Працівники ЧТУ проводять діагностику нових тролейбусів місцевого виробника.
За кошти міського бюджету транспортний парк комунального підприємства має поповнитися новими «Барвінками». Цього року процедура закупівлі нової техніки для ЧТУ затягнулася і на це були певні причини.
Руслан Ємець, керівник КП «ЧТУ» ЧМР: «Ми оголошували кілька разів тендерну процедуру закупівлі тролейбусів, але вони не відбулися, тому що не було достатньої кількості учасників. Тому ми перейшли до так званої переговорної процедури. Отримали від компанії «Еталон-лізинг» комерційну пропозицію».
Згідно з нею місцевий автозавод має поставити на підприємство до кінця жовтня 5 низькопідлогових тролейбусів. Саме низька ціна та бажання підтримати місцевого виробника. Бо це робочі місця та податки до бюджету, лягли в основу рішення щодо закупівлі саме цих тролейбусів.
Руслан Ємець, керівник КП «ЧТУ» ЧМР: «Цього року ми купуємо тролейбуси вартістю 4 мільйони 790 тисяч. А, наприклад, європейський тролейбус в схожій комплектації – чеська «Шкода» - коштує приблизно 10 мільйонів. На жаль, якістю українські тролейбуси, рівно і чернігівські, значно поступаються європейським тролейбусам. Але ж і вартість приблизно в два рази менша за одиницю».
За останні 5 років коштом бюджету міста придбано 32 нових рогатика. За попередньої влади, лише 2. Це фактично третина всього транспортного парку комунального підприємства. З 97 одиниць сьогодні тут у робочому стані 80. При цьому майже половина з них уже відпрацювала свій ресурс. Тож нові тролейбуси чернігівському комунальному підприємству дуже потрібні, запевняє Володимир Круголь.
Володимир Круголь, водій тролейбуса: «Потрібно їх не 5, а більше. Набагато більше. Тому що ЧТУ за конкуренцією не справляється з приватними перевізниками. Будемо сподіватися, що й надалі тролейбуси будуть купуватися».
Володимир за кермом уже 3 роки. І добре знає усі плюси та мінуси тих машин, які працюють у Чернігові. Він, як той лікар, хоче бачити майбутнього пацієнта поки він ще стоїть на конвеєрі. Лише у такому разі можна реально контролювати усі етапи народження тролейбуса.
Володимир Круголь, водій тролейбуса: «Ще одне з побажань заводу виробнику, щоб вони збирали тролейбуси не заздалегідь, а працівники технічної служби, які будуть надалі експлуатувати, ремонтувати, змогли відвідувати завод в процесі виробництва цього тролейбуса. Щоб ми бачили, з яких деталей він складається, які комплектуючі встановлюються чи відповідають вони тим технічним характеристикам, які були закладені в тендерній документації. Наступне побажання – прислухатися до людей, які експлуатують їхню продукцію».
Володимир хоче бачити більш зручним водійське крісло, а дзеркала огляду значно нижче, ніж вони розміщені зараз. Це дрібниці, але вони дуже важливі – як для безпеки, так і для зручності, запевняє він. Тож прийомка автомашин проводиться дуже прискіпливо – на них людям працювати, а чернігівцям їздити.
Руслан Ємець, керівник КП «ЧТУ» ЧМР: «Тролейбуси чернігівського виробництва мають гарантію 1 рік. Протягом цього терміну Чернігівський автозавод надає повну підтримку і допомогу в ремонті машин. Також плюс, що підприємство знаходиться саме в місті Чернігові, тому що і після закінчення гарантійного періоду, ми досить часто звертаємось на підприємство і отримуємо допомогу в обслуговуванні».
2 із 5 тролейбусів уже пройшли певну експертизу. Виявлені під час обкатки недоліки мають усунути на автозаводі.
Сюжет телеканалу «Новий Чернігів»
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: ЧТУ, тролейбуси, Руслан Ємець, автозавод, «Новий Чернігів»