GOROD.cn.ua

Володимир Шатило розповів, як працює водієм лісовозу

 

Праця водія лісовозу непроста й супроводжується низкою щоденних складнощів. Від третини до половини шляху вони долають бездоріжжям. Окрім багнюки, пісків та глибокого снігу взимку на шляху трапляються пеньки, завали та інші перепони. Новачки часто блукають у лісі, а при роботі в автономному режимі зворотній шлях зазвичай доводиться шукати самостійно. Та вони не бідкаються на обставини, возять ліс й забезпечують роботу нижнього складу.


Володимир Шатило готується до виїзду на ділянку

- Сьогодні у нас працюють п’ять лісовозів з маніпуляторами і два без, ще на одну машину маніпулятор встановлюється саме зараз. Є резерв із хлистовозів та поки задіяний лише один. Отак силами восьми машин забезпечуємо підвоз сировини для нижнього складу й відвантаження продукції на промскладах. Водії лісовозів, окрім того, що високопрофесійні та досвідчені спеціалісти, ще й дуже витривалі та урівноважені люди. Бо їхня праця дійсно складна. Півроку працюють в режимі короткого дня, коли півзміни минає у світлі фар. Бажаючих сісти за кермо лісовоза чимало, проте більшість просто не витримують, - розповів директор нижнього складу Микола Заєць.

Володимир Шатило працює водієм лісовозу вже більше десяти років, а на нижньому складі понад двадцять. Щодня робить два рейси на ділянки, з кожного привозить до 25 метрів кубічних лісу. Кілометраж різний – від 10 до 45 кілометрів в один бік. Сам вантажить і вивозить деревину, при цьому як і всі колеги долає бездоріжжя, сніги, багнюку. Каже, влітку працювати легше, проте допікають комарі та спека.

- Окремо хочу відзначити взаємодопомогу серед лісівників. Непередбачувані ситуації
трапляються нерідко і якщо щось трапилось, головне – знайти зв'язок! Тоді тебе виручать, витягнуть і допоможуть. Та, іноді, по той самий зв'язок доводиться йти пішки чи видиратися на дерево, - усміхнувся Володимир Миколайович.

А ще, добрих півроку водіям лісовозів, особливо з навантажувачами-маніпуляторами, доводиться працювати в умовах, коли все довкола сире, вогке й, відповідно, слизьке. Проте вони не бідкаються на долю чи умови праці – ритмічно возять сировину на переробку. Буває, що й ночують у лісі, але це вже в режимі форс-мажорних обставин.

Отак, познайомившись із специфікою роботи, починаєш по-іншому ставитись навіть до поліна чи штахетини на паркан, розуміючи, якою працею вони дістаються до споживача.

Джерело: Новини "Городнянщини"

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: водій, лісовоз, Шатило