29 вересня телевізійники Черкащини на день перетворилися на спецагентів. Мандруючи територією парку 50-річчя, вони розгадували різноманітні секретні завдання, розв’язували головоломки та шукали підказки, а ще – бігали, стріляли та просто заряджалися позитивом.
Квест «Секретні матеріали» зібрав провідних медійників. Сценарій квесту перегукувався із сюжетом однойменного серіалу а протягом динамічної гри команди, виконуючи завдання, зустрічалися із секретними агентами Малдер, Скаллі, зв'язковими... Усі завдання базувались на новинках телекомунікаційного ринку і з використанням мобільного Інтернет від «Київстар».
Своїми враженнями ділиться капітан команди-переможця «АЛЛО – завжди на зв’язку, завжди перші» Олександр Чернега, 52 роки, заступник директора інформаційно-аналітичних програм телебачення Черкаської обласної державної телерадіокомпанії:
«На мою думку, це захід, який вартий уваги. По-перше, журналісти мали змогу зустрітися зі своїми давніми друзями київстарівцями. По-друге, мали можливість за допомогою інтелектуальної гри дізнатися про новинки провідного оператора стільникового зв’язку «Київстар». І, найголовніше, використати нові послуги у своєму повсякденному житті . Адже не завжди є час дізнатися про ті чи інші новинки».
Справді динамічний та інноваційний підхід телеком оператора до подання інформації сподобався журналістам. А тест драйв нових послуг допоміг визначитись із напрямком вдосконалення інструментів для вирішення щоденних професійних робочих питань.
Юлія Баранько, 24 роки, журналіст ТРК Медіа Центр, Черкаського регіонального представництва «5 каналу»:
«Це неймовірний азарт у поєднанні з новою інформацією та ще й у нестандартній обгортці «Секретних матеріалів». Цікавим був увесь квест. В процесі гри мене зацікавила послуга «Додатковий номер», мабуть, варто спробувати встановити її на свій мобільний».
Наталія Некрасова, менеджер зі зв'язків з громадськістю ТРК ВІККА:
«Хотілося б, щоб такі заходи для журналістів проходили частіше. Квест – це чудова форма, яка нетрадиційно дає можливість познайомитися та навчитися користуватися послугами «Київстар» - «Маячок», «Смс в Контакті», «Довірена особа» тощо».
Найголовніша ж нагорода, зізнаються усі учасники, – це креативно організований відпочинок та отримання практичних навичок в інноваціях ринку телекомунікаційних послуг.
Gorod.cn.ua
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: «Київстар»