GOROD.cn.ua

Маршрутки Чернігова перейшли на диференційований тариф. Які перші результати?

 

Значно збільшилась кількість оплат транспортними картками. Чернігівці активно використовують безоплатну пересадку протягом пів години у громадському транспорті. 9 березня у Чернігові запрацював диференційований тариф з оплати за проїзд у автотранспорті. Одна з основних цілей якого - перейти до безготівкової оплати. У транспортній компанії, яка виконує функції оператора автоматичної системи обліку та оплати проїзду в Чернігові продемонстрували журналістам цифри змін.



Артем Тарасенко керівник Чернігівської транспортної компанії:

- Лише третина користувачів громадського транспорту м.Чернігів користується готівкою і дві третини - це безготівкова форма оплати. Чернігів найкраще показує динаміку збільшення користувачів транспортними картками. В Чернігові серед 65% користувачів, які розраховуються безготівковою формою розрахунків, 55 - транспортними картками і 10 - банківські картки.
Особисто я не розраховував на ті результати, які ми отримали. Вони перевершили всі мої очікування. За перший тиждень, тобто з 9 по 16 березня маємо наступні цифри: 280 тисяч транзакцій були транспортними картками і 16 800 було безкоштовних пересадок, це близько 6 відсотків.


Нагадаємо, з 9 березня їздити за готівку у громадському транспорті Чернігова стало дорожче. Підвищилася ціна і за умови оплати банківськими картками, а от для тих, хто використовує транспортні картки ціна залишилася попередньою, ще й додався бонус - безоплатна півгодинна пересадка.

Використання безоплатної пересадки показує, що ті мікрорайони, де менше маршрутів активніше її використовують і мають змогу доїхати кількома автобусами, заплативши 1 раз. Наприклад, показовий в цьому питанні молодіжний район, який тільки розбудовується (район вул.Єськова) і який має тільки один 37-й маршрут, показує, що пересадка необхідна. На цьому 37-му маршруті - найбільша кількість пересадок - 7.5%.

Приємна новина, для тих, хто хотів безоплатну пересадку в різних видах транспорту. Вона вже працює. З автобуса можна пересісти в тролейбус і навпаки. Якщо пересадка не спрацювала, пасажири можуть звернутися до транспортної компанії. Поки таких звернень було близько 20-ти. Скоро у користувачів карток з'явиться електронний кабінет. Зараз цей кабінет на етапі тестування. Там можна буде подивитися всю історію своїх поїздок, починаючи з 2018 року, коли почали впроваджувати електронний квиток у Чернігові. Зараз відбувається синхронізація даних.

Зараз найрозповсюдженішим звернення до оператора є те, що транспортна картка пошкоджена. Не фізично. На ній руйнуються дані.

Джерело: телеканал "Дитинець"

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: транспорт, картки, Тарасенко