Головний біль ЧТУ і чернігівців – старі тролейбуси
Понедельник, 19 Марта 2018 15:01 | Просмотров: 4912
Зважаючи на часті скарги стосовно роботи тролейбусів, зокрема й випадки, коли струмом вражало людей, які їхали в електротранспорті, в Чернігівському тролейбусному управлінні організували «екскурсію» для журналістів. Мета – показати який сьогодні технічний стан тролейбусного парку.
Дмитро Лавренюк, який без місяця два роки очолює Чернігівське тролейбусне управління, провів екскурсію для журналістів, пояснив причини проблем з тролейбусами і, відповідно, скарг на них у пасажирів.
Основна біда – вік транспорту і його зношеність. Зі 100 наявних тролейбусів 74 вже відпрацювали свій ресурс, хоча і досі виходять на маршрути. 20 тролейбусі на сьогодні не працює взагалі. Найстаріші тролейбуси – старі ЗіУ-682, більшість з яких виготовлені ще в 1986-1992 роках. В місто на маршрути виїжджає їх найбільше – 42 (11 неробочі). Друге місце за кількістю на дорогах займають ЮМЗ Т2, які в більшості 2002 та 2006 року випуску – їх сьогодні на маршрутах 20 (5 не робочі). Решта – це ЛАЗ Е183D1 2008 року та Еталон БКМ-321 2012 року та Еталон Т12110 «Барвінок» придбані в 2016-2017 роках.
Про зношеність і нестачу тролейбусів говорить і диспетчер ЧТУ, яка випускає тролейбуси на маршрути. Тільки сьогодні зранку кілька машин на маршрутах вийшли з ладу, а замінити їх нічим – в парку вільної і справної техніки не залишилось.
Тролейбуси які виходять з ладу а маршруті замінити нічим
Таких тролейбусів ЗіУ - найбільше. Вони ж і найстаріші
В першу чергу заміни потребують найстаріші тролейбуси ЗіУ-682, яких найбільше. Вони найбільш зношені, на них найбільше скарг і їх же найбільше на дорогах – 42 з 80. Але прибрати їх сьогодні з маршрутів немає можливості – нічим замінити. От і виходить, що краще погано їхати ними, ніж добре стояти на зупинці…
Пояснили в ЧТУ і причини ударів струмом пасажирів – кілька таких випадків було цієї зими. За словами Віталія Шибирина, начальника служби ремонтного цеху, причини цього теж криються у зношеності техніки. З транспортного парку тролейбуси виходять справними, на виїзді з воріт проходять перевірку щодо витоку струму. А от на вулицях все змінюється – в старих тролейбусах ЗіУ все високовольтне обладнання знаходиться під кузовом і коли на старі дроти потрапляють сіль і вода струм починає проходити на корпус тролейбуса і дійсно може вдарити пасажирів які торкаються металу. Щоб цього не відбувалося сходи в цих тролейбусах нині вкривають гумовими накладками.
Вирішити частково проблему з тролейбусами вже цього року може купівля нових машин. ЧТУ планує взяти кредит і придбати 40 нових тролейбусів. Всі погодження від міської влади на це, за словами керівника ЧТУ Дмитра Лавренюка, вже є.
В той же час очільник управління говорить, що на сьогодні є більш перспективний транспорт – електробуси. Їм не потрібні дроти, на одному заряді вони проїжджають близько 300 кілометрів (тролейбусні маршрути Чернігіва - близько 280 кілометрів, можна встановити пункти підзарядки на кінцевих зупинках), на заряджання акумуляторів потрібно близько 1-1,5 годин. І якщо 1 кілометр дороги тролейбуса коштує 3 гривні 20 копійок, то в електробуса – менше гривні. Але проблема в їх вартості, яка значно вища ніж у тролейбусів…
10-ка готується до виходу на маршрут
Про монетизацію компенсацій за перевезення пільговиків поки мова не йде...
Ікони є не лише в транспорті
Деякі тролейбуси після капітального ремонту ще повернуться на вулиці
В цеху холодніше ніж на вулиці, зігрітися можна лише так
На перерву
В ремонтному цеху є раритетні речі, як цей автомат для води
Таке сусідство...
В цих тролейбусах проводять ремонт електрообладнання
Унікальний тролейбус Київ-11У, можливо єдиний з тих, що залишились в Україіні. Був пересувною столовою, а після ремонту може стати музейним чи екскурсійним
Старий тролейбус
І новий
Про техніку безпеки забути важко
Хлопці, які повертають до життя старі тролейбуси
Той самий прилад, який перевіряє витік струму в старих тролейбусах. В нових - вся електроніка в середині салону
Gorod.cn.ua
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.