GOROD.cn.ua

Чому CRM-система потрібна кожному бізнесу

 

Мережею ширяться чутки про те, що CRM-системи потрібні лише великим корпораціям, а малий бізнес зовсім їх не потребує. Насправді, це не так. SITNIKS CRM - це передова українська CRM-система, яка пропонує широкий спектр функцій для автоматизації процесів та має потужні аналітичні інструменти. Сучасна система оптимізована для Instagram-бізнесу, маркетплейсів та продажів у чатах, а можливості інтеграції зі сторонніми сервісами дозволяють забезпечити зручний та швидкий процес здійснення продажів. Сьогодні ми розвіємо всі міфи та переконуємося, що CRM-система потрібна кожному!



Переваги SITNIKS CRM для бізнесу:

1. Зручність та доступність.

SITNIKS CRM є максимально зручною у використанні, має простий інтерфейс, легкий доступ до всіх функцій та можливість замовити додаткове навчання для опанування всього функціоналу. Також, система пропонує гнучкі тарифи та доступну вартість, яка підійде для будь-якого бюджету.

2. Фінансовий контроль.

CRM-система дозволяє провести інтеграцію з обліковими системами та відстежувати витрати і доходи компанії. Переглянути транзакції по кожному замовленню? Легко! З SITNIKS CRM фінансовий облік займає менше 1 хвилини!

3. Автоматизація взаємодії зі споживачами.

Якщо менеджери вашого магазину щоденно обробляють 100+ - це не ок! Автоматизація допомагає уникнути ручного втручання під час відповідей на повідомлення, оформлення замовлень, створення ТТН, розсилок, звітності та ін. Це сприяє підвищенню продуктивності співробітників та знижує стрес на робочому місці.

4. Інтеграція з платіжними сервісами та службами доставки.

Інтеграція SITNIKS CRM з поштовими службами (Нова Пошта та Укрпошта) поліпшує процес доставки товарів, дозволяючи ретельно стежити за замовленнями та автоматично сповіщати покупців про статус посилки. А модуль Sitniks Pay - це справжній рятівник для тих, кому набридло вручну відстежувати транзакції та мріє нарешті забути про плутанину в платіжках. Інноваційний платіжний інструмент для вашого бізнесу - це Sitniks Pay.

5. Керування складом.

CRM-система дозволяє керувати запасами на складі завдяки автоматичному відстеженню залишків товарів та точному обліку запасів. Система може сповістити про дефіцит певного товару, що допомагає уникнути нестачі та оптимізує склад.

6. Безпека транзакцій.

90% користувачів схильні співпрацювати з тими компаніями, що мають прозору систему транзакцій та не вимагають введення особистих даних. SITNIKS CRM здійснює автоматично перевірку кожної транзакції, щоб захистити дані та уникнути шахрайства.

Як CRM-система допомагає зростати малому бізнесу:

SITNIKS CRM - це сучасне рішення, що відкриває компаніям різного розміру двері до успіху та високих прибутків. Інтеграція з соціальними мережами, платіжний модуль, централізація даних та автоматизація - це те, що потрібно вашому бізнесу! Скористайтесь безкоштовним пробним періодом (14 днів) та самостійно переконайтесь у перевагах продукту.

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.