Як Чернігівські перевізники листа «Царю» писали
Новорічні свята ще не встигли пройти, а на електронну пошту Демократичного Альянсу надійшов дуже цікавий лист. Це сканована копія листа-скарги від декількох перевізників міста до міського голови Олександра Соколова на Демократичний Альянс. Зі сто відсотковою імовірністю не можна сказати, чи був він надісланий по призначенню, але сам зміст дуже цікавий.
Наведемо деякі цитати з листа, та прокоментуємо їх:
«Необхідність зміни вартості проїзду була зумовлена підвищенням вартості пального, запасних частин, росту мінімальної заробітної плати» - також нижче приводиться таблиця з переліком статей витрат та відсотками збільшення вартості. В цій таблиці вказано рівень середньої заробітної плати в різні роки. А цікаво це тому, що в обґрунтуванні, яке подавали перевізники до міської ради було вказано, що прогнозована заробітна плата 16,77 грн. за годину. Можна припустити, що водії «маршруток» працюють по 8 годин 22 дні в місяць (хоча за нашою інформацією вони працюють по 12-14 годин, де тут мова може йти про безпеку пасажирів), відповідно зп в місяць водія повинна складати 2951,52грн. Тобто, в вартості проїзду 2,5грн. закладена планова заробітна плата водіїв розміром 2951,52 грн. а перевізники опираються на мінімалку. По даним податкової інспекції середньомісячна заробітна плата на ДП «Пассервіс» за перше півріччя 2011 року склала близько 1000 грн. і за словами водіїв заробітки у них за цей рік не покращились, а подеколи і погіршились. Постає питання, куди ділась різниця в майже 1900 грн, між декларованою перевізниками і тією, що реально нараховується? Висновки: По-перше, на цю вартість повинна бути зменшена вартість проїзду, по-друге скоріше за все з цих сум не сплачуються податки, що є злочином, по-третє: заробіток водіїв ніяк не зв’язаний із розміром заробітної плати, а лише з тим, що заробляють водії на рейсі. За заробітну плату водії лише розписуються, не отримуючи її, про це водії неодноразово повідомляли представників ДемАльянсу.
Також, хочеться всім нагади, що в нашому місті практично весь час найпершою піднімається вартість проїзду. В листі є порівняльна таблиця тарифів на проїзд по містам України, але питання в іншому, наше місто найбільше по кількості проживаючих, чи можливо у нас найбільший рівень оплати праці або найкраща якість перевезень??? Питання без відповідей…
«Розрахунки виконувалися спеціалістами авто підприємств, що працюють на загальній системі оподаткування, тобто ведеться прозорий та повний бухгалтерський облік доходів та витрат підприємства…» - поспілкувавшись з економістами, що займаються подібними розрахунками нам пояснили «Ми можемо порахувати так, як Вам потрібно, потрібно 2грн, буде дві, потрібно 5грн, буде п’ять, все залежить від поставленого перед нами завдання» - яке тут було поставлене завдання ні хто не сумнівається. Цікаво ще й інше, підприємство працює на загальній системі оподаткування та ведеться прозорий та повний бухгалтерський облік. Чомусь тут мова йдеться про одне підприємство, а підписалися декілька, тобто можна «припустити», що ініціатором є одне ТОВ «Пассервіс-Люкс», а всі інші слухняно йдуть на повідку, оскільки за чутками перші мають можливість впливати на розподіл маршрутів, й іншим перевізникам просто ні куди діватись, якщо вони хочуть продовжувати працювати в транспортній сфері.
Не можемо заперечити, що підприємство працює на загальній системі оподаткування, але багато людей серед засновників або наближених до них осіб мають у власності свої автобуси, які здають в оренду підприємству і відповідно від цього отримують певні дивіденди і «можливо» не лише законним шляхом.
«З’явилися «активні» громадські організації, що для власного піару, та здобуття політичних дивідендів, та заради політичної реклами, вирішили взяти в руки прапор «боротьби за справедливість» в справі встановлення тарифів. Їх не цікавить реальна ситуація з собівартістю перевезень…» - дуже цікавить, але коли ми звернулися до керівництва підприємства ТОВ «Пассервіс-Люкс» з пропозицією висловити їх позицію в присутності засобів масової інформації перевізник не знайшов змоги прийти. Демократичний Альянс готовий в будь який час зустрітися з перевізниками та відстояти свою позицію публічно.
«Взяти наприклад хоча б наших найближчих сусідів – так в Росії вартість проїзду в міському транспорті становить - 18-25 руб, тобто 4,5-6грн по курсу» - шановні перевізники забули написати нам рівень заробітних плат в Росії.
«Чистий популізм «я не хочу платити по 2,5грн в маршрутному таксі!». Під таким лозунгом була організована акція проти підвищення цін на проїзд в громадському транспорті ВМГО «Демократичний Альянс» (Керівник Чернігівського осередку – пан Ігор Андрійченко). Дана громадська організація повела активну боротьбу з існуючою системою тарифів на пасажирські перевезення в м. Чернігів, забуваючи, навіть таку просту істину, що маршрутні таксі – це додатковий вид транспорту, який повинен за вищу ціну надати кращі за якістю послуги перевезення, та більш швидше та комфортно перевезти пасажира, що має таку можливість» - по-перше приємно, що перевізниками високо оцінена діяльність Демократичного Альянсу, по-друге паном В.Вороніним (начальник управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради) на одному з круглих столів ініційованих Демократичним Альянсом була озвучена кількість «маршруток» в місті, так вони зайняли 50% всього міського транспорту – показова кількість додаткового виду транспорту.
«Вищеназвана громадська організація звернулася до маси контролюючих органів, в т.ч. до Прокуратури області з проханням провести відповідні перевірки, навіть сама пробувала організувати щось подібне до обстеження пасажиропотоку. Зрозуміло бажання доказати свою версію. Навіть використовуючи демагогічні важелі. Але коли організовувати обстеження, то потрібно ж його організовувати за всіма правилами. І не на одному-двох маршрутів міста, а хоча б охопити 50-75% маршрутної мережі. Тоді тільки можна говорити про об’єктивність обстеження…» - наша організація дійсно надіслала повідомлення про виявлені нами порушення до великої кількості контролюючих органів, але якщо на підприємстві все гаразд, немає підстав боятися. Підприємці вказують, що необхідно провести аналіз пасажиропотоку на 50-75% маршрутної мережі, але ТОВ «Пассервіс-Люкс» сам подавав розрахунки на підвищення тарифів на проїзд тільки по 11 та 12 маршруту, де й проводився аналіз пасажиропотіку.
І на останок «Шановний Олександре Володимировичу! Просимо Вас як голову нашої міської громади, розглянути дане питання, та захистити пасажирські автомобільні перевезення в м. Чернігові, від несправедливих обвинувачень з боку прокуратури та інших владних структур. Коли майже практично у всіх обласних центрах держави ведеться робота по підвищенню рівня тарифу у відповідності до росту собівартості перевезень, прокуратура Чернігівської області, чинить тиск на авто перевізників, про перегляд тарифів на міських маршрутах в меншу сторону» - оскільки зрозуміло, що міський голова не має і не може мати важелів впливу на контролюючі органи, то Демократичний Альянс сприймає даний лист як підготовку перевізників до наступного підвищення тарифів на проїзд вже в 2012 році, тим паче, що в офіційному віснику Чернігівської міської ради «Чернігівські відомості» в планах роботи на 2012 рік стоїть питання про «Перегляд вартості проїзду в міському транспорті» і заступник міського голови О.Буцко в інтерв’ю повідомив, що вартість проїзду в СІЧНІ підвищуватися не буде, а потім?
P.S.
Якщо Вам відомі факти порушення Чернігівськими підприємствами-перевізниками, прохання надсилати інформацію за електронною поштою [email protected], або телефонувати 093-118-44-38, (0462) 92-05-92.
Наведемо деякі цитати з листа, та прокоментуємо їх:
«Необхідність зміни вартості проїзду була зумовлена підвищенням вартості пального, запасних частин, росту мінімальної заробітної плати» - також нижче приводиться таблиця з переліком статей витрат та відсотками збільшення вартості. В цій таблиці вказано рівень середньої заробітної плати в різні роки. А цікаво це тому, що в обґрунтуванні, яке подавали перевізники до міської ради було вказано, що прогнозована заробітна плата 16,77 грн. за годину. Можна припустити, що водії «маршруток» працюють по 8 годин 22 дні в місяць (хоча за нашою інформацією вони працюють по 12-14 годин, де тут мова може йти про безпеку пасажирів), відповідно зп в місяць водія повинна складати 2951,52грн. Тобто, в вартості проїзду 2,5грн. закладена планова заробітна плата водіїв розміром 2951,52 грн. а перевізники опираються на мінімалку. По даним податкової інспекції середньомісячна заробітна плата на ДП «Пассервіс» за перше півріччя 2011 року склала близько 1000 грн. і за словами водіїв заробітки у них за цей рік не покращились, а подеколи і погіршились. Постає питання, куди ділась різниця в майже 1900 грн, між декларованою перевізниками і тією, що реально нараховується? Висновки: По-перше, на цю вартість повинна бути зменшена вартість проїзду, по-друге скоріше за все з цих сум не сплачуються податки, що є злочином, по-третє: заробіток водіїв ніяк не зв’язаний із розміром заробітної плати, а лише з тим, що заробляють водії на рейсі. За заробітну плату водії лише розписуються, не отримуючи її, про це водії неодноразово повідомляли представників ДемАльянсу.
Також, хочеться всім нагади, що в нашому місті практично весь час найпершою піднімається вартість проїзду. В листі є порівняльна таблиця тарифів на проїзд по містам України, але питання в іншому, наше місто найбільше по кількості проживаючих, чи можливо у нас найбільший рівень оплати праці або найкраща якість перевезень??? Питання без відповідей…
«Розрахунки виконувалися спеціалістами авто підприємств, що працюють на загальній системі оподаткування, тобто ведеться прозорий та повний бухгалтерський облік доходів та витрат підприємства…» - поспілкувавшись з економістами, що займаються подібними розрахунками нам пояснили «Ми можемо порахувати так, як Вам потрібно, потрібно 2грн, буде дві, потрібно 5грн, буде п’ять, все залежить від поставленого перед нами завдання» - яке тут було поставлене завдання ні хто не сумнівається. Цікаво ще й інше, підприємство працює на загальній системі оподаткування та ведеться прозорий та повний бухгалтерський облік. Чомусь тут мова йдеться про одне підприємство, а підписалися декілька, тобто можна «припустити», що ініціатором є одне ТОВ «Пассервіс-Люкс», а всі інші слухняно йдуть на повідку, оскільки за чутками перші мають можливість впливати на розподіл маршрутів, й іншим перевізникам просто ні куди діватись, якщо вони хочуть продовжувати працювати в транспортній сфері.
Не можемо заперечити, що підприємство працює на загальній системі оподаткування, але багато людей серед засновників або наближених до них осіб мають у власності свої автобуси, які здають в оренду підприємству і відповідно від цього отримують певні дивіденди і «можливо» не лише законним шляхом.
«З’явилися «активні» громадські організації, що для власного піару, та здобуття політичних дивідендів, та заради політичної реклами, вирішили взяти в руки прапор «боротьби за справедливість» в справі встановлення тарифів. Їх не цікавить реальна ситуація з собівартістю перевезень…» - дуже цікавить, але коли ми звернулися до керівництва підприємства ТОВ «Пассервіс-Люкс» з пропозицією висловити їх позицію в присутності засобів масової інформації перевізник не знайшов змоги прийти. Демократичний Альянс готовий в будь який час зустрітися з перевізниками та відстояти свою позицію публічно.
«Взяти наприклад хоча б наших найближчих сусідів – так в Росії вартість проїзду в міському транспорті становить - 18-25 руб, тобто 4,5-6грн по курсу» - шановні перевізники забули написати нам рівень заробітних плат в Росії.
«Чистий популізм «я не хочу платити по 2,5грн в маршрутному таксі!». Під таким лозунгом була організована акція проти підвищення цін на проїзд в громадському транспорті ВМГО «Демократичний Альянс» (Керівник Чернігівського осередку – пан Ігор Андрійченко). Дана громадська організація повела активну боротьбу з існуючою системою тарифів на пасажирські перевезення в м. Чернігів, забуваючи, навіть таку просту істину, що маршрутні таксі – це додатковий вид транспорту, який повинен за вищу ціну надати кращі за якістю послуги перевезення, та більш швидше та комфортно перевезти пасажира, що має таку можливість» - по-перше приємно, що перевізниками високо оцінена діяльність Демократичного Альянсу, по-друге паном В.Вороніним (начальник управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради) на одному з круглих столів ініційованих Демократичним Альянсом була озвучена кількість «маршруток» в місті, так вони зайняли 50% всього міського транспорту – показова кількість додаткового виду транспорту.
«Вищеназвана громадська організація звернулася до маси контролюючих органів, в т.ч. до Прокуратури області з проханням провести відповідні перевірки, навіть сама пробувала організувати щось подібне до обстеження пасажиропотоку. Зрозуміло бажання доказати свою версію. Навіть використовуючи демагогічні важелі. Але коли організовувати обстеження, то потрібно ж його організовувати за всіма правилами. І не на одному-двох маршрутів міста, а хоча б охопити 50-75% маршрутної мережі. Тоді тільки можна говорити про об’єктивність обстеження…» - наша організація дійсно надіслала повідомлення про виявлені нами порушення до великої кількості контролюючих органів, але якщо на підприємстві все гаразд, немає підстав боятися. Підприємці вказують, що необхідно провести аналіз пасажиропотоку на 50-75% маршрутної мережі, але ТОВ «Пассервіс-Люкс» сам подавав розрахунки на підвищення тарифів на проїзд тільки по 11 та 12 маршруту, де й проводився аналіз пасажиропотіку.
І на останок «Шановний Олександре Володимировичу! Просимо Вас як голову нашої міської громади, розглянути дане питання, та захистити пасажирські автомобільні перевезення в м. Чернігові, від несправедливих обвинувачень з боку прокуратури та інших владних структур. Коли майже практично у всіх обласних центрах держави ведеться робота по підвищенню рівня тарифу у відповідності до росту собівартості перевезень, прокуратура Чернігівської області, чинить тиск на авто перевізників, про перегляд тарифів на міських маршрутах в меншу сторону» - оскільки зрозуміло, що міський голова не має і не може мати важелів впливу на контролюючі органи, то Демократичний Альянс сприймає даний лист як підготовку перевізників до наступного підвищення тарифів на проїзд вже в 2012 році, тим паче, що в офіційному віснику Чернігівської міської ради «Чернігівські відомості» в планах роботи на 2012 рік стоїть питання про «Перегляд вартості проїзду в міському транспорті» і заступник міського голови О.Буцко в інтерв’ю повідомив, що вартість проїзду в СІЧНІ підвищуватися не буде, а потім?
P.S.
Якщо Вам відомі факти порушення Чернігівськими підприємствами-перевізниками, прохання надсилати інформацію за електронною поштою [email protected], або телефонувати 093-118-44-38, (0462) 92-05-92.