Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » В Україні запрацювала урядова теле­фонна лінія «Струм»

В Україні запрацювала урядова теле­фонна лінія «Струм»

 

Останній місяць, окрім військо­вої агресії росії, на перший план для українців вийшли проблеми з елек­тропостачанням. Хоча це також од­на з військових стратегій росіян — позбавити цивільне населення ком­фортних умов, щоб вони спонукали владу швидше піти на примирення. Виходи з енергетичної кризи влада шукає, однак уже зараз кожен укра­їнець має замислитись над своєю енергонезалежністю. Допомогти в цьому вирішив уряд. 20 липня він за­пустив нову гарячу лінію — «Струм» (1549). Уже із самої назви зрозуміло: саме сюди можна адресувати запи­тання, що стосуються енергетики.



— В умовах кризової ситуації, ко­ли ворог системно руйнує нашу енер­гетику, намагаючись занурити нас у темряву і холод, важливим інструмен­том і найшвидшим рішенням є розви­ток розподіленої генерації, впрова­дження якої надасть можливість за­безпечити енергонезалежність укра­їнців та локальні потреби в генерації і в цілому енергетичну безпеку Укра­їни, — пояснив міністр енергетики Герман Галущенко. — Урядом уже прийнято низку важливих рішень і фі­нансових програм для стимулювання розвитку розподіленої генерації. Ме­тою ж запровадження урядової теле­фонної лінії «Струм» є забезпечення українців необхідною та доступною інформацією про можливості підклю­чення альтернативних джерел енергії, отримання державної фінансо­вої підтримки, детальних консульта­цій та вирішення проблемних питань, пов’язаних із встановленням та під­ключенням обладнання.

Консультації за номером 1549 на­даються цілодобово, дзвінки — без­коштовні.

Якщо ж у вас є запитання зі сфери енергетики, але вони не пов’язані з альтернативною енергетикою, а сто­суються більш звичної електроенер­гетики, поставити їх можна праців­никам кол-центру АТ «Чернігівобленерго» - 0-800-210-310 або (0462) 772-901. Цей кол-центр також пра­цює 24 на 7.

— Усього ці лінії мають понад 90 каналів, через які абоненти можуть або з’єднуватися з вільними опера­торами, або ж користуватися голосо­вим меню самообслуговування — пе­редавати показання електролічиль­ників, дізнаватися інформацію про перерви в електропостачанні, номер черги при застосуванні графіка пого­динних відключень, умови приєднан­ня до електромереж, облік електро­енергії тощо, — говорить начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін.
Отож звертайтеся і готуйтеся до зими, бо, судячи з останніх подій, во­на буде нелегкою.

Джерело: газета “Гарт”, Катерина Огієнко

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: теле­фонна, лінія, елек­тропостачання

Добавить в: