Яка відповідальність чиновників за їх діяння?
Як і всюди в нашій державі діє принцип безкарності чиновників. Скільки, ще представники Чернігівської обласної прокуратури будуть заплющувати очі і закривати вуха аби не бачити і не чути, що твориться у нас в місті. Так систематично знищується малий та середній бізнес в пасажирських перевезеннях. А губернатору взагалі байдуже, що твориться у нього в області, живе собі по принципу «моя хата з краю – нічого не знаю». Своєю бездіяльністю Хоменко Володимир Миколайович створює монополію на ринку перевезень. Надаючи перевагу монополісту родині Вакуленко В.М. та його підприємствам. Так пан Вакуленко В.М. декілька років назад створив термін НЕЛЕГАЛ для боротьби з конкурентами і з тими перевізниками, які намагаються покращити надання послуг, поліпшити транспорт, і забезпечити безпечне і якісне обслуговування населення. Натомість пан Вакуленко В.М. з трибуни голосно кричить, що йому заважають нелегали працювати, він легальний перевізник все життя працює в транспорті і придбав і розорив своєю діяльністю не одне автотранспортне підприємство в Чернігівській області, наприклад Щорське АТП, Менське АТП, Н.Сіверське АТП, Ріпкінське АТП, Семенівське АТП, Сосницьке АТП, ДП «Пассервіс», ТОВ «Пассервіс-Люкс», ТОВ «Автотранс», ВАТ «Чернігівавтосервіс», ДП «Техавтосервіс», ДП «Пасекспрес», ТОВ «Автоекспрес». Великий монополіст скуповував акції за безцінь у персонала підприємства та замість того, щоб розвивати підприємства своїми тіньовими схемами доводив їх до банкрутства привласнюючи готівку залишаючи без надходжень підприємства (до речі один з його бригадирів тепер очолює управління Укртрансінспекції в Чернігівській області Петришин В.Г., свого часу збирав мзду з 10 та 7 маршрутів). А коли прийшов час відповідати довилось швидко шукати винних, і такі знайшлись! НЕЛЕГАЛАМИ призначили ТОВ «Спрінтавтотранс» та ФОП Зубаха І.М. підприємці які за часів занепаду Н.Сіверського АТП та постійних зривів рейсів почали здійснювати перевезення населення Н.Сіверського до м.Чернігів і в зворотному напрямку, оскільки всі ми пам’ятаємо ті часи коли старенькі Ікаруси постійно ламалися на пів дороги, та завжди не доїжджали до пункту призначення.
Керівництво ТОВ «Спрінтавтотранс» та ФОП Зубаха І.М. дбали про безпеку та якість обслуговування. Але на жаль їх доля була вирішена, оскільки пан Вакуленко В.М. призначив їх НЕЛЕГАЛАМИ. І як по команді всі контролюючі органи Чернігівської області накинулись на підприємців і розірвали їх на шмаття. Де вони тепер? Хто про них пам’ятає? Звісно на протязі декількох років ТОВ «Спрінтавтотранс» і ФОП Зубаха І.М. систематично перевірялися, позбавлялись ліцензій, на їх систематично складались акти про порушення законодавства про автомобільний транспорт (не в залежності були порушення чи ні) з винесенням фінансових санкцій які не під силу сплатити навіть крупним автотранспортним підприємствам не те що малому та середньому бізнесу. Потім були підключені правоохоронні органи і у підприємців почали забирати транспортні засоби в порядку ст. 164 Адміністративного кодексу (заняття підприємницькою діяльністю без дозвільних документів). Шкода хлопців які намагались вести справи чесно. Вони не знали, що пан Вакуленко В.М. з барського плеча призначає на ключові посади вірних людей. Так наприклад начальником Управління Укртрансінспекції в Чернігівській області призначений Петришин Василь Григорович в минулому працівник Автобусного парку (так би мовити старший маршруту №10, що займався збиранням виручки в кінці робочого дня, а також який в минулому був начальником відділу ліцензування територіального управління Головавтотрансінспекції в Чернігівській області (до речі звільнився він з посади не зовсім за власним бажанням ), після цього пан Петришин В.Г. працював Головою асоціації підприємств автомобільного транспорту «Чернігівтрансавто» з подачі якого було організовано і проведено не зовсім законні позапланові перевірки. На той час начальником територіального управління Головавтотрансінспекції в Чернігівській області працював Корж В.Б. ставленик пана Вакуленко В.М. тендем працював чудово – Петришин В.Г. пише нічим не підтверджені скарги, Корж В.Б. відчуваючи безкарність (оскільки жодна організація не перевіряла законність винесених рішень, постанов, наказів, розпоряджень) проводить незаконні позапланові перевірки, позбавляє перевізників ліцензій. Пан Вакуленко В.М. забирає собі маршрути, а потім здає їх в оренду перевізникам які погодились обслуговувати певний маршрут за невелику або велику мзду (як Ви розумієте орендна плата отримувалась через таких собі Петришиних В.Г. поза касою підприємства) . Так продовжується і досі.
Наступним нелегалом призначили ФОП Силенка М.В. який тривалий час працював особистим водієм пана Вакуленко В.М. і знав багато того чого знати можно про діяльність пана Вакуленко В.М.
В боротьбі з ФОП Силенок М.В. виплив ще один ставленик пана Вакуленка В.М. нині начальник Чернігівського Облавтоуправління Панченко Микола Олексійович, який на той час був заступником начальника Корня Ю.М. За вдалу фальсифікацію документів на конкурсі, ФОП Силенок М.В. втратив право обслуговувати маршрути Барківка, Ушня. Як результат Корень Ю.М. звільнений Панченко М.О. призначений начальником Чернігівського Облавтоуправління. До речі з тих пір можна вважати початком операції відбирання маршрутів у легальних перевізників під ширмою «БОРОДЬБА З НЕЛЕГАЛАМИ».
Тож про ФОП Силенок М.В. можна також забути як про перевізника, маршрут на Ушню, Барківку, Корюківку забрали та розподілили по братські - що собі, що підлеглим дісталось.
Забув згадати, ще про одного суб’єкта без мзди якому жоден перевізник не повинен працювати на ринку перевезень, це відома в місті організація «Чернігівське ОПАС 17499»на чолі з Шуманом П.М. та його заступником Солохненко В.А. який входить до складу координаційної ради.
Координаційна рада - цікаве зборище людей які вирішують питання відкриття нових маршрутів, рейсів, приймають рішення про узаконення рейсів. В чому ж полягає цікавість цієї організації? – да в тому, що відповідальність за прийняті рішення непередбачена - тож «творю що хочу». Це було дуже помітно коли давали тимчасові дозволи, корупція просто процвітала, в коло зору попали все ті ж старі знайомі: начальник Чернігівського Облавтоуправління Панченко М.О. та заступник начальника «Чернігівського ОПАС» Солохненко В.А. Якщо правоохоронні органи звернуть увагу на діяльність цієї «Корупційної» вибачте Координаційної Ради – впевнений показники по боротьбі з корупцією підвищаться в рази.
І нарешті хочеться , ще сказати про високопосадовця Чернігівської ОДА Головача Петра Михайловича, який прийшов наводити лад серед перевізників та законність . Не встиг - купили з потрахами, про що свідчить його дії під час розірвання договорів за зриви рейсів. З перевізниками яких призначено Нелегалами договори розірвали і їх маршрути виставили на новий конкурс, а от з підприємствами пана Вакуленко В.М. договори ніхто розірвати не збирається, оскільки бідному пану Вакуленко В.М. доведеться платити за участь в конкурсах чи малу суму, а у нього всі гроші НЕЛЕГАЛИ забирають. Також йому «бідному» можно зривати рейси, випускати на лінію технічно несправні транспортні засоби, адже Шуман П.М. партнер пана Вакуленко В.М. по Чернігівському ОПАСУ 17499 довідку про зриви рейсів не дасть. А якщо буде скарга до прокуратури то хто прийде перевіряти ? Веремієнко В.В.- то він давно вже співпрацює з підлеглими пана Вакуленко В.М., а саме з Козирем В.О. От і виходить замкнуте коле, простому перевізнику, що хоче працювати в правовому полі потрібно спочатку отримати Благословіння пана Вакуленко В.М,. потім домовитись з начальником управління Укртрансінспекції в Чернігівській області Петришиним В.Г., зайти на поклон до пана Головача П.М., та не забути зайти «пожати руку» начальнику Чернігівського Облавтоуправління Панченко М.О. Начебто нікого не забув, якщо забув згадаю допишу.
Тож шановні, пани міліціянти, коли почнете працювати? Чарівні міста області вже оглянули, облюбували, обжили, тож може вже пора виконувати свої посадові обов’язки (міліціонерські , або прокурорські). Перелік цікавих осіб наведений в даній статті. Тож варто просто озброїтись Законами України: Закон України "Про державну службу",Закон України "Про боротьбу з корупцією", Закон України "Про засади запобігання та протидії корупції", Закон України "Про відповідальність юридичних осіб за вчинення корупційних правопорушень" , Указ Президента України "Про невідкладні додаткові заходи щодо посилення боротьби з організованою злочинністю і корупцією", Указ Президента України "Про систему заходів щодо усунення причин та умов, які сприяють злочинним проявам і корупції", Указ Президента України "Про першочергові заходи щодо детінізації економіки та протидії корупції",Указ Президента України "Про Концепцію подолання корупції в Україні "На шляху до доброчесності",Указ Президента України "Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування",Постанова КМУ "Про затвердження Порядку проведення службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або органів місцевого самоврядування ", Постанова КМУ "Про заходи щодо посилення протидії корупції ", Постанова КМУ "Про затвердження Методології проведення антикорупційної експертизи проектів нормативно-правових актів", "Постанова КМУ "Питання запобігання та протидії корупції в органах виконавчої влади",Наказ Головного управління державної служби України "Про затвердження Загальних правил поведінки державного службовця" , Наказ Головдержслужби України від 04.08.2010 № 214 Про затвердження Загальних правил поведінки державного службовця" ,Наказ Міністерства Юстиції України "Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення".
Сподіваюсь шановні правоохоронці у Вас вистачило терпіння дочитати статтю до кінця, адже саме в кінці наведений перелік нормативних документів, згідно яких перелічених вище осіб потрібно було вже не раз притягнути до відповідальності за свої діяння.
Спостерігач
Керівництво ТОВ «Спрінтавтотранс» та ФОП Зубаха І.М. дбали про безпеку та якість обслуговування. Але на жаль їх доля була вирішена, оскільки пан Вакуленко В.М. призначив їх НЕЛЕГАЛАМИ. І як по команді всі контролюючі органи Чернігівської області накинулись на підприємців і розірвали їх на шмаття. Де вони тепер? Хто про них пам’ятає? Звісно на протязі декількох років ТОВ «Спрінтавтотранс» і ФОП Зубаха І.М. систематично перевірялися, позбавлялись ліцензій, на їх систематично складались акти про порушення законодавства про автомобільний транспорт (не в залежності були порушення чи ні) з винесенням фінансових санкцій які не під силу сплатити навіть крупним автотранспортним підприємствам не те що малому та середньому бізнесу. Потім були підключені правоохоронні органи і у підприємців почали забирати транспортні засоби в порядку ст. 164 Адміністративного кодексу (заняття підприємницькою діяльністю без дозвільних документів). Шкода хлопців які намагались вести справи чесно. Вони не знали, що пан Вакуленко В.М. з барського плеча призначає на ключові посади вірних людей. Так наприклад начальником Управління Укртрансінспекції в Чернігівській області призначений Петришин Василь Григорович в минулому працівник Автобусного парку (так би мовити старший маршруту №10, що займався збиранням виручки в кінці робочого дня, а також який в минулому був начальником відділу ліцензування територіального управління Головавтотрансінспекції в Чернігівській області (до речі звільнився він з посади не зовсім за власним бажанням ), після цього пан Петришин В.Г. працював Головою асоціації підприємств автомобільного транспорту «Чернігівтрансавто» з подачі якого було організовано і проведено не зовсім законні позапланові перевірки. На той час начальником територіального управління Головавтотрансінспекції в Чернігівській області працював Корж В.Б. ставленик пана Вакуленко В.М. тендем працював чудово – Петришин В.Г. пише нічим не підтверджені скарги, Корж В.Б. відчуваючи безкарність (оскільки жодна організація не перевіряла законність винесених рішень, постанов, наказів, розпоряджень) проводить незаконні позапланові перевірки, позбавляє перевізників ліцензій. Пан Вакуленко В.М. забирає собі маршрути, а потім здає їх в оренду перевізникам які погодились обслуговувати певний маршрут за невелику або велику мзду (як Ви розумієте орендна плата отримувалась через таких собі Петришиних В.Г. поза касою підприємства) . Так продовжується і досі.
Наступним нелегалом призначили ФОП Силенка М.В. який тривалий час працював особистим водієм пана Вакуленко В.М. і знав багато того чого знати можно про діяльність пана Вакуленко В.М.
В боротьбі з ФОП Силенок М.В. виплив ще один ставленик пана Вакуленка В.М. нині начальник Чернігівського Облавтоуправління Панченко Микола Олексійович, який на той час був заступником начальника Корня Ю.М. За вдалу фальсифікацію документів на конкурсі, ФОП Силенок М.В. втратив право обслуговувати маршрути Барківка, Ушня. Як результат Корень Ю.М. звільнений Панченко М.О. призначений начальником Чернігівського Облавтоуправління. До речі з тих пір можна вважати початком операції відбирання маршрутів у легальних перевізників під ширмою «БОРОДЬБА З НЕЛЕГАЛАМИ».
Тож про ФОП Силенок М.В. можна також забути як про перевізника, маршрут на Ушню, Барківку, Корюківку забрали та розподілили по братські - що собі, що підлеглим дісталось.
Забув згадати, ще про одного суб’єкта без мзди якому жоден перевізник не повинен працювати на ринку перевезень, це відома в місті організація «Чернігівське ОПАС 17499»на чолі з Шуманом П.М. та його заступником Солохненко В.А. який входить до складу координаційної ради.
Координаційна рада - цікаве зборище людей які вирішують питання відкриття нових маршрутів, рейсів, приймають рішення про узаконення рейсів. В чому ж полягає цікавість цієї організації? – да в тому, що відповідальність за прийняті рішення непередбачена - тож «творю що хочу». Це було дуже помітно коли давали тимчасові дозволи, корупція просто процвітала, в коло зору попали все ті ж старі знайомі: начальник Чернігівського Облавтоуправління Панченко М.О. та заступник начальника «Чернігівського ОПАС» Солохненко В.А. Якщо правоохоронні органи звернуть увагу на діяльність цієї «Корупційної» вибачте Координаційної Ради – впевнений показники по боротьбі з корупцією підвищаться в рази.
І нарешті хочеться , ще сказати про високопосадовця Чернігівської ОДА Головача Петра Михайловича, який прийшов наводити лад серед перевізників та законність . Не встиг - купили з потрахами, про що свідчить його дії під час розірвання договорів за зриви рейсів. З перевізниками яких призначено Нелегалами договори розірвали і їх маршрути виставили на новий конкурс, а от з підприємствами пана Вакуленко В.М. договори ніхто розірвати не збирається, оскільки бідному пану Вакуленко В.М. доведеться платити за участь в конкурсах чи малу суму, а у нього всі гроші НЕЛЕГАЛИ забирають. Також йому «бідному» можно зривати рейси, випускати на лінію технічно несправні транспортні засоби, адже Шуман П.М. партнер пана Вакуленко В.М. по Чернігівському ОПАСУ 17499 довідку про зриви рейсів не дасть. А якщо буде скарга до прокуратури то хто прийде перевіряти ? Веремієнко В.В.- то він давно вже співпрацює з підлеглими пана Вакуленко В.М., а саме з Козирем В.О. От і виходить замкнуте коле, простому перевізнику, що хоче працювати в правовому полі потрібно спочатку отримати Благословіння пана Вакуленко В.М,. потім домовитись з начальником управління Укртрансінспекції в Чернігівській області Петришиним В.Г., зайти на поклон до пана Головача П.М., та не забути зайти «пожати руку» начальнику Чернігівського Облавтоуправління Панченко М.О. Начебто нікого не забув, якщо забув згадаю допишу.
Тож шановні, пани міліціянти, коли почнете працювати? Чарівні міста області вже оглянули, облюбували, обжили, тож може вже пора виконувати свої посадові обов’язки (міліціонерські , або прокурорські). Перелік цікавих осіб наведений в даній статті. Тож варто просто озброїтись Законами України: Закон України "Про державну службу",Закон України "Про боротьбу з корупцією", Закон України "Про засади запобігання та протидії корупції", Закон України "Про відповідальність юридичних осіб за вчинення корупційних правопорушень" , Указ Президента України "Про невідкладні додаткові заходи щодо посилення боротьби з організованою злочинністю і корупцією", Указ Президента України "Про систему заходів щодо усунення причин та умов, які сприяють злочинним проявам і корупції", Указ Президента України "Про першочергові заходи щодо детінізації економіки та протидії корупції",Указ Президента України "Про Концепцію подолання корупції в Україні "На шляху до доброчесності",Указ Президента України "Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування",Постанова КМУ "Про затвердження Порядку проведення службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або органів місцевого самоврядування ", Постанова КМУ "Про заходи щодо посилення протидії корупції ", Постанова КМУ "Про затвердження Методології проведення антикорупційної експертизи проектів нормативно-правових актів", "Постанова КМУ "Питання запобігання та протидії корупції в органах виконавчої влади",Наказ Головного управління державної служби України "Про затвердження Загальних правил поведінки державного службовця" , Наказ Головдержслужби України від 04.08.2010 № 214 Про затвердження Загальних правил поведінки державного службовця" ,Наказ Міністерства Юстиції України "Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення".
Сподіваюсь шановні правоохоронці у Вас вистачило терпіння дочитати статтю до кінця, адже саме в кінці наведений перелік нормативних документів, згідно яких перелічених вище осіб потрібно було вже не раз притягнути до відповідальності за свої діяння.
Спостерігач