Интермеццо VS Медиагруппа



Сегодня мне на почту пришло официальное письмо-разъяснение, по поводу сложившейся ситуации с реализацией дисков проекта "Слухай Че" на базе культурного центра Интермеццо. (сборник местных музыкантов - подробнее здесь)

Как вы помните, товарищи весь сыр-бор разгорелся в блоге куратора проекта Александры Федоренко Местный патриотизм, говорите?!
Где девушка с возмущением поведала нам о хамском обращении с ней сотрудника культурного клуба «Интермецо» и те мотивы, которыми он обосновал ей отказ в реализации дисков.
Работники Интермеццо подумали 12 дней и тоже нанесли Александре свой «сокрушительный» удар в виде уничижительного ответа-разъяснения, где по тексту Александра пару раз названа эмоционально нестабильной. А также на страницах письма названа причина по которой отказали в продаже – это, внимание (!) теперь уже не то, что «иностранцы не будут покупать диск в несолидной упаковке», а ДОРОГОВИЗНА диска… Да-да сотрудники Интермеццо заботятся о том, чтобы люди не переплачивали. А то ишь Леська-спекулянтка нашлась:-)

Также Александре и участникам проекта дается в письме множество полезных и нужных советов.
Данное письмо было разослано на местные новостные сайты, в том числе и нам.
Текст письма и оригинальное фото, которое посчитал уместным приложить Александр Ясенчук (керівник сектору інформації та звязків КМЦ "Intermezzo") привожу ниже.

Кстати насчет фото – это намек господина Ясенчука, на то КАК надо оформлять обложки подобных дисков или оно каким-то образом удачно иллюстрирует письмо?

ПИСЬМО

Офіційне роз’яснення

КМЦ «Інтермеццо», вважає за потрібне надати громадськості наступну інформацію.

Залишаючи без оцінки емоційні рефлексії керівника проекту «Слухай ЧЕ» музична презентація міста» (//www.gorod.cn.ua/blog_cat_6485.html), зупиняємося на принциповому.

А принциповим для КМЦ «Інтермеццо» є переконання, що не все у світі вирішується грошима. До цього належить і репутація, особливо для тих, хто працює у сфері надання послуг – торгівельних, інформаційних, культурно-освітніх, туристичних.

КМЦ «Інтермеццо» принципово і публічно засвідчує, що ці послуги мають бути максимально доступними як мешканцям міста, так і його численним гостям. Не в останню чергу і в ціновому вимирі. Тому, при укладанні угод з усіма без виключення суб’єктами наголошуємо на необхідності максимального врахування інтересів споживача.

Перекладання власних корпоративних прорахунків (на кшталт «такою вийшла собівартість») на плечі громадян вважаємо непорядним і неприпустимим.

У разі ж відсутності у партнерів розуміння такої позиції, виходячи з вищенаведеної аргументації, залишаємо за собою право не укладати відповідні угоди. Переважна більшість партнерів, з усіх регіонів країни, з розумінням до цього ставляться.

Тому наголошуємо ще раз – інтереси громадян, а не суб’єктів господарювання, є і за будь-яких залишатимуться для нас пріоритетними.

Щодо продукції студій звукозапису. Ми перші, протягом більш ніж 10 років, у найширшому асортименті надаємо можливість чернігівцям, гостям з Білорусії та Росії, з інших країн, ознайомитися з музичним мистецтвом України у всіх його жанрах і стилях. До речі, музичною візитною карткою міста, весь цей час успішно слугували альбоми хору ім. Дмитра Бортнянського під керівництвом пана Любомира Боднарука і кобзаря-лірника Василя Нечепи. Не заперечується необхідність таких альбомів і у молодіжних стилях.

Приклад успішного входження в європейській музичний простір етно-рок гурту "Гайдамаки", перемога гурту «Даха Браха» в Петербурзькому проекті сучасного мистецтва, надихають молодих виконавців всієї країни. На жаль, поки що, не чернігівських. І це при тому, що місто має не один музичний заклад з достойними викладачами. Не хотілося б думати, що тяжіє комплекс провінційності.

Не перший рік ми співпрацюємо і з вітчизняними студіями звукозапису, проте «ООО Пушкін рекордз» серед них не траплялося. Можливо тут і криється розгадка завищеної собівартості продукту. Посилання на ціни у столиці з боку представника проекту є відверто некоректними, адже Чернігівщина, за даними держстатистики, посідає чи не останнє місце в країні за рівнем заробітної платні. На це теж варто зважати.

Пошук більш ефективного виробника і мав би взяти на себе менеджер проекту. Дозволимо дружню пораду місцевим молодим і безумовно амбітним виконавцям – зростаючи творчо і матеріально, об’єднавши зусилля і кошти, створіть нарешті пристойну студію. Чернігів давно на це заслуговує і у такому разі не доведеться шукати ласки десь на стороні.

КМЦ «Інтермеццо» заперечує і проти намагань звести нашу діяльність до суто бізнесової. Неупереджені відвідувачі відчувають і цінують особливу атмосферу закладу, постійно на цьому наголошуючи. Створено умови для ознайомлення з представленою літературою, прослуховування музичних записів, надається послуга безоплатного доступу до мережі Інтернет, відбуваються літературні вечори «Подаруй своє слово» молодих поетів і прозаїків, заняття студентів-філологів, зустрічі-презентації зі знаними у країні авторами, прийом зарубіжних гостей (дивись //intermezzone.livejournal.com/).

Щодо безпідставних намагань звинуватити нас у відсутності патріотизму, територіального.

Нагадуємо, що не зовсім щире, бо нереальне за визначенням, гасло «Купуй українське!», обернулося для однієї з політичних сил у піввідсотка голосів виборців. Споживач має право на вибір не тільки якісного продукту, але й не по завищеній, внаслідок непродуманого менеджменту, ціні.

«КМЦ» Інтермеццо виставляє на реалізацію музичний альбом «Слухай ЧЕ» музична презентація міста» за ціною виробника, що відповідає ціновому рівню більшості представленої у закладі аудіопродукції. Сподіваємося, інші суб’єкти підприємницької діяльності підтримають нас у прагненні зробити запропонований альбом доступним якомога більшій кількості шанувальників молодіжної музики – як чернігівців, так і гостей міста.

Спроба емоційно нестійкого представника проекту «Слухай Че», створити негативну ситуацію довкола КМЦ вважаємо прикрим непорозумінням, що виникло явно не з нашої вини. Розуміємо, що комусь може бути не до вподоби принципова спрямованість нашої діяльності. До відома, після відвідин КМЦ юнаками в уніформі «Русского казачества» на початку зими, з фасаду закладу зник інформаційний щит з рекламою української книги і кіно. Розслідування триває й досі.

КМЦ «Інтермеццо» засвідчує свою засадничу відкритість і зацікавленість у розширенні співпраці з державними, комунальними, громадськими організаціями, що працюють у гуманітарній сфері задля формування привабливого образу Чернігова, як міста гостинного і висококультурного.



Прес-служба культурно-мистецького центру «Інтермеццо»

Добавить в: