"Легальні перевізники"

8 Августа 2013 12:55   Просмотров: 4027
Метки: пасажирські перевезення, Чернігів, чернігів
Нравится Рейтинг поста: 0
 На адресу замовника перевезень представниками громадськості було направлено скарги, в яких вказувались явні численні порушення раніше укладених договорів на обслуговування маршрутів підприємствами ВАТ «Чернігівавтосервіс», директором якого являється голова Чернігівського осередку ВААП Козир В.А., та членом ВГО ВААП ПАТ «Ріпкинське АТП 17444».
Згідно заключного договору та затвердженого паспорта маршруту маршрут Чернігів-Любеч, Любеч-Чернігів рейси 1297к/1298к, 1299к/1300к, повинно обслуговувати ДП «Пассервіс» ВАТ «Чернігівавтосервіс».
Однак, ДП «Пассервіс» не має достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, відповідно керівництво підприємства регулярно ігнорує виконання та умови договору.
Вищевказаний маршрут обслуговують транспортні засоби ТОВ «Автотранс» (адже засновники – «ярі борці з нелегалами» Вакуленко С.В., Козир В.О., Вакуленко В.М., ТОВ «Пассервіс-Люкс», Кужіль В.Д.) та ДП «Техавтосервіс» (директор Козир В.А. засновник ВАТ «Чернігівавтосервіс»), тобто підприємства, які взагалі не мають жодного відношення до договору із замовником перевезень.
Згідно укладеного із замовником перевезень договору та затвердженого паспорту маршруту маршрут Чернігів-Вербівка рейси 1193к/1194к, 1195к/1196к обслуговує ТОВ «Автотранс».
Для участі в конкурсі підприємство виставило наступні транспортні засоби: БАЗ А079.23 н.з. СВ 2736 АІ та ПАЗ 32054.110 СПГ н.з. СВ2921 АА.
Керівництво підприємства грубо ігноруючи умови договору із замовником перевезень, на власний розсуд, безпідставно використовує для виконання умов договору транспортний засіб марки Volksvagen LT, який за класом та пасажиромісткістю не відповідає умовам договору.
Згідно заключеного договору та затвердженого паспорта маршруту маршрут Ріпки-Чернігів, рейси 2831/2832 (відправлення з АС-2 м. Чернігова о 15 год.35 хв.), повинно обслуговувати ПАТ «Ріпкинське АТП 17444».
ПАТ «Ріпкинське АТП 17444» не має достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, відповідно керівництво підприємства регулярно ігнорує виконання та умови договору, тобто рейси 2831/2832 та 2917/2918 взагалі не виконуються.
Володіючи певною кількістю акцій ПАТ «Чернігівське ОПАС 17499» «сім'я Вакуленків» створивши злочинну групу із директором ПАТ «Чернігівське ОПАС 17499» Шуманом П.М., та членом дирекції ПАТ «Чернігівське ОПАС 17499» Солохненком В.О., впевнено впроваджують в життя тіньові схеми, а Шуман П.М., та Солохненко В.О., покривають дані дії, надаючи спотворену, а за часту і неправдиву інформацію замовнику перевезень стосовно виконання перевізниками укладених договорів.
Знахабнілі керівники ВАТ «Чернігівавтосервіс» та ПАТ «Чернігівське ОПАС 17499» не зважаючи на численні скарги з боку громадськості Чернігівщини надалі продовжують свою незаконну діяльність.
Відбулося засідання координаційної ради обласної державної адміністрації по організації пасажирських автоперевезень в області. Головував на засіданні директор Департаменту житлово-комунального господарства, регіонального розвитку та інфраструктури облдержадміністрації Головач П.М., який питання стосовно розірвання договорів з вказаними вище підприємствами взагалі не ставив.
Не зрозуміло, чому до перевізників в області різне відношення? З одними перевізниками за незначні порушення умов виконання раніше укладених договорів договори розриваються відразу – других «попереджають про можливе розірвання», призначають перевірки, проведення яких доручають корумпованому чиновнику в особі начальника Управління Укртрансінспекції у Чернігівській області Петришина В.Г. (в минулому голова асоціації підприємств автомобільного транспорту «Чернігівтрансавто») який лобіює інтереси перевізників членів ВГО ВААП.
Складається враження, що певні посадові особи обласної державної адміністрації покривають протизаконну діяльність ВАТ «Чернігівавтосервіс» та перевізників членів ВГО ВААП.
Добавить в: