Секрети популярності радіо
Четверг, 16 Ноября 2023 15:07 | Просмотров: 1651
АКТУАЛЬНО В сучасну цифрову епоху де-хто пророкував швидке зникнення радіо і заміну його іншими форматами отримання інформації та прослуховування музики. Але ж ні! Воєнні дії в Україні вкотре продемонстрували цінність радіо як джерела достовірної інформації, а після деокупації областей України місцеві радіостанції змогли утримати свої аудиторії, і навіть більше – привабити рекламодавців. Не є виключенням у цій галузі й Чернігівщина.
Почути радіо під час війни
У часи Другої світової війни формат радіо звернень був популярним у багатьох країнах. У Великобританії в той час, приміром, до нації зверталися король Георг VI і прем'єр-міністр Вінстон Черчилль. Ці звернення допомагали підтримувати бойовий дух, як воїнів, так і тих, хто перебував у тилу.
Провідну роль радіо ми відчули і під час окупації Чернігівщини.
Чернігівка Тетяна розповідає, що з родиною опинилися в селі під Черніговом. У їхній населений пункт зайшли орки, а поблизу постійно точилися бої. Тривалий час місцеві ховалися в погребі, але новини намагалися дізнатися з радіо – в телефоні наскільки це було можливим та через радіоприймач – ловили доступні станції, аби дізнатися, що відбувається.
Інша чернігівка Ольга говорить, що всі слухали радіо в підвалі багатоповерхівки під час облоги обласного центру навіть в умовах відсутності електрики. Це було джерело об’єктивної інформації, адже новини по радіо оприлюднювали з офіційних джерел. І ніхто не заперечував, що радіо голосно звучить.
Чернігівська журналістка Ірина, яка перебувала в пасивній окупації в Любечі, теж наголошує на важливості радіо як джерела інформації. “Спочатку з сестрою ми постійно моніторили соцмережі, слухали марафон новин, а коли зникли електрика і зв'язок, то намагалися зловити радіостанції в автомобілі, аби дізнатися, що відбувається в країні та області”, – ділиться вона. А її матір в іншому населеному пункті теж постійно слухала радіо, особливо чекала повідомлень від керівництва області та Чернігова, адже їхні звернення вселяли надію, давали сили морально триматися і вірити в Україну та ЗСУ.
Популярні радіо на будь-який смак
У нашому місті беззаперечним лідером радіомовлення залишається «
Чернігівська Медіа Група», що працює на медіаринку з 1997 року та представляє 9 радіостанцій: «Хіт FM», «Наше радіо», «Мелодія FM», «Radio Relax», «Радіо Roks», «Байрактар», «Люкс», «Shanson», « DJ FM». Кожна з цих радіостанцій має свою аудиторію, власний портрет слухача, однак лідерами упродовж років в обласному центрі Чернігівщини є радіостанції «Хіт FM» і «Люкс FM». Приміром, слухачами
«Хіт FM» 104,7 fm є чоловіки і жінки, віком від 20 до 45 років із різним рівнем доходів. Це активні сучасні люди, які цікавляться модними трендами, новинками в різних сферах життя, бажають завжди тримати руку на пульсі сучасності.
А ось
«Люкс FM», що звучить на частоті
105,4 fm, має інший портрет слухача і цільову аудиторію. Це активні новатори з середнім рівнем доходу, молоді люди віком 25-32 роки. Водночас радіостанція є популярною серед молоді 18-24 років. До речі, в ефірі «Люкс FM» лунають сповіщеннявідміни повітряних тревог. І в межах країни ці радіостанції мають домінуючі позиції в ефірі.
Радіо
«Байрактар» на частоті
107,2 fm – це музика української перемоги! «Байрактар» позиціонує себе як радіостанція безпрецедентного українського спротиву. Це радіо для кожного українця, котрий воює, стоїть на блок-постах, лікує, рятує, готує, прибирає, возить, носить, гасить пожежі, співає, говорить, пише, молиться, чи просто тихо вірить в ЗСУ та Україну.
«Наше радіо» доступне на частоті
104,3 fm, мабуть, найбільш перевірене часом і людьми радіо країни, адже воно в українському ефірі вже понад 20 років! Цільова аудиторія: здебільшого чоловіки і жінки 27-50 років із середнім доходом і вище. В аудиторії слухачів переважають чоловіки – 60%. Це сучасні активні люди, які цінують комфорт, свободу, мобільність і якісну музику.
«Радіо Roks» 107,7 fm - найбільшу частину шанувальників цієї радіостанції становлять чоловіки, віком від 25 до 50 років. Їхній рівень доходів – середній і високий. Вони впевнені в собі і з лідерської життєвою позицією. Це керівники, фахівці вищого класу та підприємці.
Радіо
«Shanson» 106,8 fm кардинально змінило свою концепцію. Сьогодні тут звучить виключно український та закордонний шансон, кращі виконавці з Європи та Америки (шансон тільки зарубіжний: Патрісія Каас, Джо Дассен.) Музичний формат станції - пісні, заспівані душею, а її аудиторія поєднує чоловіків та жінок у віці 35-60 років.
Радіостанція
«Radio Relax» 101,3 fm у своїй цільовій аудиторії об'єднують жінок і чоловіків у віці 25-40 років. Це справжні жителі «великого міста» – люди, які звикли користуватися благами сучасного мегаполісу та постійно відвідують салони краси, фітнес-центри та тощо. Ця аудиторія є достатньо платоспроможною. Слухачі радіостанції, як правило, люди з вищою освітою, які мають постійну добре оплачувану роботу.
«Мелодія FM» на частоті
106,3 fm приваблює на свої хвилі людей найчастіше середнього віку – чоловіків і жінок від 30 до 50 років. Радіостанцію навряд чи вийде назвати молодіжною.
А
«DJ FM» 101,8 fm навпаки пропонує своїм слухачам сучасну клубну електронну музику, що заряджає енергією, позитивом і хорошим настроєм у будь-який час доби. Слухачами «DJ FM» від 25 до 40 років, в аудиторії 63% чоловіків та 37% жінок із середнім і вище рівнем доходів. Вони є активними покупцями і споживачами.
Радіо – це не тільки про цікавий фон під час відпочинку, дороги чи проведення часу, а й значні можливості розповісти про себе, свої товари чи послуги. Переваги реклами на радіо очевидні насамперед через охоплення величезної аудиторії. Радіостанції, з якими працює «Чернігівська Медіа Група», мовлять на Чернігів, Суми, Ніжин.
«Чернігівська Медіа Група» пропонує доступні і вигідні ціни для реклами на радіо. До того ж, виготовлений аудіоролик з часом можна адаптувати до нових умов і використати повторно. Менеджери з реклами компанії працюють з індивідуальним підходом, кожному клієнту підберуть і порадять якнайкращий вибір радіостанцій, максимально розрахований на його потенційну аудиторію споживачів.
Загалом фахівці з реклами пропонують удосконалювати канали комунікації зі своїми потенційними клієнтами і партнерами, вигідно поєднуючи рекламу на радіо з публікаціями на сайтах, у соціальних мережах. Цей тандем – інформаційно ідеальний! По-перше, інформація про вас прозвучить на радіо, що стане своєрідним гачком для зацікавлених, по-друге, вони зможуть знайти вас за пошуком у мережі Інтернет, адже відомо, що в такому потужному інформаційному потоці ніхто з нас уже давно не запам'ятовує номерів телефонів і адрес.
З будь-якими питаннями можна звернутися за адресою:
пр-т Перемоги, 114 або за телефонами (0462) 653-653, (066)164-29-13. Спеціалісти «Чернігівської Медіа Групи» порадять, як найкраще вам розповісти свій бізнес, аби бути помітним і стати відомим у нашому регіоні і не тільки.
Пророцтво щодо зникнення радіо не справдилося. Навпаки – всі ще раз зрозуміли його непроминущу цінність під час надзвичайних подій.
Gorod.cn.ua
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.