Увага! З квітня – послуги водопостачання та водовідведення оплачуються окремо
У зв’язку з монетизацією субсидій та веденням реєстрів отримувачів субсидій за кожною послугою окремо, з 01.04.2019 КП «Чернігівводоканал» змушене розділити розрахункові рахунки для сплати за послуги з водопостачання та водовідведення. Через що, починаючи з платежів за березень 2019 року, всі абоненти КП «Чернігівводоканал» отримуватимуть дві квитанції, які буде розміщено на одному аркуші формату А4. Звертаємо увагу на те, що реквізити для сплати за послугу водопостачання та послугу водовідведення – різні.
Форму квитанцій змінено
Розділення розрахункових рахунків для сплати за послуги з водопостачання та водовідведення потягло за собою і зміну форми самої квитанції. Перед проведенням платежів абонентам варто уважно ознайомитися зі змінами, завернувши увагу на три ключові моменти:
- Для абонентів, що споживають питну воду за нормативами споживання:
1. Найменування послуги. Відтепер одна квитанція виписується на послугу ВОДОПОСТАЧАННЯ, а друга на ВОДОВІДВЕДЕННЯ. На яку саме послугу виписано квитанцію позначено у верхній її частині.
2. Інформація про вартість послуги. В квитанції за водопостачання вказано вартість послуги на одну особу, з ПДВ. Вартість послуги залежить від тарифів, встановлених НКРЕКП для КП «Чернігівводоканал» та нормативів споживання, затверджених рішенням виконкому Чернігівської міської ради.
В квитанції за водовідведення також вказано вартість послуги на одну особу, з ПДВ. Вартість послуги залежить від тарифів, встановлених НКРЕКП для КП «Чернігівводоканал» та нормативів споживання, які відповідають нормативам на водоспоживання.
1. Реквізити платежу. Вони вказані в правій частині квитанції. Різниця у розрахункових рахунках – для водопостачання та водовідведення вони різні.
- Для абонентів, які проводять розрахунки за питну воду за приладами обліку:
1. Найменування послуги. Відтепер одна квитанція виписується на послугу ВОДОПОСТАЧАННЯ, а друга на ВОДОВІДВЕДЕННЯ. На яку саме послугу виписано квитанцію позначено у верхній її частині.
2. Інформація про лічильники води. Для послуги «водопостачання» в квитанції наведено інформацію тільки для лічильників питної води. В квитанції за водовідведення – інформація про лічильники питної та гарячої (за наявності послуги) води, через те, що обсяги стоків визначаються, як сума обсягів спожитої питної та гарячої води.
3. Реквізити платежу. Вони вказані в правій частині квитанції. Різниця у розрахункових рахунках – для водопостачання та водовідведення вони різні.
Додаткова інформація в квитанціях
Окрім основної інформації, яка стосується безпосередньо проведення оплати за надані КП «Чернігівводоканал» послуги, квитанції містять і додаткову інформацію.
Так в квитанціях на водопостачання та послугу водовідведення:
- вказано суму щомісячного платежу за договором реструктуризації боргу для абонентів, які мають заборгованість та уклали договори реструктуризації боргу;
- відображено інформацію про тарифи на послугу у разі їх зміни;
- зазначено єдиний багатоканальний номер телефону КП «Чернігівводоканал»;
- для тих, хто розраховується за послуги КП «Чернігівводоканал» за приладами обліку наведено інформацію про варіанти передачі показників лічильників води.
Окрім цього, в квитанції за березень 2019 року, згідно з постановою НКРЕКП від 30.03.2017 № 464 розміщено статистичну інформацію про споживання послуги абонентом та ключову інформацію про послуги водопостачання та водовідведення в цілому: тарифи на послуги, їх структуру, загальноукраїнську інформацію та статистичну інформацію європейських інституцій. Така інформація доводиться до абонента один раз на рік.
У разі виникнення питань щодо інформації, позначеної у квитанціях за послуги КП «Чернігівводоканал», рекомендуємо зателефонувати за безкоштовним багатоканальним номером телефону 0800 50-50-51. Обравши додаткове меню "3", ви отримаєте консультацію фахівців підприємства з усіх питань, що стосуються розрахунків за надані послуги.
Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.