GOROD.cn.ua

Заступник Міністра оборони України провів виїзний прийом громадян

У Чернігові, у Регіональній громадській приймальні Міністра оборони України, виїзний прийом громадян з особистих питань провів заступник Міністра оборони України – керівник апарату Петро Мехед.



Переважна більшість відвідувачів порушили питання щодо демобілізації та ротації військовослужбовців окремих мотопіхотних батальйонів сформованих на Чернігівщині, виділення земельних ділянок учасникам антитерористичної операції на сході України, надання статусу учасника бойових дій, порядку укладання контракту для проходження військової служби та соціального захисту військовослужбовців.

Загалом, у Чернігові до Петра Мехеда звернулися 23 особи. Частина проблемних питань, які озвучили громадяни, була вирішена на місці.

Так, жінки ініціативних груп, що представляли інтереси 41-го та 13-го окремих мотопіхотних батальйонів ЗС України, порушили питання демобілізації бійців, які відслужили річний термін в зоні АТО. Як повідомив жінкам заступник Міністра оборони – керівник апарату Петро Мехед, упродовж квітня – травня відбудеться планова ротація особового складу підрозділів, які рік виконували завдання на сході України. Зараз вони підпорядковуються керівництву АТО. Тому він запевнив, що у визначені терміни, як тільки пройде заміна, вояки-герої повернуться до своїх сімей. А військовослужбовцям, які виявлять бажання служити й надалі, буде запропоновано укласти контракти.

Крім цього, жінки піднімали питання щодо звільнення чернігівських вояків, які перебувають в заручниках у сепаратистів. Заступник Міністра оборони – керівник апарату зазначив, що ця робота триває щоденно і поступово вирішується.

– Питання про звільнення з полону бійців з Чернігівщини, я тримаю на особистому контролі, – наголосив Петро Мехед.

Підсумовуючи прийом громадян у Чернігові, заступник Міністра оборони України – керівник апарату Петро Мехед визначив завдання представникам оперативного командування «Північ» та керівництву Чернігівського обласного військового комісаріату. Зміст їх наступний – робити все можливе, аби не заганяти будь-яке звернення, заяву чи скаргу в глухий кут, а вміти слухати людей, проводити переконливу та роз’яснювальну роботу керуючись законами.

– Саме таку позицію і демонструє вітчизняне оборонне відомство, – підсумував Петро Мехед.

Олег Сушинський

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.


Теги: Міністерство оборони, Петро Мехед, прийом громадян