17 лютого на підпис Президента України було передано закон «Про перехід на електронні трудові книжки». Верховна Рада прийняла його у другому читанні 5 лютого 2021 року. Тож, коли будуть введені електронні книжки, як це вплине на нарахування пенсії. Про це в студії говорили з Олексієм Сорокіним, заступником начальника управління інформаційних систем та електронних реєстрів Пенсійного фонду в області.
00:00 – Вступ
00:35 – Що таке електронні трудові книжки?
01:51 – Їхня перевага над паперовими.
03:00 – Коли почнуть діяти електронні трудові книжки?
04:45 – Скільки триватиме перехідний період? В чому його особливості?
07:05 – Чи буде враховуватись у стаж термін навчання у виші?
08:06 – Чи всі застраховані особи наразі мають електронні книжки?
08:35 – Яка інформація має міститися в електронній трудовій книжці?
09:50 – Як наявність трудової книжки впливає на процедуру виходу на пенсію?
11:34 – Як можна оформити електронну трудову книгу і хто це має робити?
13:05 – Чи матиме людина доступ до своєї електронної трудової книги?
14:34 – Як виглядає електронна трудова книга та як знайти її на сайті.
18:24 – Якщо людина знайшла неточність - як її виправити?
19:24 – Достовірність поданої інформації.
21:07 – Безпека даних.
21:48 – Як підтвердити стаж роботи в компанії, якщо її вже кілька років як не існує?
UA: Чернігів
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.