Комунальне підприємство «Дільниця з контролю за благоустроєм» Чернігівської міськради оголосило війну рекламним скріпкам.
Ці переносні залізні рекламні «плакати» доводиться обходити, подорожуючи пішки тротуарами центральних вулиць Чернігова. Особливо біля так званих «офісних центрів». Комусь «по-' щастило» й перечепитися через такі «скріпки». До того ж хаотичні скупчення реклами просто псують вигляд міста.
І ось розчистити ці «авгієві стайні», чи то пак скупчення рекламних залізяк, взялися комунальники з величезними кусачками по металу під чуйним керівництвом Артема Стаха - начальника комунального підприємства (КП).
Оскільки це залізяччя - все ж таки чиєсь майно, то просто забрати його не годиться.
«Після відшкодування витрат на їхній демонтаж «скріпки» будуть повертатися власникам», - зазначають в КП. Виходить, слід сплатити своєрідний «викуп».
Невже у дільниці з благоустрою вирішили нарешті навести лад з цими докучливими скріпками, що вже багато років заважали ходити й милуватися архітектурою? Якби ж то так. А є й інша версія причин активності КП в цьому напрямку.
Міськвиконком рішенням від 21 квітня заборонив розміщення тимчасових виносних рекламних конструкцій на зеленій зоні, тротуарі, вздовж проїжджої частини. Самі ж представники КП стверджують, що «відповідно до Закону України «Про рекламу» розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах провадиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад».
Отже, пан Стах, мабуть, впритул візьметься за видачу дозволів на оті «скріпки». А дозволи у нашій-то державі, та ще й дозволи підприємцям... Самі розумієте, панове, що то таке. До того ж Артем Стах - людина досвідчена. Раніше він вже видавав дозволи підприємцям, будучи начальником управління торгівлі Чернігівської міськради, доки не був затриманий у серпні 2009 року за підозрою в отриманні хабара. Втім, відповідні органи справу до логічного завершення тоді не довели.
Іван Ковтун, тижневик «Чернігівщина» №25 (529)
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: реклама, скріпки, «Чернігівщина», Іван Ковтун