Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » Чернігову повернуть маршрутки по 3,50?

Чернігову повернуть маршрутки по 3,50?

Напередодні сесії Чернігівської міської ради, яка має відбутися завтра, представники політичних фракцій «Самопоміч» та «Демальянс» Віктор Тарасов та Вадим Соколюк спільно з громадською активісткою, яка активно займається проблемами громадського транспорту Тетяною Романовою, провели прес-конференцію присвячену, як зазначили самі учасники, безпідставному підвищенню вартості проїзду в маршрутках. Головна питання – чи виконали перевізники всі ті зобов’язання, які взяли на себе, підписавши меморандум з міської владою, і чи справедливим є підняття вартості проїзду.


 
Почали з аналізу виконання умов меморандуму. Вони, звичайно, виконуються. Але не всіма і далеко не в тому обсязі, який передбачений. І приклади цьому Тетяна Романов а навела по всіх пунктах по багатьом з маршрутів. Система GPS-моніторину, для прикладу, мала бути встановлена до середини червня, але зробили це лише на початку серпня. Проте і до цього часу не завжди маршрутки адекватно відображаються на маршрутах, у багатьох випадках їх менше, ніж це передбачено умовами договору, особливо вдень та ввечері. Ще одне питання – уніфікована для всіх водіїв маршруток форма. Поки що це зробили лише в ЧТУ та «Таксосервіс», решта ще ніяк цю «проблему» не вирішать.  Знову ж приклад – показане сьогоднішнє фото водія в синій майці. Хоча якраз саме сині футболки, за домовленістю, мають бути форменим одягом, але ж не майки. 
 
Технічний стан теж залишає бажати кращого – з передбачених інвестиційним планом 19 нових автобусів на сьогодні, за словами Тетяни Романової, є лише 3. В тих же маршрутках, які є – багато несправностей – проржавілі до дір кузови, дахи, що течуть – приклади з сьогодення, але полагодити ці автомобілі нікому. Так само нікому елементарно прибрати в них. Проблеми тут є, причому часто в одних перевізників один маршрут більш-менш в гарному стані, інший – в незадовільному. Приклад від Тетяни Романової – ФОП Корінь, у якого 1-й маршрут нормальний, 15-й – жахливий. Ще один приклад  ставлення перевізників до стану автобусів – маршрут №25, автобуси якого навіть не прибрали, знаючи що буде перевірка з Управління транспорту.


 
Як один з показових прикладів небажання деякими перевізниками виконувати умови домовленостей з міською радою – відсутність інформації в салонах, в тому числі номерного знаку автомобіля. За словами Тетяни Романової, не зробила цього половина перевізників. Він потрібен, щоб була можливість поскаржитися на порушення. Інший приклад – ФОП Корінь, де є не тільки необхідна інформація, але, за словами Тетяни Романової,  це єдиний перевізник, який розмістив у салоні розклад руху автобусів, а це вже зобов’язує графіку дотримуватися. Роздрукувати на папері номер і причепити в салоні – для цього грошей великих не потрібно, лише бажання. А його, як видно, й немає.
 
Про порушення говорили багато, але що ж далі?
 
Головна ідея, яка звучала від усіх учасників прес-конференції – якщо міська влада бере на себе зобов’язання, то має звітувати про їх виконання чи не виконання. У даному випадку про те, наскільки виконані перевізниками умови меморандуму. Цього зроблено не було. Так само як і немає інформації про об’єми виконання домовленостей, немає критеріїв оцінки їх виконання.


 
«На мою думку, міське управління транспорту самоусунулося від виконання меморандуму» - зазначив депутат міської ради Віктор Тарасов. Після чого вказав, що є домовленість між «Самопоміччю» та «Демальянсом» ініціювати на завтрашній сесії міської ради питання про відміну чи тимчасове припинення дії рішення виконкому, яким вартість проїзду піднімалася. Тобто вартість проїзду в маршрутках має повернутися до 3,50 грн, як це було прийняття рішення, тобто до 1 квітня цього року. Підняття вартості проїзду, на думку учасників прес-конференції, можливе лише у тому разі, коли всі умови меморандуму будуть виконані. 
 
Тож завтра знову повертаємось до 3,50 грн.? Звичайно це можливо. Але чи вирішить це проблему з транспортом? Чи з’являться після цього нові маршрутки чи водії раптом стануть привітними? А згаданий меморандум, здається, є додатком до того рішення, яке збираються відмінити.

Проблема ж не тільки у вартості проїзду, а у відсутності системного підходу до організації пасажирських перевезень сьогодні і в майбутньому. «У нас немає навіть мінімального бачення того, якими буде міський транспорт через 2-3 роки» - зазначила Тетяна Романова на зустрічі. І це справді так. Адже коли є картинка того, що має бути через 5 років – вже сьогодні плануєш кроки у тому напрямку. Чи є сьогодні така картинка щодо міського транспорту у міської влади, у чиновників, які займаються транспортом міста?



 
Gorod.cn.ua

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: Романова, Соколюк, Тарасов, маршрутки, Самопоміч, Демальянс, вартість проїзду, 3, 50

Добавить в: