Кому що, а мені - гуркало. Тобто, страхування
1 Февраля 2010 20:14
Просмотров: 3254
Метки:
страхування
«Кому що, а дурню – гуркало», - казала моя бабуся. Тобто, страхування. Тиждень вівся діалог в моєму пості на цьому сайті про страхування, тиждень я шукав інформацію різного плану на інших сайтах: відгуки, історії виплат і невиплат (других було в десятки разів більше ніж перших), аналітичні статті і т.д.
Застрахуватися, як і раніше, хочеться, але під час вивчення теми виникло питань більше, ніж знайшлося відповідей.
І причина в тому, що більша частина інформації надходить саме від клієнтів компаній. Решта – від експертів. А найглоловнішого – нема.
А тепер увага, питання: ЧОМУ ПРЕДСТАВНИКИ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ НІЧОГО НЕ ПОЯСНЮЮТЬ?
Я розумію, що для того, аби «взути» клієнта, треба дати йому мінімум інформації і напустити побільше туману. Але ж колись треба починати вести прозору роботу. Для початку розказати про об'єктивні проблеми у страховому секторі, про шляхи їх вирішення, про перспективи розвитку. Де це все?
Може в кометарях хтось з страховиків відгукнеться. А то так і залишиться громадянин з бажанням застрахуватися, але зі страхом перед невизначеністю. І страх в такий ситуації переможе.