У транспортній мережі Чернігова більше не буде 2, 9, 14, 22, 24А маршрутів. Питання про доцільність їх функціонування заслухали під час засідання координаційної ради з питань організації транспортного забезпечення населення Чернігова.
Олександр Рижий, начальник Управління транспорту та зв’язку ЧМР: «Управління 3 роки поспіль оголошувало конкурс, але бажаючих не було і Управління не знайшло бажаючих, тому ми зробили інші маршрути, які були трошки відрізнені, але закрилось питання сполучення населення, яке користувалось даним напрямком».
Оскільки перевізники на чисельних конкурсах не виявили бажання обслуговувати маршрути, довелося міняти інші, аби забезпечити потребу населення в транспорті. Так, зокрема 1-й маршрут з липня 2020 року курсує малим Проспектом і дістатися до навчальних закладів тут стало зручніше. До прикладу, до чернігівського навчально-реабілітаційного центру №2 чи центру медико-соціальної реабілітації людей з інвалідністю.
Управління транспорту також зробило реєстр зупинок громадського транспорту.
Олександр Рижий, начальник Управління транспорту та зв’язку ЧМР: «Привести до ладу зупинки, які знаходяться у місті. Тобто провести таку собі аналітичну складову зупинок. А також перейменувати їх до відповідності з назв вулиць».
Проте оскільки багато зупинок в промислових зонах, або там, де адресу визначити важко, реєстр доопрацюють GPS-координатами.
На транспортній раді також затвердили зміни до маршрутів. Вони так вже курсували в порядку експерименту, тепер же ввійдуть офіційно в транспортну мережу Чернігова. Це 1-й маршрут (Епіцентр – дачі «Новий Білоус»), 15-й (Забарівка – пляж «Золотий берег»), 36С знову стане просто 36 і їздитиме від залізничного вокзалу до дач в Жавинці, 43 (Олександрівка – вулиця Старобілоуська) та 47 (залізничний вокзал – дачі «Якубівка»).
Підняли питання під час засідання і про необхідність підрахунку пасажиропотоку.
Олександр Рижий, начальник Управління транспорту та зв’язку ЧМР: «Підрахунок пасажиропотоку потрібно проводити практично кожен рік, тому що місто росте, розвивається, змінюються точки притяжіння відповідно змінюються маршрути. Для того, щоб краще зробити маршрутну мережу, забезпечити краще сполучення, - потрібно проводити завжди цю аналітику. А якщо враховувати, що більш конкретно рахувалося в 2013 році, потім управління перераховувало в 2017 році і кожен рік помаршрутно перераховувало, то це не дає повної картини, яка є на сьогодні в транспорті. Плюс ми розуміємо, що працюємо в карантинних обмеженнях, тому треба зрозуміти дійсно кількість того рухомого складу, який потрібно, щоб забезпечити населення перевезенням».
Це питання детальніше мають розглянути на наступному засіданні.
Сюжет телеканалу «Дитинець»
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.