Viber - це популярний месенджер, який використовують мільйони людей по всьому світу. Це також ефективний інструмент для бізнесу, за посиланням hicell.com/uk/products/Viber/ можна дізнатися як його використовувати для просування товарів та послуг. У цій статті ми розглянемо покроковий план створення та запуску масової Viber розсилки.
Етап планування включає в себе декілька наступних підетапів:
Перш за все, вам потрібно визначити мету Viber розсилки. Чи ви хочете залучити нових клієнтів, збільшити продажі, підвищити лояльність клієнтів або провести маркетингову кампанію? Якщо ви маєте чітко сформульовану мету, ви зможете краще спланувати свою Viber розсилку.
Після того, як ви визначили мету своєї Viber розсилки, вам потрібно визначити свою цільову аудиторію. Вік, стать, інтереси, освіта та доходи - це ключові фактори, які варто враховувати при визначенні своєї аудиторії.
У Viber є два типи розсилок: масове розсилання повідомлень та Viber-бот. Вибір залежить від мети та бюджету кампанії. Якщо вам потрібно надіслати більше повідомлень, ви можете скористатися масовою розсилкою, у цьому найкраще допоможе спеціальний сервіс масових розсилок, детальніше про Hicell: це сервіс розсилки повідомлень для бізнесу, який має безліч суттєвих переваг.
Підготовка здійснюється через наступні пункти:
Після визначення мети та цільової аудиторії необхідно зібрати контакти.
Після визначення цільової аудиторії необхідно створити список отримувачів для вашої Viber-розсилки. Цей список може бути зібраний зі своєї бази клієнтів або куплений у спеціалізованих компаніях. Важливо пам'ятати про дотримання вимог GDPR та отримання згоди від клієнтів на отримання Viber-розсилок.
Для успішної Viber-розсилки необхідно мати якісний та цікавий контент. Він може складатися з тексту, зображень, відео, анімації тощо.
Після підготовки контенту необхідно створити шаблон повідомлення для вашої Viber-розсилки. Ви можете використовувати різні типи повідомлень, такі як текстові, зображення, відео тощо.
Для автоматизації процесу розсилки та взаємодії з клієнтами можна використовувати Viber-бота. Він дозволяє автоматично відповідати на запити клієнтів, відправляти повідомлення та проводити опитування.
Після налаштування Viber-розсилки та підготовки контенту, необхідно запустити кампанію, у цьому допоможе сервіс розсилок для бізнесу. Якщо Ваші підписники вже наявні, ви можете надіслати рекламне повідомлення. Якщо підписників ще немає, необхідно розпочати рекламну кампанію з привабливої пропозиції, яка допоможе привернути увагу цільової аудиторії та залучити її до підписки на Ваші повідомлення через сервіс відправки повідомлень.
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.