новаторам виробництва під силу вирішувати питання автоматизації і телеуправління тягових підстанцій, реставрації вторинного використання деталей, відновлення деталей методом усталення, заміна дефіцитних деталей з кольорових металів на полімерні, економія паливно-енергетичних і трудових ресурсів.
   

 

 Начальник тролейбусного управління В.В.Головченко вручає почесну грамоту завідуючому виробничим відділом Г.Ф.Кононенку. (Фото 1995 р.)Завдяки дружній, злагодженій роботі дільниці по капітальному і середньому ремонтах тролейбусів, заготівельних майстерень, у т.ч. дільниці по виготовленню деталей з чорних та кольорових металів, деталей з полімерних матеріалів забезпечено виконання програми ремонтів рухомого складу в умовах депо.     Реконструйовано тягові підстанції зі встановленням сучасних перетворювальних агрегатів підвищеної потужності. У котельній депо встановлено додаткові теплообмінні прилади. Серед кращих раціоналізаторів - А.В.Слепнєв, М.Ю.Андрущенко. М.Ю.Рубан, Д.З.Вольфсон, А.М.Вовк, М.І.Ковбич, О.І.Пенський, Г.Б.Титенок, В.П.Кузуб, Л.С.Клугман. С.Е.Потапов.
    

Значних змін зазнала виробнича база: вона значно розширилась і удосконалилась. Нових обрисів набрало депо, споруджено цех планових ремонтів тролейбусів, запроваджено безканавний метод ремонтів, пущено в експлуатацію мийно-прибиральний комплекс.
    Водночас удосконалилася технологія ремонтів рухомого складу, запроваджено відновлення деталей методом гальванопокриття, введено в дію ливарні майстерні по виготовленню виробів з металу та полімерів, значно розширилася номенклатура реставрованих деталей. Відчинила двері нова центральна диспетчерська станція по контролю за графіком руху тролейбусів.
    

Подвір'я тролейбусного управління після суботнику Фото 1975 р.Великі плани намічали чернігівські тролейбусники на наступні роки. Найближчим часом мало розгорнутися будівництво нового житлового масиву в районі села Масани. Тут мали облаштувати тролейбусне депо на 100 машин. Архітектори запропонували прорізати проспект Жовтневої Революції від П'яти Кутів до вулиці Рокоссовського. Тролейбуси мали ходити новою трасою, що дозволило б більш ефективно і раціонально організувати роботу нових ліній. У районі Бобровиці планувалося будівництво тягової підстанції №11, двох підстанцій у районі Масанів.

Підстанція у центрі міста мала б забезпечити безперебійне і надійне електропостачання. Тролейбусний парк мав поповнитися сучасними комфортабельними машинами. До ремонтної бази повинні були надійти нове верстатне обладнання та засоби малої механізації.
    Подальше удосконалення мали отримати нові форми організації й оплати праці. У перспективі намічалося спорудження нового житлового будинку, слортивно-оздоровчого приміщення, їдальні, тролейбусники мали взяти участь у будівництві санаторію-профілакторію і їдальні на базі відпочинку.