Life повышает тарифы
Где то перед новым годом перешел на другой тариф Лайфа (контракт).
Как всегда мне везет в таких делах не прошло и полугода)))), приходит смс, что мне увеличать количество минут и смс, и попросят платить немного больше)))
Написла им письмо, и получил очень веселый ответ.
Мое письмо:
13 березня мені надійшло смс зі змістом, що мені збільшують кількість хвилин в місяць до 5000, та кількість смс до 500.
Я тільки нещодавно перйшов на контрактне підключення, і кількість послуг мене більш ніж влаштовує.
Тому я заявляю свою відмову від вашої пропозиції по збільшенню кількості послуг, та збільшення вартості оплати з 15 до 20грн.
Будь яку відповідь прохання надавати письмово за адресою:...
Ответ Life: - ответ просто шикарный, такое ощущение, что обратился к политику и поговорили не о чем))))
Доброго дня, Вас вітає оператор life:).
Дякуємо за звернення.
Геннадій, оператор life:) регулярно працює над покращенням тарифних планів, що пропонуються абонентам. По причині того, що багато користувачів тарифного плану «Супер life:) 20» вносили побажання збільшити кількість хвилин/SMS для безкоштовного спілкування в мережі, тому що 3000 хвилин і 300 SMS недостатньо, поточні зміни були введені оператором на основі прохань користувачів з метою надання своїм абонентам можливість спілкуватися більше, в зв’язку з цим була збільшена абонентська плата всього на 5 грн. Після змін Ви можете отримувати 5000 хвилин і 500 SMS для відправки на life:) в рахунок абонентської плати.
У випадку додаткових запитань Ви завжди можете зателефонувати до наших представників за номером 5433 (для абонентів life:) і Вам обов’язково допоможуть. Якщо для Вас більш зручно отримувати інформацію онлайн - пропонуємо Вам з'єднатися з представником інформаційно-консультаційного центру за допомогою каналу чат. Для цього Вам достатньо натиснути на картинку нижче.
Ви можете телефонувати нам 24 години на добу, 7 днів на тиждень за номером 5433 (клієнти мережі life:) безкоштовно) або за номерами 0 800 20 5433 та 044 233 63 63
А також Ви маєте можливість задати будь-яке запитання, стосовно life:), в режимі он-лайн.
Задати питання он-лайн
Сервісна служба life:)
Отвечаю:
Ви листи читати вмієте?
Я вже прочитав вашу рекламу. Мені це не потрібно!
Прошу тариф для мене не переводити, а зробити це для тих хто звертався до вас з таким проханням!
З повагою, Геннадій
Отвечает Life: - уже по сути
Доброго дня, Геннадій, Вас вітає оператор life:).
Дякуємо за звернення.
ТОВ «Астеліт» залишає за собою право установлювати та змінювати тарифи (тарифні плани) на свої Послуги, відповідно до Закону «Про телекомунікації» від 18.11.2003 р. № 1280-IV, змінювати перелік таких Послуг, а також змінювати умови, строки проведення Акції, достроково припиняти, зупиняти термін її проведення в односторонньому порядку тощо відповідно до Умов і порядку надання телекомунікаційних послуг ТОВ «Астеліт».
Умови тарифного плану «Супер life:) 15» та його назва змінені, можливість відмовитись від змін тарифного плану відсутня.
В той же час, Ви можете змінити тарифний план на той, який для Вас буде найоптимальнішим. Оператор life:) пропонує для абонентів безліч різноманітних цікавих тарифних планів, додаткових пропозицій, акцій, які є вигідними для використання різних типів послуг. Для того, щоб запропонувати для Вас тарифний план чи акцію, які будуть оптимальними для Вас знадобиться додаткова інформація, а саме – дані про те, якими послугами Вам подобається користуватись (дзвінки в межах України, інтернет, дзвінки закордон, повідомлення і т.д.).
Детальніше ознайомитися з умовами тарифних планів, послуг і акцій можна на офіційному сайті //www.life.com.ua , а також Ви можете звернутися до представника оператора будь-яким зручним із запропонованих нижче способів, щоб отримати детальну консультацію про той продукт, який Вас зацікавив.
Якщо Ви бажаєте отримати письмову відповідь за адресою ... на Ваше звернення – достатньо написати листа на юридичну адресу компанії: ТОВ «Астеліт», 03110, м. Київ, вул. Солом’янська 11, літера «А».
У випадку додаткових запитань Ви завжди можете зателефонувати до наших представників за номером 5433 (для абонентів life:) і Вам обов’язково допоможуть. Якщо для Вас більш зручно отримувати інформацію онлайн - пропонуємо Вам з'єднатися з представником інформаційно-консультаційного центру за допомогою каналу чат. Для цього Вам достатньо натиснути на картинку нижче.
Ви можете телефонувати нам 24 години на добу, 7 днів на тиждень за номером 5433 (клієнти мережі life:) безкоштовно) або за номерами 0 800 20 5433 та 044 233 63 63
А також Ви маєте можливість задати будь-яке запитання, стосовно life:), в режимі он-лайн.
Задати питання он-лайн
Сервісна служба life:)
Вот так нас любят мобильные операторы. Называется сделали укольчик, а потом говорят, а "ширка подорожала"(((
Как всегда мне везет в таких делах не прошло и полугода)))), приходит смс, что мне увеличать количество минут и смс, и попросят платить немного больше)))
Написла им письмо, и получил очень веселый ответ.
Мое письмо:
13 березня мені надійшло смс зі змістом, що мені збільшують кількість хвилин в місяць до 5000, та кількість смс до 500.
Я тільки нещодавно перйшов на контрактне підключення, і кількість послуг мене більш ніж влаштовує.
Тому я заявляю свою відмову від вашої пропозиції по збільшенню кількості послуг, та збільшення вартості оплати з 15 до 20грн.
Будь яку відповідь прохання надавати письмово за адресою:...
Ответ Life: - ответ просто шикарный, такое ощущение, что обратился к политику и поговорили не о чем))))
Доброго дня, Вас вітає оператор life:).
Дякуємо за звернення.
Геннадій, оператор life:) регулярно працює над покращенням тарифних планів, що пропонуються абонентам. По причині того, що багато користувачів тарифного плану «Супер life:) 20» вносили побажання збільшити кількість хвилин/SMS для безкоштовного спілкування в мережі, тому що 3000 хвилин і 300 SMS недостатньо, поточні зміни були введені оператором на основі прохань користувачів з метою надання своїм абонентам можливість спілкуватися більше, в зв’язку з цим була збільшена абонентська плата всього на 5 грн. Після змін Ви можете отримувати 5000 хвилин і 500 SMS для відправки на life:) в рахунок абонентської плати.
У випадку додаткових запитань Ви завжди можете зателефонувати до наших представників за номером 5433 (для абонентів life:) і Вам обов’язково допоможуть. Якщо для Вас більш зручно отримувати інформацію онлайн - пропонуємо Вам з'єднатися з представником інформаційно-консультаційного центру за допомогою каналу чат. Для цього Вам достатньо натиснути на картинку нижче.
Ви можете телефонувати нам 24 години на добу, 7 днів на тиждень за номером 5433 (клієнти мережі life:) безкоштовно) або за номерами 0 800 20 5433 та 044 233 63 63
А також Ви маєте можливість задати будь-яке запитання, стосовно life:), в режимі он-лайн.
Задати питання он-лайн
Сервісна служба life:)
Отвечаю:
Ви листи читати вмієте?
Я вже прочитав вашу рекламу. Мені це не потрібно!
Прошу тариф для мене не переводити, а зробити це для тих хто звертався до вас з таким проханням!
З повагою, Геннадій
Отвечает Life: - уже по сути
Доброго дня, Геннадій, Вас вітає оператор life:).
Дякуємо за звернення.
ТОВ «Астеліт» залишає за собою право установлювати та змінювати тарифи (тарифні плани) на свої Послуги, відповідно до Закону «Про телекомунікації» від 18.11.2003 р. № 1280-IV, змінювати перелік таких Послуг, а також змінювати умови, строки проведення Акції, достроково припиняти, зупиняти термін її проведення в односторонньому порядку тощо відповідно до Умов і порядку надання телекомунікаційних послуг ТОВ «Астеліт».
Умови тарифного плану «Супер life:) 15» та його назва змінені, можливість відмовитись від змін тарифного плану відсутня.
В той же час, Ви можете змінити тарифний план на той, який для Вас буде найоптимальнішим. Оператор life:) пропонує для абонентів безліч різноманітних цікавих тарифних планів, додаткових пропозицій, акцій, які є вигідними для використання різних типів послуг. Для того, щоб запропонувати для Вас тарифний план чи акцію, які будуть оптимальними для Вас знадобиться додаткова інформація, а саме – дані про те, якими послугами Вам подобається користуватись (дзвінки в межах України, інтернет, дзвінки закордон, повідомлення і т.д.).
Детальніше ознайомитися з умовами тарифних планів, послуг і акцій можна на офіційному сайті //www.life.com.ua , а також Ви можете звернутися до представника оператора будь-яким зручним із запропонованих нижче способів, щоб отримати детальну консультацію про той продукт, який Вас зацікавив.
Якщо Ви бажаєте отримати письмову відповідь за адресою ... на Ваше звернення – достатньо написати листа на юридичну адресу компанії: ТОВ «Астеліт», 03110, м. Київ, вул. Солом’янська 11, літера «А».
У випадку додаткових запитань Ви завжди можете зателефонувати до наших представників за номером 5433 (для абонентів life:) і Вам обов’язково допоможуть. Якщо для Вас більш зручно отримувати інформацію онлайн - пропонуємо Вам з'єднатися з представником інформаційно-консультаційного центру за допомогою каналу чат. Для цього Вам достатньо натиснути на картинку нижче.
Ви можете телефонувати нам 24 години на добу, 7 днів на тиждень за номером 5433 (клієнти мережі life:) безкоштовно) або за номерами 0 800 20 5433 та 044 233 63 63
А також Ви маєте можливість задати будь-яке запитання, стосовно life:), в режимі он-лайн.
Задати питання он-лайн
Сервісна служба life:)
Вот так нас любят мобильные операторы. Называется сделали укольчик, а потом говорят, а "ширка подорожала"(((