Без світла та стаціонарного телефонного зв'язку. Працівники Чернігівської філії АТ «Укртелеком» роз'яснили, чому абоненти у період відключень не можуть скористатися стаціонарними телефонами.
Людмила Бекешко провідний спеціаліст з продажів та обслуговування Чернігівської філії АТ «Укртелеком»:
- Це може бути пов'язано, з тим, що на станції не витримують батареї. Вони певний час витримують, а потім акумуляторні батареї не працюють, бо розряджаються і відповідно не працює стаціонарний телефон. Якщо довго не буде світла, скажімо більше 4 годин, то батареї розряджаються і телефони не працюють.
Зараз ми впроваджуємо нову технологію - оптичний інтернет, який буде працювати, навіть якщо світло пропадає. Якщо клієнт підключить свій модем
до пауербанку, то інтернет буде подаватися.
ТК "Прилуки"
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: Укртелеком